menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Plantenliefhebbers

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

er zijn bollensmokkelaars opgepakt in turkije....
ze hadden een heleboel zeldzame bollen en zaden mee.
dinsdag 21 juni 2011 - 12:20
LauraK

LauraK

Die lui zijn nog een graadje erger dan tuinforum-leden (en sommige buren ).

Groeten van Laura.
dinsdag 21 juni 2011 - 12:24
daggie01

Daggie01

gewoon geldwolven
niks liefhebbers van planten maar van de centen die het opbrengt
dinsdag 21 juni 2011 - 13:55
mightywil
dinsdag 21 juni 2011 - 14:59
mightywil

Mightywil

Maar als iedereen zaad meeneemt dan kunnen de planten zich toch ook niet vermeerderen/ verspreiden en zullen ze ook verdwijnen.
donderdag 23 juni 2011 - 05:31
cetinel

Cetinel

der zit wel een subtiel verschil tussen een liefhebber die af en toe een beetje zaad meeneemt voor eigen gebruik,ok het mag wel niet maar is toch absoluut niet te vergelijken met mensen zoals degenen die opgepakt zijn,die weten waar ze mee te maken hebben,van een bepaalde soort hebben ze de laatste 57 bollen (er zijn in de rest van de wereld geen van)gewoon gerooid en meegepakt...
heeft niks te maken met ze mooi vinden en ook willen he..
bovendien weten ze wat voor schade ze ermee veroorzaken maar het geld lonkt...
alles was verpakt in nederlandse kranten...hadden ze die dus op voorhand meegenomen ?? met voorbedachten rade dus,das echt niet impulsief van: ooh wat mooi!! dat zou ik best wel in mijn tuin willen....
zal ook de eerste keer niet zijn dat ze wat meesmokkelen hoor...in de bumper van hun wagen verstopt en zo...wie denkt daar nu aan?


overigens zijn der weer een heleboel mensen die nodig commentaar moeten geven zonder echt kennis van zaken te hebben....djee wat zitten der toch soms rare mensen op het internet!!(ik distantieer mezelf daar natuurlijk van ik zit wel vaak op internet,maar ben absoluut niet raar!,ahum)
donderdag 23 juni 2011 - 10:54
cetinel

Cetinel

de centen die ze eraan gaanverdienen he,wa anders.
donderdag 23 juni 2011 - 13:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon