menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bonsai verzorging

Ga naar meest recente reactie

victorijo

Victorijo

hallo beste vrienden het is zoo lang geleden dat ik het niet 100% weet hoe het werkt he heb er weer voor de zoo veelste keer uit gelegen met mijn rug hoor dus heb ik nu enkele vraagjes heb van een vriend een soort bonsai gekregen hij was hem moe maar daar ken ik niets van hoor mijn vraagje was hoe moet ik die onderhouden he ??? met dank bij voorbaat hoor

Tuinbabbel

vrijdag 4 september 2009 - 19:01
Matabish

Matabish

Hallo Vicske, 'k ben blij te horen dat het ergste weer voorbij is.
Mooi hoekje dat je ons daar weer toont! Het lijkt me een hele mooie bonsai!
Ik ken ook nikske van Bonsai's maar misschien kan deze link je wel helpen...

http://www.bonsaiempire.nl/html/bonsai-verzorging.html

Verzorg je goed en beleef een prettig week-end,
Matabish.
zaterdag 5 september 2009 - 00:41
victorijo

Victorijo

hallo matabish dank u voor het bericht hoor en ook voor de link ben recht gaan kijken en nu weet ik al veel meer hoor ik heb echt nog niet gedaan met vragen te stellen hoor denk toch niet dat iemand het verveelend zal vinden he (nogmaals ik vind het echt fijn dat u zoo wat inzit hij dank u
zondag 6 september 2009 - 16:43
Matabish

Matabish

Graag gedaan hoor Vicske, en vragen doe je nooit teveel!
Daar zijn wij ook allemaal slimmer van geworden.
Bovendien zijn er hier op het forum een heleboel vrienden die je maar àl te graag willen helpen dus, doe maar!!
Wat betreft je andere vraag...kijk eens hierboven, rechts van de bladzijde, daar zie je een vakje waar 'zoeken' naast staat.
Daar moet je maar eens 'leliehaantjes' intypen dan krijg je meteen alles te zien wat er hier op het tuinforum al over
geschreven werd.
Je zal ook direct zien dat ze niet erg geliefd zijn die 'oversexte rode lelievreters' [afbeelding verwijderd niet-https].

Hartelijke groetjes,
Matabish.
zondag 6 september 2009 - 17:06
victorijo

Victorijo

hallo matabich heb het gevonden hoor dit zijn ze he

Tuinbabbel

zondag 6 september 2009 - 18:12
Matabish

Matabish

Inderdaad Vicske, altijd per twee!!
zondag 6 september 2009 - 18:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon