menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Trieste fotos

Ga naar meest recente reactie

Harry54
maandag 21 december 2009 - 22:37
meuwissenj

Meuwissenj

Echte liefde!!!!!!!!!!!!!!

Gr Marga
maandag 21 december 2009 - 23:43
Thuja49

Thuja49

Daar word je even stil van ...
dinsdag 22 december 2009 - 10:09
livarno

Livarno

Aaa... wordt ik verdrietig van....

eigenlijk wil ik dat niemand (geen mens en geen dier dood gaat). .... en al helemaal niet dat ze pijn lijden...

misschien off topic....maar ik heb ook zo'n medelijden met al die (gezonde en zieke) geiten die afgemaakt moeten worden....
dinsdag 22 december 2009 - 19:18
mjohanna

Mjohanna

je bent beslist niet de enige!!

Ik moet steeds denken aan al de ongeboren geitjes die er nog minder dan niks aan kunnen doen.

Mooi vastgelegd de zwaluwen maar erg triest ja.
dinsdag 22 december 2009 - 20:49
Angelo

Angelo

ooohhh dit is gewoon pure liefde, dit ontroerd me gewoon


dinsdag 22 december 2009 - 23:54
mjohanna

Mjohanna

Ik ben bijna 3 maanden ziek geweest met een longontsteking.
Ontstaan uit mijn eigen slechte longen en de mex griep.
even werd ook gedacht aan Q koorts en ben ik er zelfs voor behandeld
Ik was echt in notime een slappe vaatdoek.

maar als ze aan mij gevraagd hadden of de geiten er voor geruimd moesten worden, had ik heel erg hartgrondig NEE gezegd.

Ik weet t elk mensenleven is er een te veel, maar ik denk toch dat we bij sommige preventie maatregelen te ver doorschieten en sowieso (achteraf bekeken natuurlijk) altijd te laat of fout reageren.

ik heb verschrikkelijk te doen met al de geitenhouders en hun familie.
donderdag 24 december 2009 - 09:34
Harry54

Harry54

Allemaal waar natuurlijk; het lijkt me een ramp als je bedrijf 'geruimd' (wat weer een verdoezelend woord) gaat worden. Misschien moeten we toch maar eens nadenken of het wel zo goed is om zoveel dieren op zulke kleine ruimtes te houden waar ze alleen gezond kunnen blijven als er jaarlijks massa's geneesmiddelen etc. aan te pas moeten komen. Misschien is het dierenwelzijn er wel bij gebaat als we bereid zijn wat meer te betalen en de beesten een iets beter bestaan te geven.

Nou ja, een oude en vaak door allerlei belangen vertroebelde discussie. Ik gun de boeren een goed inkomen en de dieren een beter leven. En dat kost geld.

groet Harry

ps. Marian: blij dat je weer beter bent

donderdag 24 december 2009 - 10:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon