menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Alweer het tuincentrum

Ga naar meest recente reactie

Pieke

Pieke

Jaja, aanstaande maandag ga ik met iemand naar het tuincentrum. Deze keer in Aalsmeer, daar schijnen er twee mooie te zijn. Ik mag niet veel geld uitgeven deze keer

Maar natuurlijk neem ik wel geld mee...

Dus!

Op de 'must have' lijst staan een tuinslang-op-haspel: wie heeft goede ervaringen met welk merk?
En ook dingen voor hangmandjes: wie heeft er tips???

Dan wil ik ook graag wat veelkleurig eenjarig spul oh jee, ik voel nu al dat het helemaal fout gaat maandag... Dat wordt weer meer grind weghalen... Grind voor grond. Maar wel leuk: grind kan ik ophopen, dat geeft wat meer welving in de tuin, toch?

vrijdag 6 mei 2011 - 12:02
molleke32

Molleke32

ik heb hier de tuinslang en haspel van gardena, ben ik zeer tevreden over, maar wel prijzig..
Ik hoor het al je hebt ook al de ziekte

groetjes vicky
vrijdag 6 mei 2011 - 18:36
Pieke

Pieke

Ja, ik heb De Ziekte ja... De bron van al dit ergs is natuurlijk dit forum. Ik heb daar geen enkele twijfel over.
Gardena, daar zal ik naar kijken. Ik hoop dat ze het hebben!
vrijdag 6 mei 2011 - 18:44
Polplastron

Polplastron

Zonder reclame te willen maken: als het om tuinslangen en toebehoren gaat is Gardena echt wel top. Hun tuingereedschap zoals harken e.d. is ook vrij o.k. alleen hun snoeischaren koop ik niet meer. Daar heb ik mijn Felco voor (nog duurder, maar wel duurzamer!)

Groeten,

Pol
vrijdag 6 mei 2011 - 22:35
molleke32

Molleke32

ik sluit me helemaal aan bij pol heb me in het verleden is laten vangen met goedkopere brol, maar dat was geen goed idee
vrijdag 6 mei 2011 - 23:38
Pieke

Pieke

Fijn om te weten. Gardena dus. Wel een bekend merk maar ja, je weet maar nooit en om nou ervaring op te doen via schimmige merkjes en daar veel geld aan uit te geven omdat ze niet voldoen... Bedankt!

zaterdag 7 mei 2011 - 10:11
Rockey

Rockey

Van tuinslang en haspel heb ik één van Hozelock, ben ik ook best tevreden van. Weet niet hoe het prijsverschil ligt met Gardena.
zaterdag 7 mei 2011 - 10:57
hildavw

Hildavw

Kan van Gardena ook alleen maar goede dingen zeggen.
Dat goedkopere spul moet je later toch nog vervangen, dus dubbele kosten.
Hozelock zal voor slangen ook wel goed zijn.
zaterdag 7 mei 2011 - 14:23
Pieke

Pieke

Gardena it is! En voor de tuinslang maakt Hozelock of Gardena niet uit.
Iemand nog een idee voor een parasolmerk?
zaterdag 7 mei 2011 - 17:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon