menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onze wiep is niet meer

Ga naar meest recente reactie

vera2

Vera2

tjah...eigenlijk valt hierover niet veel te zeggen maar 'k moest het uiteindelijk even kwijt en begin terug op mijn poten te komen...mijn moeder is gestorven en heb ons wiepke dezelfde week moeten laten inslapen...ben even niet goed geweest want een moeder verliezen is afschuwelijk en een hond na 21 jaar is al even erg...ik heb mijn lieverds in 3 dagen verloren en het is een hel geweest...
ben nu mijn ouders kwijt en mijn lieve wiep... ik mis mijn ouders maar het leven gaat door hé...NOOIT wou ik nog een hond; vanzeleven niet meer...en toen zag ik plots ziva in een site van dieren asiel...ben haar direkt gaan halen en het is een schat van een dobervrouwtje...onze wiep zaliger blijft in ons hart en onze ziva lief neemt de avatar van binnenkort van ons wiepke in....

Tuinbabbel

vrijdag 10 september 2010 - 14:45
leeuwtje

Leeuwtje

Sterkte hoor in deze moeilijke tijd!
vrijdag 10 september 2010 - 14:59
Adrienne

Adrienne

Oeiii Vera zo'n droevig nieuw
Ik wens je heel veer sterkte, maar je draagt ze beide in je hart verder en zo blijven ze voor altijd bij je.
Sterkte meid !!!
vrijdag 10 september 2010 - 15:09
kerstkind

Kerstkind

Hallo Vera,
heel veel sterkte gewenst.
En hond van 21 jaar.....!!! Da's nog meer dan een mensenleven
Maar mens óf dier, iemand of iets waarvan je houdt en afscheid moet nemen
doet zo ontzettend veel pijn.
Sluit ze beiden in je hart en koester de fijne herinneringen.
Nogmaals sterkte,
groetjes José
vrijdag 10 september 2010 - 15:57
Pistachio

Pistachio

Hopelijk kunnen de mooie herinneringen met tijd het verdriet een beetje verzachten. Ziva zal je hierbij alvast kunnen helpen. Heel veel sterkte gewenst.
vrijdag 10 september 2010 - 16:01
Rita1960

Rita1960

Joh da's altijd moeilijk afscheid te nemen van je moeder .. en dan ook nog eens in dezelfde week dat je je hond moet missen.
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder en ik wens je ook heel sterkte toe met het verwerken van dit verlies. Ook met het verlies van je hond en ik hoop dat je het goede onthoudt van beiden.

en ik wens dat je met het nieuwe hondje Ziva op termijn eenzelfde band kunt opbouwen als met je oude hond.

meelevende groeten,

Rita
vrijdag 10 september 2010 - 19:43
Peppody

Peppody

Heel veel sterkte met het verwerken van deze grote verliezen.

Jeetje een hond van 21 jaar oud dat is toch wel een hele respectabele leeftijd!
Geniet van de nieuwe aanwinst Ziva. Ze zal Wiep niet kunnen vervangen maar je zult er zeker weer een fijne band mee krijgen en hopelijk net zo lang bij je kunnen houden.

vrijdag 10 september 2010 - 20:21
Matabish

Matabish

Dat zijn zware momenten voor jou!
Ik wens je veel moed en sterkte om al je verdriet te verwerken en veel troost van Ziva!

Warme groetjes,
Matabish.
zaterdag 11 september 2010 - 00:23
vera2

Vera2

Bedankt allemaal...Mag ik u voorstellen...Sukkeltje uit het asiel...Ziva.

Tuinbabbel

zaterdag 11 september 2010 - 06:53
Adrienne

Adrienne

Oooh zone lieverd jeetje !!!
Maar het was een sukkeltje uit het assiel, nu niet meer dat zie je zo.
Ziva krijgt nu waar alle beestjes recht op hebben vriendschap en liefde
dat gaat ze goed doen.
En jullie ook, dat is het enige wat wij mensen nu echt niet kunnen missen en waar we nooit genoeg van krijgen warmte en genegenheid.
Een knuffel voor jullie beide en een pluim extra voor jou Vera omdat je haar zo gelukkig wil maken.
groetjes Adrienne

zaterdag 11 september 2010 - 08:39
LauraK

LauraK

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder, Vera! En dan krijg je in diezelfde
week ook nog eens te maken met het verlies van jouw lieve Wiep... Heel veel sterkte
gewenst in deze moeilijke periode!

En natuurlijk vervangt Ziva Wiep niet, maar ze kan je zeker troost bieden, en zal ook
zeker voor afleiding zorgen. En geweldig dat je voor een asieldier hebt gekozen!

Groeten van Laura.
zaterdag 11 september 2010 - 09:01
Peppody

Peppody

Oh wauw wat een prachtige hond is Ziva!
zaterdag 11 september 2010 - 09:10
rialle

Rialle

Vera gecondoleerd met het overlijden van je moeder. En Wiep verliezen na 21 jaar is ook een hele harde dobber!! Maar wat is Wiep oud geworden zeg.......hebben jullie toch lang van elkaar kunnen genieten. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van deze zware verliezen!

En Ziva ziet eruit als een schat. Wij hadden vroeger thuis ook en dobermann met niet gecoupeerde oren. Het geeft deze dieren een heel ander uiterlijk vind ik, veeeeeel vriendelijker. Heeft zij ook een lange staart?

Geniet maar fijn van Ziva. Dat wordt een hechte vriendschap, dat zie je aan haar snuit af!!

Groetjes Rialle
zaterdag 11 september 2010 - 09:32
Pistachio

Pistachio

Ziva ziet er een hele lieve hond uit. Ik sluit me aan bij de rest: een asieldier nemen is een hele mooie daad! Ziva zal je eeuwig dankbaar zijn dat ze bij jullie nu een warme thuis gevonden heeft. Veel mooie momenten samen!

groetjes
Pistache
zondag 12 september 2010 - 16:51
Matabish

Matabish

Is Ziva niet eerder een jachthond, vooral met zulke poten?
Heeft zij geen zwemvliezen tussen de tenen?
Een doberman is zwart of bruin met bruine markeringen!
zondag 12 september 2010 - 18:51
vera2

Vera2

Bedenk altijd als je eender welk dier in huis neemt, dat het moet klikken en dat het een grote verantwoordelijkheid is...Ik weet niet wat er met Ziva gebeurd is bij haar vorige baasjes; ze is nu 2,5 jaar; is bij 2 gezinnen geweest en 2x terug in het asiel gedumpt...in het asiel heeft ze van nerveusiteit letterlijk haar staart af gebeten , ze hebben daar tot 2 x toe een stuk moeten van amputeren. Ze zat onder de verdovende middelen om haar rustig te houden en we hebben zelfs van die rotzooi mee gekregen om haar de eerste week te laten ontwennen om haar rustig te houden...heb die brol niet 1 keer gegeven...Ziva en wij hebben wel onze peren gezien...ze was wild, schijten en zijken in huis (sorry voor die woorden) deuren krabben, alles wat eetbaar is pikken en al spelend ons vol blauwe plekken bezorgd...Ziva is nooit begrepen en heeft de verkeerde baarjes gehad.
Ziva is een bruin dobbervrouwtje met gen van schijnbaar een labrador...maakt niet uit...De eerste maand hier thuis was ze wild, onzindelijk; woog 23kg; nu moet onze Zief op dieet;want ze weegt ondertussen 33kg; 3 kg te veel en men mag zeggen wat men wil....geen enkel dier en deze schat heeft het niet verdient om als wegwerpding te leven...
Onze zief fotoke van de eerste dag uit de hel...

Tuinbabbel

zondag 12 september 2010 - 21:44
Matabish

Matabish

Ne grote sukkelaar die eindelijk wat geluk zal kennen! Fijn van jullie!
zondag 12 september 2010 - 21:47
vera2

Vera2

een grote sukkel geweest...kijk maar

Tuinbabbel

zondag 12 september 2010 - 21:55
rialle

Rialle

Wat erg dat ze er zo aan toe was dat ze haar eigen staart heeft opgegeten! Dat is toch verschrikkelijk! Maar zo te zien heeft ze nu geen verdovende middelen meer nodig.
Wat heerlijk om haar daar te zien liggen......lekker thuis op de bank!


Groetjes Rialle
zondag 12 september 2010 - 22:32
Adrienne

Adrienne

Hooo, die foto super
Nu heeft ze eindelijk een hondenleven whaahahaha
maandag 13 september 2010 - 20:37
vera2

Vera2

Waar het hart van vol zit loopt de mond van over hé...Ik kan 't niet laten en ga nog enkele fotokes posten...

Tuinbabbel

dinsdag 14 september 2010 - 13:41
vera2
dinsdag 14 september 2010 - 13:42
vera2
dinsdag 14 september 2010 - 13:44
Rita1960

Rita1960

Mooi!

grt'n Rita
dinsdag 14 september 2010 - 22:00
rialle

Rialle

Leuke foto's Vera. Het gaat Ziva zeer goed zo te zien.
Hoe oud is Ziva eigenlijk?

Groetjes Rialle
dinsdag 14 september 2010 - 22:33
LauraK

LauraK

Ziva heeft echt een hondenleven bij jullie: maar dan in de allerbeste zin des woords!
Wat een prachthond, en wat is ze goed terecht gekomen bij jullie. Heerlijk om zulke
foto's te zien!

Groeten van Laura.
woensdag 15 september 2010 - 12:18
kerstkind

Kerstkind

Hoi Vera,
kijk eens naar onderstaande foto.
Lijkt jouw Ziva hier niet een beetje op??? Rechts is Ziva
[afbeelding verwijderd niet-https] [afbeelding verwijderd niet-https]
Dit is een van de honden van onze dochter.
Een kruising tussen een duitse staande en een labrador.
Ook zo'n schat van een hond.
groetjes José
woensdag 15 september 2010 - 19:02
vera2

Vera2

@ Rialle...ziva is 2,5 jaar.

@ Jose.... Prachtig; dat ziet er ook een knappe lieverd uit en ze lijken inderdaad
veel op elkaar.
woensdag 15 september 2010 - 19:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon