menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Goed nieuws

Ga naar meest recente reactie

Peppody

Peppody

We hebben huurders voor ons oude huis!!! Eindelijk weer eens een beetje goed nieuws!! Ik had het liever verkocht, maar ja beter huurders dan nog langer leegstand.

En ik vond op een bekende advertentiesite een advertentie van palmbomen bij dezelfde meneer waar ik vorig jaar ook 1 palm had gekocht (een Vulcano). En ja hoor hij kende mij nog en ik mocht alles voor een prikkie meenemen. Ben nu al 2x opgereden en moet vrijdag nog een laatste keer rijden voor nog 2 palmen.

Het is nu een tropisch paradijsje hier op het terras

zie foto's: http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=6&sid=12&page=1&tid=33936

Mijn week kan niet meer stuk! Hopelijk blijft het voorlopig zo, we hebben genoeg slecht nieuws gehad de afgelopen jaren.

woensdag 16 juni 2010 - 22:35
jamssen

Jamssen

Inderdaad goed nieuws, beter verhuren ja als leegstaan en alleen kosten er aan hebben.
Gefeliciteers, ook met je nieuwe aankopen.

groejes mlouise
woensdag 16 juni 2010 - 22:53
Matabish

Matabish

Formidabel nieuws Peppody!! Heerlijk om eens iets positiefs te horen.
Daar wordt het ganse gezin vrolijk van, niewaar!
Mocht wel eens hé, jullie hadden al genoeg tegenslag gehad!
Laat ons nu hopen dat het de goede kant blijft opgaan.

Blije groetjes,
Matabish.
donderdag 17 juni 2010 - 01:03
LauraK

LauraK

Wat ben ik blij voor jullie, zeg! Eindelijk een zorg minder, zodat je nu met extra plezier
van leuke dingen kan genieten, zoals van die geweldige aankoop van die palmen. Het zal
een hele hoop schelen, zo zonder dubbele lasten... Echt een opluchting!

Groeten van Laura.
donderdag 17 juni 2010 - 08:45
cetinel

Cetinel

aha! eindelijk wat goed nieuws voor julie,en hopelijk blijft dat nu verder duren!
donderdag 17 juni 2010 - 09:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon