menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cactus-Forum-Club op stap

Ga naar meest recente reactie

Alain1

Alain1

Beste mensen,

in onderstaande foto kan je de mensen van het cactusforum eens zien. We zijn (bijna) allen naar de Nationale plantentuin geweest te Meise. Het doel van de uitstap was : Een gezamelijk aangekocht produkt te verdelen aan de cactus-leden en hebben er zo ons uitstapje van gemaakt.
Weeral een gezellige samenkomst, uitwisselen van zaden en planten, andere benodigdheden om onze planten te vertroetelen ...

Een 2 a 3-tal jaren geleden begon ik, als vragende partij aan Kurt Vossaert om een cactusforum te starten... Met goedkeuring van Kurt werd een rubriek gestart. Een jaar zwoegen met af en toe wat respons, bijna als enkeling plaatste ik foto's , beschreef wat planten, moest enkele planten determineren (zware klus!!!), ... Plots viel een engel (Hugo DC) uit de hemel die het forum kwam versterken. Kort daarop volgden andere wandelende cactusencyclopedieën zoals Luc L., Willy N., Willy V., Pieter C., ... (Sorry diegene ik vergat ...), en het forum draaide op volle toeren. Ondertussen stromen de cactusliefhebbers, zowel beginnelingen als oude rotten, het forum tegemoet!!!
Elk stelt vragen, geeft antwoorden, plaatst foto's, ... en domme vragen bestaan niet op ons forum.

Wat me het meest is bijgebleven sinds de start van het forum is :We hebben reeds enkele jongeren kunnen stimuleren tot het verzamelen van cactussen wat niet evident is in een tijd van PC, Play Station en XBOX, en vooral hebben we een mooie gezellige bende mannen en vrouwen samen gebracht, met een pracht van een kennis, uiteenlopende verzamelingen.

Verder hopen dat Kurt zijn Gouden Award terug kan winnen!!!

[afbeelding verwijderd niet-https]
De cactus-forum-club of beter de ploeg van "Schudden en beven!"

Groeten Alain1
zondag 26 november 2006 - 09:01
Tine

Tine

Echt leuk dat je ,dank zij internet, zo'n leuke vriendenkring kunt opbouwen.

Tine.
zondag 26 november 2006 - 10:31
kurt

Kurt

Ik heb de fotoreportage op het cactusforum ook al bekeken. Het gaat er daar altijd gezellig aan toe. Ik hoop er een volgende keer ook eens bij te kunnen zijn.

Mvg,
Kurt
zondag 26 november 2006 - 11:43
Adrienne

Adrienne

Awel jullie lijken me ook een toffe bende.
Spijtig dat ik er geen namen op kan plakken.
Alain, jij was zeker fotograaf van dienst.
Of laat mijn brilleke het weer afweten ?
zondag 26 november 2006 - 18:31
martine

Martine

da's al een hele grote groep, en jullie zijn inderdaad altijd heel actief: ik ga regelmatig ook naar het cactusforum, maar kan de hoeveelheid foto's en tekst niet gelezen krijgen.
nog heel veel cactusplezier toegewenst!
Martine
zondag 26 november 2006 - 18:57
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Hebt ge mij gezien Adrienne? Rechts van mij staat Geertje.
zondag 26 november 2006 - 19:56
Alain1

Alain1

@ Adrienne: idd, ik heb de foto genomen ... maar mijn kop staat al op de avator .
Een heel leuke groep, waar iedereen zich thuis voelt ... ik alhans Er waren nog fotografen hoor, beter dan mij! Zie maar het cactusforum.

Groeten Alain1
zondag 26 november 2006 - 20:14
Adrienne

Adrienne

Ben al gaan zien,
Wow t' zijn er wel veel hé.
En grote jammer dat ik toch zo'n schrik heb van die prikkerkes.
Als ik op het cactus forum al die mooie bloemen zie pfffff dan hoop ik dat Jan er toch op
één van de drie ook een schoon bloemeke krijgt.


maandag 27 november 2006 - 13:05
Adrienne

Adrienne

Yaah, gezien Tania

Dus Geertje ken ik ook weer.
Maar was het zo kou, amaai geziet juist je oogskes
maandag 27 november 2006 - 13:07
Bowie

Bowie

Echt koud was het niet maar ik wil geen risico lopen om nu nog ziek te worden. Binnen een paar dagen vertrekken we op reis. [afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 27 november 2006 - 13:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon