menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Asociale madam

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

mensen ik ben boos zeg!!

zit al met het gedoe dat alle kindjes terug naar school gaan,behalve ceyhun,dus die smorgens verplicht mee wakker maken
mee naar school waar cihan de weg nog niet weet,dus ik wil wel even met hem mee de koer op
achter de school,aan de poort zijn flink wat parkeerplaatsen,allemaal bezet en langs de drukke baan wil ik niet parkeren want dan moet ik 500meter met ceyhun naar school lopen,en als die dan wegrent!

dus ik beleefd aan het zoeken of ik ergens kan parkeren in de buurt,stopt de wagen voor me,madam komt eruit met haar 2 kinders om ze naar school te begeleiden (ze stopt wel op de baan dus he)en komt zo lekker een dik halfuur niet terug!!!
elke auto achter mij spreekt me aan waarom ik niet verderrij(allee de mensen in de autos dus) en dat ze wel moeten werken etc....
en ik maar elke keer uitleggen.
eentje begint me zelfs vlakaf uit te kafferen dat die weg niet van mij is en er nog mensen langs moeten en dat het daar geen parkeerplaats is etc....
nog voor ik mijn uitleg kan doen.
ik kan ook langs geen enkele kant erlangs,de geparkeerde wagens kunnen(stuk of drie) hun plaats niet verlaten,de schoolbel gaat en mijn kleintje begint al flink de zenuwen te krijgen,mama ik weet niet in welke klas ik moet zijn en tis al gebeld etc....
afijn,uiteindelijk gaan er langs voor een paar wagens weg,waardoor er sommigen met veel geslalom langsheen kunnen en ik op dezelfde manier ook een gaatje zie en me dan op de eerste de beste vrijgekomen parkeerplaats zet: het is 5 voor 9!!

snel kleintje zijn klas zoeken: de eerste de beste juf die ik op de koer zie spreek ik aan en die neemt cihan mee naar de juiste klas....
om negen uur stap ik in de wagen en kom tot de conclusie dat die van mevrouw chichi der nog staat!!!
ik ben dus nog voor haar vertrokken.
fijn hoor! ik had degelijk zijn eerste dag in de nieuwe school willen ingaan,zijn meester persoonlijk zien etc....
ondertussen zit ik hier met een totaal gefrustreerde zoon omdat hij natuurlijk verwachtte dat ook hij gewoon naar school zou gaan,hij zit hier het kot af te breken en oorverdovend te krijsen,afgewisseld met hartverscheurende huilconcerten....
leuke eerste schooldagochtend .

ik denk dat ik ook een stukje ga zitten brullen..........
dinsdag 1 september 2009 - 09:31
LauraK

LauraK

Lieve Cetinel,

Wat een ellende zeg, en alleen maar omdat anderen overlast bezorgen! En dan nog
aangevallen worden omdat jij in de weg zou staan... Wat zijn mensen toch vreselijk
onverdraagzaam tegenwoordig! Ik kan me je frustratie maar al te goed voorstellen:
Cihan die niet de aandacht kreeg die hij verdiende, jij in de stress, Ceyhun totaal
over de rooie... Bah, wat een verschrikkelijk naar begin van het schooljaar, voor
jullie allemaal!

Dikke virtuele knuffel voor jou, meis!
Liefs van Laura.
dinsdag 1 september 2009 - 10:58
rialle

Rialle

Oh Cetinel, die situaties ken ik maar al te goed! Niets gaat zoals je het gepland hebt en álles maar dan ook álles zit tegen. Er zijn van die dagen........dat je het liefst in bed zou willen kruipen met de dekens over je hoofd!!
Wat kunnen mensen toch onnadenkend en vervelend doen tegen elkaar.

Maak de thuiskomst zo meteen maar extra gezellig, en dan morgen een nieuw begin! Kop op!!

Prima dat je hier je gal spuit, schrijf het maar lekker van je af, anders vlieg je die madam morgen nog aan als ze er misschien weer zo asociaal staat geparkeerd!

Groetjes Rialle
dinsdag 1 september 2009 - 13:15
hannibal

Hannibal

Men neme een keukehandoek en draait die in een slang en dubbel in de hand. Je gaat voor de keukentafel gaan staan en doe de ogen dicht, denk aan die madam EN KLOP JE FRUSTRATIE ERUIT MET DIE HANDOEK OP TAFEL. Geloof me het lucht echt op. En die kleine gasten verwen je gewoon na school met een glimlach en lekkers.
dinsdag 1 september 2009 - 16:31
Matabish

Matabish

Reuzegoeie raad Hannibal!!! Je hebt geen gedacht hoevelen dat middeltje vandaag nodig hebben!!

Je hoor Cetinel, hier gaat het nèt zó, door de véle 'str-nt-madammen' die hier wonen!! 't Is hier de streek van de str....!
Maar sedert enkele jaren staat de politie hier druk op te schrijven, al helpt dat geen snars!.
Ze zijn zó verwaand dat een mooie boete ze zelfs niet kan afhouden van hùn ding te doen.
Wat denken wij, gewoon volk, wel dat we zijn?
Goed dat ik niet meer aan de school moet zijn want 'k geloof dat ik, uit pure frustratie, tóch aan 't 'krassen' zou gaan.
Dàt zou misschien wèl invloed hebben op hun onbeschofte, eigenzinnige, verwaande gedrag!

Troostende groetjes,
Matabish.
dinsdag 1 september 2009 - 16:45
LauraK

LauraK

Cetinel heeft zelf een heel mooie keukentafel gemaakt. Zonde om daar met een
handdoek op te gaan slaan! Ik leef me in dergelijke gevallen altijd uit op de glasbak
hier in de buurt... Flink smijten met jampotten e.d. in die bak, dat lucht een beetje
op.

Neemt niet weg dat die @#%&!madam er morgen misschien weer staat, en alles
zich herhaalt, wat ik natuurlijk niet hoop voor Cetinel en haar kinderen!

Groeten van Laura.
dinsdag 1 september 2009 - 16:48
cetinel

Cetinel

als ik haar zie zal ze me wel horen zulle!!
dinsdag 1 september 2009 - 23:19
Matabish

Matabish

Het beste dat je kan doen is, als ze dat nog eens doet, meteen de politie bellen!!
Met een beetje geluk wordt haar auto nog weggesleept ook!!
Zou tof zijn en een goeie les voor die k.kmadam!!

Nog even de GreenQuizz klaar zetten en dan...
Slaapwel lieve vrienden allemaal,
Matabish.
dinsdag 1 september 2009 - 23:25
Polplastron

Polplastron

't Is echt hemeltergend hoe ouders hun auto's parkeren aan de scholen. Ik sta zelf voor de klas en zie hoe ouders doodleuk het domein van de school oprijden terwijl er volop bussen naar buiten komen.

Aan de kleuterschool van m'n kinderen is het al niet beter. Ze parkeren gewoon dwars en nemen zo veel plaats in. De buschauffeur van de school parkeert gewoon op straat op een plaats waar zo'n verkeersbord staat van "verboden stilstaan en parkeren" en als je dan twee kinderen wil afzetten en nog een kleine hebt die pas kan stappen, ... Vergeet het maar!

Ik hou me aan de regels, maar 'k heb soms de indruk dat ik de enige ben. Als mijn zoontje van vijf dan kritisch vraagt:"Papa, mag die bus daar stilstaan?", dan zeg ik héél luidop:"Neen jongen, maar die buschauffeur kent dat verkeersbord niet!"

Ben ik overkritisch, beroepsmisvormd of misschien zelf licht autistisch? Ik weet het ook niet meer hoor! Dus Cetinel! Ik snap je volledig!
woensdag 2 september 2009 - 14:00
cetinel

Cetinel

volgens mij is het gewoon een teken van deze tijd: egoisme....
afgezien van de wet,interessert het de mensen blijkbaar ook totaal niet of ze anderen storen,in de weg zitten of hinderen!
weinigen houden rekening met het feit dat er rolstoelen,kinderwagens,oudere mensen die niet goed ter been zijn etc en plaatsen hun wagen lekker half op de stoep!
hoevaak ik al uitgetoeterd(raar woord) ben omdat ik stopte aan een zebrapad om overstekende kinderen,ouderen,moeders met kinders etc over te laten steken(die mensen verschieten der nog van da ge stopt!
ik vind het niet alleen frustrerend,ik vind het echt erg,beetje consideratie voor een ander kost geen geld hoor.
donderdag 3 september 2009 - 07:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon