menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een nieuw fototoestel

Ga naar meest recente reactie

hildavw

Hildavw

Vorige week zette ik mijn camera aan, de lens schoof uit, en... 't was gedaan.
Fototoestel binnengebracht, verbaasde gezichten, laat het maar hier en kom overmorgen eens horen.
Wat bleek, er was niets meer aan te doen. Naar de fabrikant sturen zou me minstens 50 euro kosten en de "marktwaarde" was nog 30 euro.
Op het einde van deze maand zouden we het toestel 4 jaar gehad hebben

Door een artikel op tuinadvies geïnspireerd en na overleg met mijn halve trouwboek én met de fotohandelaar, heb ik me een Panasonic TZ8 aangeschaft.

Daarnet heb ik, van op dezelfde plaats in de voortuin, 3 fotootjes gemaakt van onze Malus red sentinel.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Qua zoom zit het dus al goed.
En nu maar veel oefenen.

groetjes

Hilda
zaterdag 11 september 2010 - 16:34
Jeannette1

Jeannette1

Hai Hilda,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Dat deze camera goed is blijkt wel uit de 3 mooie foto's die je al geplaatst hebt.

Oefenen kan dus nooit kwaad, hebben wij vandaag in het bos gedaan.

Met de camera bedoel ik dan hè!

Groetjes en veel suc6 gewenst,

Ger en Jeannette
zaterdag 11 september 2010 - 18:26
rialle

Rialle

Het is jammer van het oude toestel maar natuurlijk leuk om een nieuwe uit te zoeken Hilda.
Proficiat met je Panasonic TZ8. Ik heb sinds een tijdje de Panasonic TZ7 en ik ben er zeer tevreden over. Zeer compact maar met veel mogelijkheden.
Het is natuurlijk even wennen, maar als je ziet wat een mooie foto's je al gemaakt hebt wil het toch al aardig lukken.

Veel plezier met je nieuwe camera!

Groetjes Rialle
zaterdag 11 september 2010 - 19:45
andreash

Andreash

Leica lens op het ding. Niet slecht!! En lekkere appels zeg hee!!
zaterdag 11 september 2010 - 22:28
hildavw

Hildavw

Mooi zijn ze wel de appels, maar lekker, dacht ik niet, zelfs de merels lusten ze niet.

2 jaar terug had ik er speciaal een aantal in een netje gedaan en zo in een boom gehangen en na de winter heb ik ze dan allemaal in het compostvat gedaan.

En wat die Leica betreft, hopelijk heb ik daar langer geniet van dat van het vorige.
zaterdag 11 september 2010 - 22:43
Matabish

Matabish

Proficiat hoor Hilda,

dat is een héél goede aankoop als ik je eerste foto's zo zie!!
zondag 12 september 2010 - 00:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon