menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Buitenkansje

Ga naar meest recente reactie

annd6

Annd6

Zaterdag naar Dordrecht geweest, De Slegte houdt daar volledige uitverkoop!
De winkel gaat dicht. 50% gaat er af van de toch al lage prijs!
Ik dacht, ik laat het maar even weten, wie weet wil iemand nog een koopje doen.
Ik heb 14 boeken gekocht voor 23 euro!
Het leukste is wel dat ik het boek van Peter Bauwens, "Tomaten op kleur, tomaten op smaak" nog gevonden heb voor 2,25 euro!!!!
Geslaagd uitje, zeker omdat het in dezelfde straat is als Vreekens zaden, ook zo'n leuke winkel!
Groetjes
Ann
maandag 16 oktober 2006 - 12:35
Adrienne

Adrienne

Ja watte, heb jij geluk zeg !!!
ik zal er wel van moeten dromen peis ik.
Er geraken zal niet lukken.
maandag 16 oktober 2006 - 18:13
annd6

Annd6

Adrienne,
als ik nog eens ga zal ik het je laten weten en als je dan iets wil of ik kan iets voor je zoeken,
geen probleem!

Ann
maandag 16 oktober 2006 - 18:24
johanneke

Johanneke

Oooh Ann!!!

Ik ben al zo lang op zoek naar dat boek,maar het is nergens meer te verkrijgen
Heb al honderde mailtjes gestuurd,zelfs naar Peter Bauwens!
Maar ik kan het nergens meer vinden.
Als ge toevallig nog eens in Nederland komt,en ge kunt er eentje op de kop tikken,geef me dan aub een seintje.

maandag 16 oktober 2006 - 20:48
annd6

Annd6

Johanneke,
ik heb die rekken wel vier of vijf keren afgelopen om te zien of er nog één stond want ik wist dat er nog mensen waren die het boek zo graag wilden hebben maar helaas....ik heb er maar eentje gevonden...
Ik ga blijven zoeken oké? Ik kom nogal veel op rommelmarkten en in tweedehandsboekenwinkels dus ik hou een oogje voor je open, beloofd!

Ann
maandag 16 oktober 2006 - 20:54
johanneke

Johanneke

Merci Ann!!!

Da vind ik nu heel tof da ge dat voor mij wil doen sé!
Als ik ook iets voor u wil doen laat ge het mij ook maar weten hoor.

Alvast bedankt op voorhand
maandag 16 oktober 2006 - 21:00
annd6

Annd6

Graag gedaan!

Ann
maandag 16 oktober 2006 - 21:15
lacegarden

Tekst aangepast

Lacegarden

ik lees dit nu maar pas en ben nog gehaast ook. Ik moet naar een kookdemonstraties bij Aga in Gent. Dus weer niet veel tijd. Ann stonden er oude kookboeken? wat gaat er gebeuren met de andere vestigingen in Nederland? en met die in België

hoever is Dordrecht van Antwerpen?

ik ben volledig volzet vanaf woensdag tot zondag maar volgende week zou ik willen gaan.
Als ge echt zeer goed tomaten wil kweken dan is dat het allerbeste boek, ik heb het al jaren. Ik doe dan ook alles wat hij zegt. Twee jaar hebben wj naar iemand anders geluisterd, we hebben veel minder oogst gehad, ons tomaten waren echt niet zo goed gelukt. Nu volgen wij weer zoals vroeger op de letter wat er in dat boek staat en wij plukken nu nog iedere dag tomaten. Ik weet dat er nog veel mensen het boek zoeken.
dinsdag 17 oktober 2006 - 12:56
annd6

Annd6

Rita,
er stonden toch nog veel oude en nieuwe kookboeken, een ganse wand van vier meter met vier of vijf schappen.
Er sluiten drie vestigingen in Nederland maar die andere twee zijn een heel stuk verder en één ervan is al dicht. Ik weet niet wat er gaat gebeuren met de winkels in België, ik heb al gehoord dat diegene die pas geopend is in Turnhout het niet goed doet...afwachten.
Van Antwerpen uit weet ik het niet precies, ik schat zo'n uur. Vanuit Beerse is het iets meer dan een half uur.
Als je nog wil gaan zou ik zo het zo snel mogelijk doen, de boeken vlogen daar als zoete broodjes over de toonbank.
Ik vind het inderdaad ook een erg goed boek, overzichtelijk, duidelijk en erg mooie foto's.
In dit boek is hij ook persoonlijker vind ik dan in zijn andere, hij verteld over wat hij vindt en proeft, vind ik leuk.
Veel succes
Ann
dinsdag 17 oktober 2006 - 13:12
annd6

Annd6

Ik heb het net gevraagd aan mijn man: het is zo'n 90 km vanuit Antwerpen.
Dan zat ik er niet ver naast hé
Ann
dinsdag 17 oktober 2006 - 14:40
lacegarden

Lacegarden

An,
eerst over het boek:
dat is één van zijn eerste boeken, ik denk dat het wel 20 jaar oud is, ik weet het niet zeker. Ik doe het overal mee wanneer ik naar het buitenland bij andere tomaten freaks ga.
Ik vind het zo spontaan geschreven. Zo is hij ook in de omgang.
Nu wat de boeken aangaat: ik kan maar pas weg vanaf volgende week dinsdag
maandag zit ik al vast in Kortrijk (zowel mac les als snoeiles bij angelo)
ik ga proberen of ik daar iemand uit de buurt kan optrommelen.
Vandaag bakles gehad bij Aga door PETER BALCAEN: weeral heel veel bijgeleerd. Ik bak nu al 27 jaar , heb een cursus patisserie in het vormingsinst. in Veurne gevolgd jaren terug en toch leer ik nog altijd bij.
dinsdag 17 oktober 2006 - 19:58
johanneke

Johanneke

Amaai Rita,

Ik denk dat ge ook wel ne serieuse agenda moet bijhouden met al uw cursussen en lessen!!!
Wat dat boek betreft: ik denk dat het van 1999 is.
Heb heel internet afgezocht,ook met het isbn-nummer, maar helaas niets te vinden.
Als er iemand toevallig het boek moest tegenkomen op een beurs of rommelmarkt,laat aub een seintje!
dinsdag 17 oktober 2006 - 20:31
annd6

Annd6

Het boek is inderdaad van 1999.
Johanneke, niet opgeven! Ik heb ooit zo'n zestien jaar achter een boek gezocht én gevonden op een beurs van tweedehandsboeken. Daar stonden tafels met duizenden boeken en op de grond stonden nog eens dozen vol. Het was een sportzaal en die stond echt vol en in de derde of vierde rij zag ik dat boek gewoon bovenop een hele rij liggen, ongelooflijk maar waar!
Nu hoop ik wel dat het bij jou niet zo lang duurt ...
We houden een oogje open alvast en dan lukt het wel vroeg of laat.

Rita, trommel dan maar een kennis op!
Anders kan je dinsdag misschien toch nog je slag slaan.
Veel succes
Ann
dinsdag 17 oktober 2006 - 22:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon