menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een berichtje

Ga naar meest recente reactie

porphyrion711

Porphyrion711

Ik wens jullie allen hier op het forum ne goeiedag!

groeten van een Jens die zichzelf niet meer is , En er iets gaat aan doen!

ik voel me hier( algemeen , niet enkel op forum) op dit moment nutteloos , ik loop in cirkels rond en per cirkel loop ik 40 lampe omver ...ik weet ni wa doen ik weet ni wa ik wil ...onduidelijkheid en geen structuur ...

Ik vond jullie allen stuk voor stuk toffe mensen .

Doei!



dinsdag 22 februari 2011 - 20:20
Rita1960

Rita1960

Jens, wat ben je van plan??

kom op man..... pak jezelf bij elkaar!

en zo afscheid nemen van dit forum... no way!

zend een PM!

Rita



dinsdag 22 februari 2011 - 21:27
marero

Marero

jens wat scheelt er,??? praat erover man, dat lucht op, en wij willen niet dat je hier verdwijnt zenne
dinsdag 22 februari 2011 - 22:30
molleke32

Molleke32

Jens komop he, daarvoor zijn we hier! Lucht je hart en je zal zien dat dat deugd doet!
Je bent zo'n strijder voor van alles en nog wat op zo'n manier afscheid nemen van ons dat lijkt me niks voor u..
woensdag 23 februari 2011 - 08:03
rialle

Rialle

Laat alles maar eens even bekoelen Jens, en praat of schrijf erover. Dan gaat het straks wel weer..... kop op!!

Groetjes Rialle
woensdag 23 februari 2011 - 09:12
cee

Cee

In de hoop je een beetje te kunnen opvrolijken,
moet je volgend nummer maar eens checken.

BE YOURSELF, en laat niemand anders je iets wijsmaken

http://www.youtube.com/watch?v=WSCmYrJAaBQ
woensdag 23 februari 2011 - 09:36
an

An

Kom op Jens ,vertel het, het lucht altijd op .
als je het niet wil op schrijven vertel het dan via een pm aan mensen die je vertrouwd op het forum .
ga praten nu zit het misschien tegen ,maar straks gaat voor jou ook de zon stralen.
kom op laat de moed niet zakken,net wat iedereen zegt er is altijd een luisterend oor op het forum ,
groetjes an
woensdag 23 februari 2011 - 11:17
cetinel

Cetinel

een op zijn minst merkwaardig bericht
blijkbaar zit je met jezelf in de knoop en daar wil je wat aan doen....
alleen snap ik je zin"tot nooit meer" niet zo goed
en daarna schrijf je"tot later als ik weer beter ben"
als je tijd nodig hebt voor jezelf,dan moet je die inderdaad nemen,maar je kan dat toch ook doen zonder de mensen zo schrik aan te jagen?
en je hoeft niet te wachten"tot je weer beter bent" om hier te posten hoor!
wat het ook is,het probleem: inderdaad,praat erover,maakt niet uit met wie,is het via hier per pm,of iemland die je kent en vertrouwd,je huisarts....
iedereen heeft het wel eens moeilijk ,en dan moet je hulp zoeken....
en wees gerust:er zijn altijd mensen bereid om te luisteren en te helpen.
ik hoop dat je snel jezelf weer zult zijn .veel sterkte en succes met je zoektocht.
dat is meestal geen sinecure,maar je moet het dus niet alleen doen,ook al heb je dat gevoel..
woensdag 23 februari 2011 - 12:54
jamssen

Jamssen

?????????????????????????????????????????????????????????
woensdag 23 februari 2011 - 22:56
porphyrion711

Porphyrion711

bedankt voor de steun , maar ik red me wel , dus zit niet in met mij, er zijn belangrijker dingen dan 1 mensenleven hoor , in afrika zijn der meer kinnekes die honger lije.....

Dus als je iemand wil helpe , zijn het die mense en ikke ni!

Grts

woensdag 23 februari 2011 - 23:05
Pistachio

Pistachio

Jens, je hebt het blijkbaar heel moeilijk. Ik heb dat ook soms, dat je alleen nog zwart ziet, je bent verdrietig en hebt geen hoop op beterschap, alles zit tegen, je wilt het liefst opgeven. Maar vergeet niet, je kan zoveel betekenen voor anderen, hulp bieden aan zij die het nodig hebben ook al voel je jezelf slecht. Misschien vind je jezelf niet belangrijk maar opgeven is toch geen optie. Probeer andere dingen uit, zoek hulp, gooi je leven om. Niets blijft duren en je slecht voelen ook niet. Je hebt dit leven kado gekregen met al zijn ups en downs maar ook al zijn er soms meer downs, geloof erin dat er weer een up komt. Een mensenleven kan heel veel betekenen, voor een vriend, een familielid, een dier dat hulp nodig heeft, ... Niet opgeven man!
donderdag 24 februari 2011 - 08:23
Eniavaswen

Eniavaswen

Hey Jens, echt niet leuk om te horen dat je je niet goed voelt. Het is al goed dat je dat kan zeggen. Da's al een begin.
En één persoon kan wel degelijk verschil maken. Ooit gehoord van het Butterfly Effect? Deze theorie slaat vooral op atmosfeer, maar kan ook gelden voor ons. Daarom is iedereen belangrijk en daarom staan we ook allemaal achter jou.

Veel goeie moed, je komt er echt wel door!!!!!
donderdag 24 februari 2011 - 10:26
dendrodan

Dendrodan

Je mag zeker de moet niet laten zakken. Iedereen van ons heeft wel eens zo'n moment dat je in een dip zit. Praten is de beste remedie
donderdag 24 februari 2011 - 14:08
rialle

Rialle

En Jens, hoe gaat het intussen met je? Ben je een beetje door je dip heen?

Groetjes Rialle
woensdag 2 maart 2011 - 08:46
an

An

Laat ons even weten hoe het met je gaat,al is het maar 1 zinnetje,
iedereen zit wel eens in een dip,maar het is gewoon kl*te als je er zelf in zit
en er niet uit komt op dat moment,
heb je al een luisterend oor gevonden?
die je naar je luistert en je begrijpt?
succes kop op.
groetjes an
woensdag 2 maart 2011 - 09:00
minouke

Minouke

Jens, laat ons iets weten
Het leven is een geschenk soms met minder goede momenten maar die zijn er nodig om de goede te herkennen
en als die weer aan de zet zijn ben je blij dat je op die goede gewacht hebt.

Elk probleem lost zich op, elke pijn vervaagt met de tijd
De meeste problemen ben je volgend jaar vergeten ...
Hou vol Jens!!!!
Gaat naar buiten, het zonlicht zal je goed doen
Die donkere wintermaanden werken depressief, bij de één al wat meer dan de andere

Jens , hou vol!!!

groetjesChantal
woensdag 2 maart 2011 - 09:36
summerspookje

Summerspookje

jens@!!!! kop op man , wat zijn dat nu voor manieren, ga voor een spiegel staan ,en zeg tegen jezelf wat je wilt zeggen , het klinkt misschien belachelijk , maar het is niet zo , het brengt je emotie in beweging , want ik denk dat het DAT is wat er wringt , en IEDEREEN heeft graag een ruggesteuntje, ,ge ziet wel op de reactie's die ge gekregen hebt , dat heeft NIKS met AFRICA te maken ,
en diep in jezelf had ge wel nood om het eens op het forum te gooien, iets delen met anderen , ge moest dat doen , en dat doen is zelfs HEEL GOED ,
herpak je jong, diep ademen , en begin eraan , verdorie jens , geen medelijden met jezelf hoor, haal jezelf uit de put , of spreek iemand aan die luisterd naar je nood , EMOTIE'S kunnen je diep naar beneden halen , maar ge zijt jong , en nog vol energie , ge zult zien ,er ligt voor u nog heel wat possitieve dingen klaar , een tegenvallertje is voor iedereen weggelegd, maar daar mag je niet bij blijven stilstaan , er is er maar één die daar nadeel van heeft , en dat zijt gij. hop erover ,vooruit man begin eraan , en sterkte ,

liefs en een dikke knuffel

summer
donderdag 3 maart 2011 - 11:48
summerspookje

Summerspookje

tuinfairy en iedereen ,aub, wie in de put zit, of wat dan ook , LAAT JULLIE VERDORIE NIET KISTEN,
het werkt echt om het op die manier te doen , enne!!! als ge iemand wat lappen om de oren wil geven , ga naar je slaapkamer,neem je kussen , en mep erop ,roep de naam van hen diege wilt meppen uitdelen .DAT DOET WONDEREN

geen raad van tante kaat , maarvan summer , alles al bij ondervinding

groetjes
summer
donderdag 3 maart 2011 - 20:25
Adrienne

Adrienne

En geen oude borden weg kieperen, zie je het echt niet meer zitten, heb je het gevoel met de rug tegen de muur te staan zonder dat je weg kan, neem er dan een deel mee buiten en kwak ze één voor één tegen de muur.
Je gooit gewoon de onmacht van je af en dat is suuuper.
donderdag 3 maart 2011 - 22:16
an

An

of voor onder in een pot voor de lucht en daarna aarde er op en plantje er in
je kan het overal voor gebruiken.ahahahahaha
vrijdag 4 maart 2011 - 09:15
summerspookje

Summerspookje

hahahaha!!! maar zeg !! dan heb je wel een hele kuis voor de boeg
en moet je weer centjes uit geven voor nieuwe , of misschien even langs lopen bij de plaatselijke griek , die zijn dat gewoon ,en hebben veel borden die weg mogen


groetjes

summer

Tuinbabbel

vrijdag 4 maart 2011 - 11:37
hildavw

Hildavw

Woensdag zijn we met onze kleindochter naar de kinderboerderij in Wilrijk geweest.
Daar heb ik naar Jens gevraagd, en jawel, hij was er!
Jens is een vriendelijke jonge man, die blijkbaar al heel wat heeft meegemaakt, maar de moed toch niet laat zakken.
Op de kinderboerderij houdt hij zich, als prille vrijwilliger, hoofdzakelijk bezig met het verzorgen én het kweken van plantjes, die daar te koop worden aangeboden.
Nu was het nog wat vroeg al iets aan te schaffen.
Ik denk wel dat alles goed zal komen met Jens, hij leek me woensdag toch optimistisch.

Nog even dit, voorlopig heeft hij zelf geen internet, dus even geduld.

groetjes

Hilda
vrijdag 11 maart 2011 - 13:36
molleke32

Molleke32

Oef toch een hele opluchting
vrijdag 11 maart 2011 - 13:41
rialle

Rialle

Wat goed van jou Hilda dat je daar bent geweest! En wat fijn dat het goed gaat met Jens. Ik bleef ook de hele tijd aan hem denken......en hij liet maar niets horen..... Maar nu weten we waarom.
Bedankt Hilda!

Groetjes Rialle
vrijdag 11 maart 2011 - 14:31
an

An

dank je Hilda ,nu weten we iets meer ,mocht je nog is naar de kinderboerderij gaan doe dan net wat Lein zegt de groetjes van ons allemaal.
vrijdag 11 maart 2011 - 14:50
LauraK

LauraK

Wat goed van je Hilda, dat je naar Jens gevraagd hebt, en hem ook gesproken hebt!
Fijn om te horen dat het blijkbaar wat beter met hem gaat.

En nu maar hopen dat hij zich snel weer beter zal voelen, en zijn neus hier ook weer
wil laten zien. Jens hoort erbij, en wordt gemist als hij er niet is!

Groeten van Laura.
vrijdag 11 maart 2011 - 17:29
Juelz

Juelz

misschien een beetje erg laat voor een reactie, maar toch.
ik weet behoorlijk wat het is om van heel ver te komen, vanaf het randje af aan.
maar komop waag het niet om je eigen gek te maken, er zullen vast rot momenten zijn.
maar blijf in jezelf geloven he.
vrijdag 11 maart 2011 - 18:10
porphyrion711

Porphyrion711

beste mensen,

tot woensdag ging IDD alles ok, ik ben ondertussen weg uit Wilrijk en Donderdag ga ik in mijn Studio in Hoboken.

Woensdag ging alles ok , Tot 's avonds ,

ik zat in de Logeerkamùer en wou bellen naar men Moeder, En ging naar beneden .
Na een minuut of 5 zegt Ronny (vriend van Katja, Van de kinderboerderij)
ga eens boven kijken ik denk dat de hond eten heeft gepikt , en ik doe de duer open naar de gang en de hond komt huiilend binnen , ik ga naar boven en heel da gang is aan het roken , we bellen de brandweer ....ETC
blijkt dat de hond eten van Tafel wou pakken en een Kaars heeft omgestoten , heel de kamer is uitgefikt , kheb op het moment geen kleren meer , geen PC (die ik helemaal had ineengestoken)camera,MP3, KODAK, heel de kamer is uitgefikt ....

Er is niemand gewond ....

Grts

Jens ...
vrijdag 11 maart 2011 - 19:26
summerspookje

Summerspookje

natuurlijk komt het goed met jens , als ge er durft voor uitkomen dat er iets is , EN ge kunt er over spreken ,wat hij nog NIET gedaan heeft, is er een begin , en zoals jullie weten is elk begin moeilijk , die drempel , maar eens die overwonnen is , ben je op de goede weg

gr

summer
vrijdag 11 maart 2011 - 19:26
summerspookje

Summerspookje

jezes wat is dat nu??? nooit hond alleén laten bij kaars en eten , is maar een dier he, verdorie pech zeg ,hulp nodig?? vraag maar , we zien wel, je staat niet alléén ervoor

gr summer
vrijdag 11 maart 2011 - 19:31
porphyrion711

Porphyrion711

Met de GPS moet je intikken Oudebaan ...Anders kom je langs de andere kant van de Bosweg , en dan kun je enkel in de Coca Cola binnen

Grts
Jens

Als je mijn GSM wilt om te horen of ik er ben stuur maar een PM met je nummer en ik stuur dan een SMS dan weet je of ik er ben

Ik logeer momenteel bij men ouders tot donderdag , en dan hop! Naar een nieuw begin ....

Komt wel goed!

vrijdag 11 maart 2011 - 20:48
an

An

Hoi Jens gelukkig is er niemand gewond geraakt,
mocht er iets zijn waarmee je nog zit melt dat dan even dan kunnen we je helpen misschien
succes.
gr an
vrijdag 11 maart 2011 - 22:19
Matabish

Matabish

Ocharme Jens!!! 't Zat je niet echt mee de laatste tijd, maar net dààrom zal je nieuwe start ééns zo fijn zijn!
Gelukkig gaat het nu toch al een beetje beter want je hebt ons wel héél ongerust gemaakt!
Ik wens je veel geluk en goeie moed voor je nieuwe begin en zit het weer eens niet mee, dan zijn al je vrienden van het tuinforum er voor jou, zoals je al gemerkt hebt!

[afbeelding verwijderd niet-https]

Hartelijke groetjes,
Matabish.
zaterdag 12 maart 2011 - 02:15
hildavw

Hildavw

Jens, wat een pech!
En woensdag zag je het precies toch goed zitten.

Hopelijk vind je gauw je draai in je nieuwe woning en komt alles rap terug in orde.
Gelukkig toch dat er geen gewonden zijn gevallen, maar toch...

Als het wat beter weer wordt, zal ik wel eens met de fiets tot op de kinderboerderij komen, want anders moet ik altijd aan mijn man vragen om te rijden (auto rijden is er bij mij nooit van gekomen). (als je dat goed vindt natuurlijk)

Welke dagen ben jij daar? Je mag me dat ev. ook via mail laten weten.

hou de moed erin en wellicht tot later

Hilda
zaterdag 12 maart 2011 - 03:52
summerspookje

Summerspookje

hoi ! vraagje , waar is die boerderij precies gelegen? kan ik met de kids langs gaag

summer
zaterdag 12 maart 2011 - 03:55
porphyrion711

Porphyrion711

mijn dagen dat ik daar ben is geen geheim, ik ben er op Maandag , Dinsdag en Vrijdag en af en toe in hetr weekend , Volgende week ben ik er helemaal niet vanwege verhuis ...
zaterdag 12 maart 2011 - 03:56
hildavw

Hildavw

De kinderboerderij ligt in Wilrijk, te bereiken via de Moerelei, zijstraat van de Boomsesteenweg (A12), naast de skipiste.
Als je van L.O. komt mag je niet door de bevrijdingstunnel rijden, maar de rechterbaan nemen, richting Wilrijk en Boom.
Op een gegeven ogenblik zie je wegwijzers naar rechts naar crematorium en begraafplaats, daar moet je niet zijn.
Aan de volgende verkeerslichten, als ik niet verkeerd ben, moet je naar rechts, tussen Aldi en car-wash, op het einde naar links en dan parkeren in de eerste straat rechts, voor de toren van de staande wip.
Daar zie je dan wel een klein straatje, de Lievevrouwkesweg.
Daar is de boerderij gelegen.

groetjes

Hilda
zaterdag 12 maart 2011 - 04:07
summerspookje

Summerspookje

hildaw@,
met de gps ,kom ik er wel , thanks
dus Lievevrouwkesweg te wilrijk , is het zo?

gr
summer
zaterdag 12 maart 2011 - 04:18
summerspookje

Summerspookje

jens@let op mijn woorden , die brand zal een betekenis hebben om je leven opnieuw in eigen handen te nemen , alles heeft een betekenis, goe weten,
hop naar een possitieve toekomst

gr

summer
zaterdag 12 maart 2011 - 12:39
Juelz

Juelz

Ik kan alleen maar zeggen jens, dat alles gebeurt met een rede wat die rede is dat maak jezelf uit, en daar zul je zelf achter moeten komen.
ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het binnenkort weer beter gaat met je en dat we je hier weer mogen verwelkomen.
zaterdag 12 maart 2011 - 14:53
tantelies

Tantelies

Laat je hooft niet hangen nieimand doet dat hier kom op hou moet.
dinsdag 29 maart 2011 - 14:17
porphyrion711

Porphyrion711

nou; tgaat wel weer wat beter,
Na de ambras in Wilrijk en de brand en daaropeenvolgend op de Kinderboerderij ...

gaan we er volop voor,

Bedankt voor de steun iedereen

kheb nog steeds niet al mijn gerief van mijn vorige woonst zoals en Wasmachine een zetel een kast ; mijn Cactussen en nog andere planten en klein gerief .

Maar weet je , kheb geen zin om daar nog een ademzucht aan te verspillen ...

opnieuw en beter deze keer !!!

Grts

jens
zaterdag 2 april 2011 - 16:50
porphyrion711

Porphyrion711

Lein:

Die spullen zie ik nooit meer terug om 2 redenen :

-Zij willen die spullen niet terug geven want ze eisen van mij nog 900 euro ....600 euro vanwege een waarborg die zou moeten gegeven hebben in het verleden alhoewel is dit niet mee opgenomen in de overeenkomst....
300 euro huur van de maand maart maar ik heb daar niet gewoond in de maand maart...

-zij willen dat ik al men gerief kom halen na ik de reparaties heb uitgevoerd die daar nodig zijn zijnde: Mijn deurlijst die kapot is en een raam in de deur van de keuken naar de achterplaats...
Zij willen ook dat ik het volgende repareer : 3 glazen in de deur naar de living en mijn Deur van Slaapkamer ....

Maar die laatste dingen heb ik niet kapotgemaakt ....

Waar zijn we mee bezig ????

dus om stress te vermijden laat ik het links kheb daar echt geen zin meer in ....
zaterdag 2 april 2011 - 17:10
porphyrion711

Porphyrion711

wat ik vooral nodig heb is dus een wasmachine,kleerkast,kleren,handdoeken,beddelakens,keukendoeken....

Maar ik ga wel wat sparen en ga ik proberen die dingen wel te kopen ...


Komt wel goed
zaterdag 2 april 2011 - 18:09
Juelz

Juelz

Dat is best rot voor je, en nogal gaar.
Jammer genoeg dat die mensen dus niet zo eerlijk zijn.
daar kan ik behoorlijk geiriteerd en boos om worden.
gelukkig dat het weer wat beter met je gaat.
zaterdag 2 april 2011 - 20:22
porphyrion711

Porphyrion711

Ik wil langs deze weg Hilde bedanken voor het fijne materiaal !Hartelijk dank!!

Jens
dinsdag 5 april 2011 - 20:16
hildavw

Hildavw

Jens, de overgordijnen zijn 1,90 m hoog, voor een muurbreedte van 2,5 m.

Laat maar weten of je ze kan gebruiken.

groetjes

Hilda
woensdag 6 april 2011 - 12:20
porphyrion711

Porphyrion711

Zeker en vast ...

Jens
woensdag 6 april 2011 - 22:18
jamssen

Jamssen

Hoe is het met je Jens?

groetjes mlouise
maandag 14 november 2011 - 22:29
porphyrion711

Porphyrion711

Met mij alles ok Heel druk , een beetje te druk naar men zin , maar kom

Woensdag toelatingstest gaan doen , opnieuw naar't school ...

En voor de rest , werken , werken , werken ...
dinsdag 15 november 2011 - 08:57
minouke

Minouke

dat is goed nieuws si

echt blij dat het je goed gaat!

groetjes en ne dikke knuffel
Chantal
dinsdag 15 november 2011 - 09:17
jamssen

Jamssen

Fijn voor je Jens dat het zo goed gaat, veel succes met je 'nieuwe' school.


groetjes mlouise
dinsdag 15 november 2011 - 10:35
hildavw

Hildavw

Terug naar school??? goed zo Jens.
En, wat ga je volgen?
ben een beetje nieuwsgierig

groetjes

Hilda
woensdag 16 november 2011 - 20:22
porphyrion711

Porphyrion711

Momenteel druk bezig met men opleding IT

Alles IVM pc's , ineensteken assembleren , programmeren , troubleshooting ETC

Heel fijn en leerrijk , maar men kennis hierin was al ruim ,maar dat kan alleen maar ruimer worden



Btw , aan allen hier een vrolijk 2012
zaterdag 7 januari 2012 - 19:11
minouke

Minouke

We weten nu bij wie we moeten gaan met ons pc-probleempjes

ook van mij de beste wensen voor 2012

gr
Chantal
zaterdag 7 januari 2012 - 20:22
hildavw

Hildavw

Goed om te weten

Doe zo voort Jens, en ook van ons het allerbeste gewenst.

Kom je nog regelmatig op de kinderboerderij?

Hilda
zondag 8 januari 2012 - 17:04
porphyrion711

Porphyrion711

Hey Hilde,

Ja tot voor de opleding wel , alle vrije tijd die ik nu heb ( zaterdag , zondag en avonds ) gaan naar de zorg van men Poesje , en naar het studiotje dat ook moet onderhouden worden , dus de boerderij is er al enkele weken niet meer van gekomen

nuja , ik vind wel eens een gaatje hé

zondag 8 januari 2012 - 21:29
porphyrion711

Porphyrion711

ik heb eigenlijk net gans deze Topic eens doorgenomen en als ik dat lees , besef ik man , 2011 was een moeilijk begin , maar het einde is het volgend:

Citaat uit topic :

"wat ik vooral nodig heb is dus een wasmachine,kleerkast,kleren,handdoeken,beddelakens,keukendoeken....

Maar ik ga wel wat sparen en ga ik proberen die dingen wel te kopen ... "

En na 9 maanden mag ik niet zeuren en zeveren over deze dinge. ik heb een hele goede vriend waar ik de tuin heb aangelecht , en daar kan ik 2x per week men was doen , probleem minder.

een kleerkast , wel daar hebbeik een handige oplossing voor , Ikea kast gekogt , waar ik dan : TV Home cinema , Blu ray speler en men 2 spekaer van Energy + versterker heb opstaan , daronder liggen al men kleren Mijn kleren zijn trouwens deze maand goed aangevuld

Ik heb van een vriendin haar Moeder , heel wat handdoeken , en allerlei textiel gekregen , ook van diverse vrienden , potten , pannen , borden , tassen, ETC...

ik heb terug een Super computer

ook mijn boeken zijn terug aangevuld ....

eerlijk , iik heb me in een jaar tijd zo goed niet gevoeld en we gaan dat zo houden hé

P.S.

ik verhuis in April , en zoek hiervoor een Halfjaar opvang voor mijn poesje .... dit leg ik uit in en aparte topic in Tuinbabbel
zondag 8 januari 2012 - 21:40
tuintje15

Tuintje15

porphyrion711

ik wens je een heel erg gelukkig en fijn 2012 met mider problemen en een goed groei en bloei seizoen.
woensdag 11 januari 2012 - 17:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon