menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Artikeltje tuinadvies.be in Het Laatste Nieuws

Ga naar meest recente reactie

kurt

Kurt

Beste tuinvrienden,

Wie vandaag de weekendeditie (verlengd weekend met de 11de nov) van het Laatste Nieuws bekijkt, moet zeker eens kijken op blz 12. De achterkant van het eerste deel.

Dit keer is het een nationale editie, dus elke Vlaming kan het lezen.

Veel leesplezier,
Vele groeten,
Kurt
vrijdag 10 november 2006 - 09:59
annd6

Annd6

Kurt,
ik ga eens kijken!
Groetjes
Ann
vrijdag 10 november 2006 - 11:43
corrielat

Corrielat

Beste tuinvrienden,

Wie vandaag de weekendeditie (verlengd weekend met de 11de nov) van het Laatste Nieuws bekijkt, moet zeker eens kijken op blz 12. De achterkant van het eerste deel.

Dit keer is het een nationale editie, dus elke Vlaming kan het lezen.

Veel leesplezier,
Vele groeten,
Kurt


en wij dan??????????????
vrijdag 10 november 2006 - 16:19
annd6

Annd6

Corrie,

als ik een krant te pakken krijg en het gelezen heb stuur ik je het artikel op, goed?
Groetjes
Ann
vrijdag 10 november 2006 - 16:29
corrielat

Corrielat

Ann, je bent en schat
vrijdag 10 november 2006 - 16:32
annd6

Annd6

Graag gedaan.
Ann
vrijdag 10 november 2006 - 16:37
lacegarden

Lacegarden

wij zijn ze gaan kopen, maar ik heb door het tomatenblad dat moet klaar zijn nog geen seconde tijd gehad en angelo die zich maar aan het haasten is om dat "tomatenblad" " vandaag nog te kunnen versturen. Dat lezen, uitknippen, in mijn scanner doen, opslaan op de mac en dan ook nog in het plakboek doen

dat is voor deze avond aan de houtstoof
Angelo die had het deze morgen al rond 8 uur doorgebeld. Dus we werden op tijd verwittigd.
En Kurt, uw boek verkoopt goed, ik heb het zelf gezien in de Standaard winkel in sint-Niklaas.
Ere wie ere toekomt: dus Hiep piep piep voor onze Kurt!
vrijdag 10 november 2006 - 16:57
annd6

Annd6

Mijn man brengt net de krant binnen, dus Corrie, maandag gaat het op de bus!

Zeg Kurt! Dat is een gans blad man!
Mooie foto ook van je gezinnetje. Je zoontje ziet er een ernstig baasje uit!
Hoe noemt het teckeltje?
Nog eens proficiat hé!
Groetjes
Ann
vrijdag 10 november 2006 - 17:05
corrielat

Corrielat

hallo Ann, heb jij mijn adres dan??
vrijdag 10 november 2006 - 18:24
kurt

Kurt

Dag Annd6,

Ja, het is ineens een gans blad zodoende dat het toch een beetje in het oog springt he

Het is inderdaad een mooie foto geworden enkel jammer dat de boek nergens te zien is. Ze hadden nogthans voldoende foto's waarbij we het boek vast hielden maar ja.

Onze zoon Daan is bij fotoreportages altijd vrij serieus. De hond Bo, die is altijd zeer gemakkelijk voor het nemen van foto's. Het is een kaninchenteckeltje en is vier jaar oud. Dit is de kleinste en kortste teckelsoort die er is en dat is maar goed ook zoals hij en Daan altijd aan het ravotten zijn. Zo kan de hond geen hernia opdoen

Bedankt voor de felicitaties.

Mvg,
Kurt

vrijdag 10 november 2006 - 18:29
kurt

Kurt

Rita en Angelo,

Proficiat met jullie nieuwe website, die mag gezien worden. Ik kan geloven dat je wil dat de dagen 36 uur zouden duren

Fijn dat jij het artikel zal proberen in te scannen. Alhoewel me dat een hele klus wordt. Het artikel beslaat een volledige pagina van 35 x 50 cm.

De komende weken zullen er nog wel her en der artikels verschijnen. Ik laat het jullie wel weten als we in een krant of magazine landelijk verschijnen.

Voor de Nederlanders zal het wellicht wachten zijn tot in het voorjaar. Dat heeft de verdeler voor NL me gisteren laten weten. Daar zal dan ook wel het een en het ander verschijnen in de media.

We zijn bijna vier weken na het drukken en eergisteren waren er reeds meer dan 3000 stuks de uitgeverij uit. Dat is veel meer dan ik ooit had durven denken.

Allen bedankt voor de fijne reacties,
Mvg,
Kurt
vrijdag 10 november 2006 - 18:37
Tomateboer

Tomateboer

Dank je Kurt,

Inderdaad 36 uur zouden de dagen moeten duren,...
Maar ik vind het resultaat geslaagd, dus dan vergeet je het harde werk he
grt
vrijdag 10 november 2006 - 19:32
annd6

Annd6

Corrie....euh nee, ik heb je adres (nog) niet.
Stuur je het me even via mail?

Kurt, ja die naam is raar hé maar dat is de enige manier waarop het me destijds lukte om in te loggen.
Waarschijnlijk omdat er al meerdere met die naam waren?
Ik ben het ondertussen al wel gewoon maar zeg maar gewoon Ann hoor.
Leuk artikel trouwens, ik heb het ondertussen ook gelezen!

Ann
vrijdag 10 november 2006 - 20:17
cetinel

Cetinel

wij zijn ze gaan kopen, maar ik heb door het tomatenblad dat moet klaar zijn nog geen seconde tijd gehad en angelo die zich maar aan het haasten is om dat "tomatenblad" " vandaag nog te kunnen versturen. Dat lezen, uitknippen, in mijn scanner doen, opslaan op de mac en dan ook nog in het plakboek doen

dat is voor deze avond aan de houtstoof
Angelo die had het deze morgen al rond 8 uur doorgebeld. Dus we werden op tijd verwittigd.
En Kurt, uw boek verkoopt goed, ik heb het zelf gezien in de Standaard winkel in sint-Niklaas.
Ere wie ere toekomt: dus Hiep piep piep voor onze Kurt!



hee! waar ergens in sint niklaas woon je??
we zijn buren bijna,ik woonin sint gillis waas!
maar niet meer voor zo heel lang want we gaan bouwen in de puitvoetstraat...
en tis voor daar dat ik vollen bak aan het zoeken ben voor vanalles,weet gij toevallig een goed adres en niet te ver voor bomen??
zaterdag 11 november 2006 - 22:16
lacegarden

Lacegarden

ik woon in hamme (kant van waasmunster en zele)
ja , er is iemand in Nieuwkerken, ik denk dat het daar grondgebied nieuwkerken is. Het is ergens op de baan als je van het kruispunt van de Ster naar Sint-niklaas gaat. Ik geloof dat Mac Donald daar in die straat is. Het is bij een oude mijnheer, die heeft of werkt ergens voor een arboretum. Maar nu nog de naam van die mijnheer terugvinden.
In het Waasland shopping cntrum heb ik het boek van Kurt zien verkopen. Daarom dat ik het wist.
Bij mij mag je gratis om notelaars komen. En voor de rest moet je aan Angelo vragen welke bomen of struiken ik kan geven.
zaterdag 11 november 2006 - 22:45
cetinel

Cetinel

o ja,daar ben ik al geweest en heb een heel bestelling geplaatst( wacht op bericht dat ze binnen zijn)is in arboretum waasland.
heb jij ook notelaars dan?? zaailingen?
ik was verkeerd,tis de kastanje "de lyon" da ik nog zoek..
de notelaars( coenen en buccaneer)
hoe kan angelo weten welke jij kan wegdoen??
anyway in ieder geval al bedankt en wie weet: mischien komen we mekaar ooit wel tegen!
groetjes.
zaterdag 11 november 2006 - 23:16
lacegarden

Lacegarden

die komt hier veel bij ons, die weet al beter dan ik waar alles staat.

voor Kurt,
zo is het plezant met pensioen zijn.
Koken heeft altijd mijn hobby geweest.
informatica: dat is wat anders. Maar mijn man is nu toch ook al zijn tweede jaar avondonderwijs bezig, we hebben een kameraad die zeer goed op de hoogte is van computers en ik heb een fantastische leraar in Marke voor de Mac. En onze Angelo die kent dat toch al allemaal.
Eigenlijk is Angelo een voorbeeld voor veel jongeren van die leeftijd.
Zeer goed opgevoed, beleefd, en een harde werker, een echte doordrijver: in enkele woorden gezegd: n'en echte westvlaming
zaterdag 11 november 2006 - 23:46
Victor44

Victor44

Hola Rita,de Brabanders niet vergeten! wij behoren ook tot de Belgen hoor "De dappersten onder de Galliers" vraag maar aan Julius Caesar.
Groetjes
zondag 12 november 2006 - 21:38
Adrienne

Adrienne

Ha, we zijn weer in aktie salle, vooruit ik doe mee
Allereerst Kurt, Angelo en Rita een dikke proficiat en ... doe zo voort hé.
Kurt, wel een krant heb ik niet staat te veel slecht nieuws in.
Maar ..... Ik heb chance hé, jou foto stond toch op het vorige forum
als avator niet dan !!! Dus ik ken je wel een beetje ook van laatst op tv.
En .... dat ze jullie allemaal daar thuis groene vingerkes hebben,
zie ik zo in je boek, tja en natuurlijk ook aan de gedrevenheid om
het forum hier top te houden. Kei goe !!!
Rita en Angelo, ja jullie zijn wel het voorbeeld van een top samenwerking hé.
Wat jullie samen klaar spelen chapeau !!!
Als ik wat veel bij jou kwam Rita, ik zou snel een maatje meer nodig hebben salle

Met al da lekkers dat ge uit je mauw schud pffff.
En Angelo, tja hoe ge dat allemaal bij je studies's nog klaar
speelt is voor mij een raadsel.
We zullen maar zeggen dat je jeugd hier ook een handje toesteekt.
Nog geen aaaakes en oeikes als je wat veel krom moet of wat te lang bezig bent.
Bij den deze al wel en dan ...... moet ge al n' een keer zien wat ge doet hé.
Enfin, nu niet blozen he maar ik vindt het super en kei gaaf.
doeiiii
maandag 13 november 2006 - 09:16
Victor44

Victor44

Helemaal akkoord Adrienne,ik zou het niet beter kunnen zeggen!
Grtjs

maandag 13 november 2006 - 18:11
nientje

Nientje

adrienne, dat heb je weer eens goed verwoord, volledig mee eens
nientje
maandag 13 november 2006 - 22:35
corrielat

Corrielat

hallo Ann, heb jij mijn adres dan??


hallo ann, ik wil je even laten weten dat mijn computer voor reparatie weg is, het gaat zo ong. 14 dagen duren, nu zit ik op de pc van het werk, af en toe kan ik daar gebruik van maken ,ik vind dat wel jammer, want nu verveel ik mij s,avonds omdat ik niet op het tuinforum kan, ik hoop dat ik niet teveel van jullie mis, en oja bedankt voor je kranten artikel daar ben ik blij mee, groetjes corrielat
zaterdag 18 november 2006 - 13:14
lacegarden

Lacegarden

ik ben terug om soms eventjes op het forum te komen, er waren hier problemen met iemand die en operatie heeft gehad.
ik moet heel veel vertellen:
voor dat scannen van het artikel van Kurt, sorry, het gaat niet:
toch niet hier bij ons thuis: ik kan het zelfs niet in delen doen, alles is veel te groot en als ik het in delen doe dan komt die tekst weer niet gans duidelijk over.


weten jullie nog dat ann zulke mooie foto gemaakt heeft en ook de prijs van mooiste fotos gewonnen heeft? Wel , ik heb nu via een beroepsfotograaf die les geeft in mijn mac club vernomen dat ik enkel via een prof. bureau ga moeten verder doen om haar spandoek te laten maken.
Dat wordt gedaan met een "plotter" ja, ik kan niet uitleggen wat het is, misschien kan iemand anders dat hier op het forum.

Dan heeft hij mij naar een goed labo gestuurd in Gent, maar door die plotse operatie is alles achterop geraakt.
Wat ik ook nog moet zeggen: de zaden zijn eingelijk gedaan. Nu moeten ze nog in kleinere pakjes gedaan worden en dan verstuurd. Ik hoop dat ik dat eind deze week klaar heb.

Ja, ik zie jullie allemaal heel graag maar eerlijk gezegd als er in mijn gezin zich iets voordoet , dan krijgt dat toch voorrang.

Aan al diegenen die ik aardperen beloofd heb, jullie mogen er komen halen, ze zijn al klaar om opgegeten te worden.

Wij hebben er gisteren gegeten en ons vensters staan nog steeds volledig open. Wie aardperen kent , ja die zal wel weten wat ik bedoel.
En u wordt het weer volop werken aan het tomatenblad.
zaterdag 18 november 2006 - 14:28
ines

Ines

Hartelijke gelukwensen aan Kurt en de familie!
ines
zaterdag 18 november 2006 - 18:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon