menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Eindelijk foto-album Paddestoelen

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Tuinadviesforumvrienden/innen,

Daar ik helaas door allerlei vervelende sexlinken mijn website ben kwijtgeraakt, moest ik toch iets anders verzinnen.
Helaas heeft niemand mij kunnen helpen om een nieuwe website te maken en bleef ik zeer verdrietig, het was mijn levenswerk.

Mocht er ooit iemand zijn die voor mij een echte website kan maken, houd ik mij zeer aanbevolen.
Liefst een hele eenvoudige website waar ik belangrijke linken in kan verwerken voor valide- en mindervalide mensen plus recepten.

Velen van jullie hadden de website "Jeannette's Stek" wel eens bezocht en weten wat ik er erg veel werk aan heb gehad.
Door imbecielen die er een robot voor gebruikten om die rotlinken in diverse websites te proppen, ben ik alles kwijt!

Het heeft lang geduurd, maar ik heb nu via Jalbum.net van Google toch een foto-album kunnen maken.
Om te beginnen een album met diverse Paddestoelen die Ger en ik in enkele jaren gemaakt hebben.
Geniet van wat u ziet, reageren mogen jullie ook in dit album als je dat wilt.

http://jeannette1.jalbum.net/Paddestoelen

Groetjes, Ger en Jeannette
woensdag 1 september 2010 - 10:43
monique217

Monique217

prachtig !! Mooi om te zien hoeveel soorten er zijn!
Waar is de rood met witte stippen paddestoel?
woensdag 1 september 2010 - 15:51
LauraK

LauraK

Wat een mooie serie paddenstoelenfoto's! Dat is weer een wereld op zich, de opruimers
van plantaardig 'afval'.

Wat ontzettend vervelend dat jouw mooie en gezellige site zo moedwillig verpest is .
Je hebt er heel wat mensen een plezier mee gedaan, en nu is dat zomaar afgepakt.
Ik hoop dat er iemand is die je kan helpen met je nieuwe site!

Groeten van Laura.
woensdag 1 september 2010 - 15:52
monique217

Monique217

oh dan heb ik hem gemist, sorry
woensdag 1 september 2010 - 18:23
kerstkind

Kerstkind

Jeannette en Ger,

meer, meer, meer. Hier kan ik niet genoeg van krijgen
De herfst is tenslotte mijn jaargetijde.
Lekker rondstruinen met mijn camera en alles vastleggen op de gevoelige
plaat, HEERLIJK.........de wolken, de bomen, bladeren en natuurlijk de
verscheidenheid aan paddestoelen.
Helemaal geweldig!!!!!Bedankt en een kus van de juffrouw.
[afbeelding verwijderd niet-https]
groetjes uit Beringe
woensdag 1 september 2010 - 20:15
Jeannette1

Jeannette1

Lieve mensen,

Dit was pas het begin, wij zijn vandaag een bos- en heidewandeling gaan maken van Ede richting Apeldoorn.
Ook onderweg menige Paddestoel en Zwam gefotografeerd, maar dit duurt weer enkele dagen voor ik die erbij gezet heb.
Ook midden op de heide vastgezeten met de kar in het zand van een brandgang!
Arme Ger, als ik nog eens iets had en plotsklaps Schapen bij de schaapskooi wilde gaan kijken!
Kennen jullie dat, elke 2 meter de kar eruit trekken en verder helpen???
En zien jullie mijn gezicht voor jullie, met de lachtranen over de wangen???

Het ergste was, dat de schapen al veel verder getrokken waren voor wij bij ze in de buurt konden komen.
Maar... wat een mazzel, toen wij eindelijk op een verhard rijwielpad kwamen, waren de schapen heel dicht bij en beten Ger bijna in zijn benen, weer lachen dus!!!
Toch foto's kunnen maken van de schaapskudde!
Dit werd dus een hele lange heidewandeling, maar wel een die de moeite waard was!
Ook van deze fijne dag zal ik foto's op het forum plaatsen, maar niet morgen, dan is het weer therapeutendag etc.
Allemaal bedankt voor de reacties, en het rode paddestoeltje met witte stipjes staat er wel degelijk bij.
Als je heel goed kijkt, zie je misschien wel het kaboutertje dat eronder zit.

Groetjes, van vermoeide maar voldane Ger en Jeannette

p.s. @Laura, ja dit is voor mij een van de ergste dingen die ik de laatste tijd meegemaakt heb, dit was mijn levenswerk!
Hopelijk komt er iemand die een nieuwe website voor mij kan maken waar ik weer informatieve linken en recepten in kan plaatsen/linken.
Lieve groetjes, Jeannette
woensdag 1 september 2010 - 22:35
Matabish

Matabish

Mooie paddestoelen maar vooral mooi gefotografeerd!
donderdag 2 september 2010 - 00:52
an

An

hoi Jeannette wat een mooie foto's.

En ik vindt het heel erg dat je je geliefde website niet meer kan gebruiken,
hoop dat er iemand is die je kan helpen,want er stond voor ieder wat wils en te gebruiken op.
gr an
donderdag 2 september 2010 - 20:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon