menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vijgeblad

Ga naar meest recente reactie

Tine

Tine

Lieve mensen, zitten jullie met hetzelfde probleem als ik? De feestdagen zijn in aantocht en nu zijn al mijn vijgebladeren door de wind verdwenen. Ik weet nu niet wat ik met de feestdagen aan moet doen. Wie weet raad?

Tine.
woensdag 22 november 2006 - 18:52
Merel

Merel

Tine, ik denk eraan om een zwierig rokje van klimopstrengen en een gehaakt bloesje van clematisranken aan te trekken, hier en daar versiert met wat besjes en mastentopjes.

Merel
woensdag 22 november 2006 - 19:12
Bowie

Bowie

Zal ik er opsturen??
woensdag 22 november 2006 - 19:48
ines

Ines

Tine wat dacht U van een Plataanblad voor en achter dat zou moeten genoeg zijn toch....

woensdag 22 november 2006 - 22:11
Victor44

Victor44

Merel,niet vergeten om nog een indianenpluim in je haar te steken hé,dan halen we je er zo uit!
Grtjs Mia
woensdag 22 november 2006 - 22:12
Nigella

Nigella

plataanblad composteert toch niet , dus zul je het nog wel over hebben met de feestdagen

en.... niet lachen he met ranken breien of haken..in de lessen van bloemschikken hebben wij met groenmateriaal moeten haken (vb ranken, of grassen, biezen...en dat dan floristiek verwerken. Waarom zou je dan geen minislipje of rokje kunnen maken met ranken.

Suc6 en veel geduld en af en toe eens op je handenblazen,want het was wel lastig zo'n haakpen rond die biezen krijgen
donderdag 23 november 2006 - 09:18
Zandblauwtje

Tekst aangepast

Zandblauwtje

Of druivenblaren, ik heb er nog.
Ook mooi zijn hopperanken, frivool gedrapeerd met
een sluiting van rozebottels en wat mos voor het kanteffect.
Doen maar, succes heb je zeker.
donderdag 23 november 2006 - 10:39
Tine

Tine

Mensen, fantstisch dat jullie meedenken. Ik begin alles al wat rooskleuriger te zien. Grassoorten, vele grote bladeren in allerlei kleuren. Het wordt denk ik wel wat. Het resultaat hoop ik jullie te kunnen tonen. Wat zal manlief verrast zijn.

Tine.
donderdag 23 november 2006 - 11:21
ulanka

Ulanka

Hi Tine,

Zou manlief niet meer verrast zijn zonder al dat groen eraan ... of heeft hij ook
"groene vingers" ??

Veel plezier ...en leuk vooruitzicht voor de feestdagen !!

ULANKA

donderdag 23 november 2006 - 11:37
annd6

Annd6

Ja Tine,

heeft Ulanka niet gelijk?

Misschien kan je ook iets met twee halve kokosnoten....
Ben wel benieuwd naar het resultaat!!

Jullie feesten wel op een originele manier hoor

Groetjes
Ann
donderdag 23 november 2006 - 12:18
andre

Andre

Julli zijn allemaal goed bezig de mannen maar aan het verleiden. eigenlijk zijn vrouwen het mooiste dat er bestaan, maar soms weten wij dit niet
donderdag 23 november 2006 - 13:03
Tine

Tine

Ik moet het natuurlijk wel een beetje voorzichtig doen. Manlief heeft tenslotte net een hartoperatie achter de rug. Ik kan denk ik beter eerst beginnen met een lange japon gemaakt van kleurige bladeren en naarmate de avond vordert................???????????

We zullen wel zien. Het heeft de tijd nog.

Tine.
donderdag 23 november 2006 - 18:21
jdcoster

Jdcoster

Jaja, tuinforum noemen ze dat dan. Maar doe maar verder. Het is amusant.
vrijdag 24 november 2006 - 00:22
ines

Ines

U kan altijd nog als worteltje, citroentje of besje voor de dag komen
[afbeelding verwijderd niet-https]
netfoto
vrijdag 24 november 2006 - 13:26
Tine

Tine

Dat ziet er ook heel leuk uit. Manlief lust graag een worteltje of zomaar groente. Goed idee. De keuze wordt wel moeilijker.

Tine.

Hebben jullie trouwens al aan je feestkleding gedacht?
vrijdag 24 november 2006 - 18:55
hugo

Hugo

ik wil hier wel een foto van zien als het af, is inclusief de manequin hé

groetjes
vrijdag 24 november 2006 - 19:02
Merel

Merel

Dat bessenmanneke is mijn favoriet met een "Chic" hoedje gemaakt van een vogelnestje, ook versiert met besjes natuurlijk en pluimpjes zodat Mia mij direkt herkent.....alleen de balzaal nog kiezen nu

Merel
vrijdag 24 november 2006 - 22:53

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon