menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ander vraagje nieuwe win live msn

Ga naar meest recente reactie

vera2

Vera2

onderaan zie je de updates van uw contactpersonen...ik heb daar geen zakes mee en heb die machtigingen en die updatesbalk onderaan verwijderd zodoende dat ik niet meer zie waar of met wie mijn contaktpersonen mee bezig zijn...ik ben niet zeker dat anderen nu mijn updates niet meer kunnen lezen; heb alles uitgevinkt op de msn site ; kan de updates niet meer zien maar weet niet zeker of mijn contaktpersonen die ook niet kunnen zien.
ik kan dit ook vragen aan één van mijn contacten maar heb liever een mening van de betrouwbare leden hier.
zondag 8 november 2009 - 12:59
Eliane

Eliane

Hallo
Hoe het allemaal ineen zit, ik weet het ook niet meer. EEN SOEP!
Mag ik vragen hoe je die updatesbalk verwijderd hebt.Het lukt mij niet en.. inderdaad ik hoef die updates van mijn contactpersonen ook niet.
groetjes
Eliane
zondag 8 november 2009 - 13:30
vera2

Vera2

eliane; ben er ook helemaal niet door maar als je onderaan op die updates klikt of naar hotmail id inlogd; kan je daar de machtigingen ofzo installeren zoals je wil; die updatebalk heb ik verwijderd via rechts het menu-exstra-opties-indelingen te klikken ; ben een beetje veel leek in die dingen maar er zijn hier gelukkig mensen die daar meer weet van hebben en ik hoop dat ze gaan reageren.
zondag 8 november 2009 - 14:23
printemps

Printemps

Sorry

Ik gebruik het niet dus ik kan er niets over zeggen

Ben blij dat het resolutieprobleem al opgelost is

mvg
maandag 9 november 2009 - 12:15
pawprints

Pawprints

Heb het gisterenavond ook gezien, die heeft met die zitten kaarten en heeft gewonnen alléé zeg
dinsdag 10 november 2009 - 10:01
vera2

Vera2

tja, ik zie daar het nut ook niet van in en hoef niet te weten waar mijn contaktpersonen mee bezig zijn...zullen we allemaal samen gaan wonen; dan zien we alles live van mekaar en hebben geen pc meer nodig om de kerieuze moeial uit te hangen.
dinsdag 10 november 2009 - 12:42

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon