menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ervaring met Tuinkabouter

Ga naar meest recente reactie

Tarragon

Tarragon

Heeft er iemand hier ervaring met de "Tuinkabouter", een dame - Anke van Rossum - die een aantal eigen tuinen heeft en zaadgoed aanbiedt te koop en te ruil.

Haar website is te vinden op locatie http://www.freewebs.com/belevenissen-van-een-tuinkabouter/

De hoeveelheid zaadgoed die ze aanbiedt is enorm, en ik vraag me een beetje af hoe ze dat flikt. Zijn ze dan allemaal van goede kwaliteit, goede kiemkracht?
Heeft iemand hier al eens bij haar besteld? Hoe was het zaadgoed dan?

Beste dank alvast!
Tarragon
vrijdag 29 juli 2011 - 20:36
daggie01

Daggie01

jep ik heb ervaring met haar
ik moet zeggen dat het best goede kwaliteit is voor die prijs
bestel regelmatig bij haar
leuke zaden om een keer uit te proberen en voor dat geld
en als ze je geld binnen heeft stuurt ze het de volgende dag op
heb nog nooit problemen met haar gehad
dus ja ze is betrouwbaar
vrijdag 29 juli 2011 - 20:45
annis

Annis

Heb ook al vaak wat bij haar besteld alles is goed opgekomen. Het kan natuurlijk altijd mis gaan dat iets niet opkomt maar dat kan aan verschillende oorzaken liggen. Prijzen zijn heel laag en de keus enorm. De hoeveelheid zaden zijn soms weinig maar voor in eigen tuin voldoende.
zaterdag 30 juli 2011 - 08:55
LauraK

LauraK

Helaas ken(de) ik haar nog niet... Ik ben snel op haar site gaan kijken, en sla deze
bij mijn favorieten op. Eergisteren heb ik via internet zaden besteld van de Albizia,
die op de site van de Tuinkabouter tien keer zo goedkoop zijn... Volgende
keer kijk ik daar dus eerst! Wat heeft ze ontzettend veel keuze!

Groeten van Laura.
zaterdag 30 juli 2011 - 10:49
annis

Annis

Nikie dat is afhankelijk van de soort die je besteld en of het grote of fijne zaden zijn. Bij de grote tussen de 5-10 zaden en de kleinere is moeilijk aan te geven maar dat zijn er dus meer.
zondag 31 juli 2011 - 11:25
Vlinderr

Vlinderr

De hoeveelheid zaden per zakje is niet groot. Is meestal ook niet nodig. Maar wat wil je ook voor zo'n prijsje.
Mijn ervaringen zijn goed.
zondag 31 juli 2011 - 13:20
Tarragon

Tarragon

De eerste keer dat ik op de site rondneusde, was het voor mij ook helemaal niet duidelijk hoeveel zaadjes er nu in een verpakking zaten.

Maar als je het gewoon een keertje test, een product kiest waar je interesse in hebt, en dan klikt om het in de winkelwagen te plaatsen, vervolgens in je wagentje gaat kijken, dan zie je precies hoeveel zaadjes je gaat krijgen.

In elk geval bedankt , dames, voor jullie positieve ervaringen. Ik ben blij, want Anke maakt een zeer sympathieke indruk. Het is toch altijd anders als de persoon bij wie je bestelt een "gezicht" heeft.
zondag 31 juli 2011 - 20:33
LauraK

LauraK

Voor mijn eigen gemak (en dat van anderen...) maak ik de link hier even
aanklikbaar:

http://www.freewebs.com/belevenissen-van-een-tuinkabouter

Groeten van Laura.
zaterdag 10 september 2011 - 10:10

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon