menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ook gebeten door het tuinvirus

Ga naar meest recente reactie

JefH

JefH

Beste,


Ik ben bezig aan het werken aan een website die zich volledig op de tuinaanleg en onderhoud van je tuin richt.

Wat is het concept van de site?

*Handige artikels verspreiden ivbm met tuinaanleg & onderhoud

*Forum waar u uw vragen ivbm met tuinaanleg & onderhoud kan op plaatsen

*Foto collectie opbouwen van mooie tuinen

*Iedereen de kans geven om foto's van zijn tuin, project waar hij mee bezig is te laten tonen

*(Eventueel voor wie het wil een optie hebben om zijn eigen blog aan te maken waar, de tuinliefhebber zijn evoluties van zijn tuin enzovoort kan delen)

De website is bijna klaar ik moet enkel de layout optimaliseren, u vraagt zich nu vast af waarom post hij dit op het forum hier?

Wel, ik ben dus nog opzoek naar mensen die mee interessante artikels willen schrijven.
De artikels artikels kunnen gaan over:

*evoluties in de tuinaanleg
*nieuwe materialen
*recensies over materialen
*machines
*bemesting
*plantenbescherming
*onderhoudtips
*...

Mijn plan is dus om een leuk groepje mensen samen te brengen die samen hun kennis willen delen met de andere tuinliefhebbers.

Ik hoop alvast dat ik jullie een beetje heb kunnen warm maken voor dit project!
Als u interesse hebt om mee aan dit alles te werken, gelieve me dan te contacteren in een berichtje.

Groene groeten,
Jef
woensdag 2 februari 2011 - 11:56
kerstkind

Kerstkind

Hoi die Jef,
allereerst een warm welkom op dit verslavende, gezellige en leerzame forum.
[afbeelding verwijderd niet-https]
Als je eenmaal besmet bent met dit tuinvirus, dan raak je er nooit meer vanaf.

Je hebt zo te lezen grootse plannen. Ook wij zijn van die tuinfreaks. Alleen wij gebruiken reclycle materialen. Wat andere mensen weggooien als oude troep, gaan wij hérgebruiken.
Een oud kippenhok wordt een mooi prieel.
een oud tuinhekje heeft een nieuwe kans gekregen.
een afgedankte vierwielige wagen doet nu dienst als blik/reclamevanger. en noem maar op......
De vorst mag uit de grond en de lente mag komen.
We hebben plenty energie!!!!!

We wensen je veel succes met ál je bezigheden, de tuin, onderhoud en de website.
Dat we nog veel van je mogen horen en lezen.
groetjes José
woensdag 2 februari 2011 - 14:18
JefH

JefH

Owja ik zoek ook nog tips voor de naam van de website..

Hebben jullie soms ideetjes?

woensdag 2 februari 2011 - 16:31
cetinel

Cetinel

zelfhulpgroep personen die lijden aan het cgd syndroom
met tips en weetjes en uitleg over hoe je met deze kwaal toch oud kunt worden.
woensdag 2 februari 2011 - 16:53
JefH

JefH

Oei, precies niet veel reactie van mensen die het zien zitten om mee interessante artikels,weetjes te plaatsen..
woensdag 2 februari 2011 - 17:29
kurt

Kurt

Als mensen interessante weetjes over tuinieren hebben, dan posten ze deze wel op dit forum. Wees gerust.

Wie dit wenst kan trouwens steeds tuinteksten en dergelijke doorsturen voor op onze eigen website die zeer veel bekeken en gelezen wordt.

Mvg,
Kurt
woensdag 2 februari 2011 - 18:03
hannibal

Hannibal

Ja, ik sluit mij aan bij Kurt en Tuinfairy.
Het gras kan altijd groener lijken bij een ander maar er kan niks aan het origineel.
donderdag 3 februari 2011 - 06:48
JefH

JefH

Beste,

ik denk dat ik een heel duidelijk onderscheidt wil maken met dit forum.


De reden waarom ik een specifiek tuinaanleg en onderhoud forum wil maken omdat er geen enkel forum echt is waar er echt professioneel op dit vak ingespeeld wordt.
No offence tegen jullie hier absoluut niet, maar ik wil iets oprichten waar er meer op "niveau" wordt gepraat over de tuinaanleg en ik vaak dingen lees op de verschillende fora die soms incorrect zijn. En dat is geen verwijt aan de mensen hier want iedereen wil ik hier elkander helpen, dat is echt leuk. Maar ik denk dat het "probleem" is dat hier zoveel verschillende mensen bijeen zijn die allemaal sterk zijn op een verschillend gebied, mijn doel is om de mensen bij elkander te bundelen die allemaal op het gebied van tuinaanleg sterk zijn.

Het is ook absoluut niet de bedoeling om mensen weg te lokken op verschillende fora, ik blijf zelf ook nog altijd actief op de diverse fora. Enige wat ik wil bereiken is samen een bron van nuttige info, tips opstarten.

Met vriendelijke groeten,
Jef
vrijdag 4 februari 2011 - 11:09
Eniavaswen

Eniavaswen

Ik denk dat Jef bedoeld dat hier iedereen een antwoord kan geven op alle vragen, terwijl hij een soort van semi-professioneel panel wil samenstellen die advies kan geven. Klopt dit?
Er bestaat zo ook een forum waar je terecht kan met juridische vragen bijv..
vrijdag 4 februari 2011 - 12:19
Rita1960

Rita1960

Jef..
Ik wens je een hele goede site toe!

groetjes,
Rita


@Tuinfairy,

Ik denk dat je hier de spijker op de kop hebt geslagen.

Als ik de diverse site's bekijk van de "prof's" dan wordt er weinig info doorgegeven tenzij je lid bent van zo'n club...

vrijdag 4 februari 2011 - 18:48

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon