menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Terug aanwezig

Ga naar meest recente reactie

Angelo

Angelo

Hallo allemaal,


lange tijd ben ik niet meer zo veel aanwezig geweest op het forum, ik heb het ontzettend druk gehad.

Er is veel gebeurd enzo.

als eerste ben ik geslaagd op school met 67%, dus ben wel blij dat ik ondanks mijn stop in januari, toch nog door ben gegaan.

als tweede ben ik nu al bijna 4 maanden gelukkig bij mijn vriend.

als 3de heb ik van mijn vriend, een nieuw katje gekregen, waarvan ik foto's zal plaatsen in het dierenforum. Zijn naam is Pluche, genaamd naar zijn voorganger, mijn witte Pluche.

Verder is in de tuin ook veel veranderd, de kippenstal is verhuisd, aangepast, en de schapenstal ook, de wei is van vorm veranderd, zodat ik nu een mooi stuk nieuwe tuin heb.

Ik heb juli in het ziekenhuis gelegen, jarenland had ik pijn in mijn buik, en mijn buik zwelde op, precies of ik 9 maanden zwanger was, de pijn werd op een zondag ondraaglijk, dus naar spoed gegaan, na onderzoeken bleek dat ik een infectie had op mijn darmen, dus 4 dagen moeten blijven, en daarna nog 15 dagen pillen slikken, het gaat nu beter, maar ik heb heel veel schrik dat het nog terugkomt.


Verder ben ik ontzettend gelukkig, de diertjes doen het goed enzo.


en nu hopen dat ik wat meer tijd kan doorbrengen op het forum terug, want ik miste het wel hier !


groetjes

Angelo
vrijdag 14 augustus 2009 - 19:57
York

York

Hallo Angelo,
Fijn je terug te zien op het forum. Proficiat met je resultaat op school, je ziet het wel, waar een wil is is een weg. Hopelijk zijn de darmproblemen vlug opgelost. Geniet nog samen met je vriend van je dieren en je tuin.
vrijdag 14 augustus 2009 - 21:58
kerstkind

Kerstkind

Hee Angelo,

da's inderdaad een tijdje geleden
Maar allereerst van harte gefeliciteerd met je behaalde resultaat.
Goed gepresteerd hoor.....

Fijn om te horen dat het nu allemaal wat beter met je gaat.
De gezondheid gaat toch boven alles nietwaar....
Als je lekker in je vel zit, kun je de héle wereld aan, zeggen ze weleens.
Dus geniet maar lekker van je nieuwe aanwinst "pluche", al je andere
dieren en last but not least je vriend.

Ik wens jou dan ook het allerbeste toe.
groetjes José
vrijdag 14 augustus 2009 - 22:06
Tine

Tine

Angelo we hebben je inderdaad gemist. Nog gefeliciteerd met al de behaalde resultaten en dat je zo gelukkig bent met je vriend. We hopen nog veel van je te horen de komende dagen/maanden/jaren.

Tine
zaterdag 15 augustus 2009 - 00:25
Matabish

Matabish

Hallo Angelo,

wat fijn je weer terug te zien en te horen dat je gelukkig bent!!
Proficiat met je resultaten, je hebt flink gewerkt en nu kan je weer vooruit!! Goed zo!
Gelukkig dat het nu beter gaat met jou, want zo'n darmontsteking is echt niet om te lachen hé!
Ik kan goed begrijpen dat je bang bent dat het terug zou komen.
Maar maak je maar niet onnodig ongerust, éénmaal genezen blijft dat wel weg hoor! Vooral niet stresseren!
Slik je medicatie maar goed en dan komt alles wel weer in orde!
Alles ok met de 'lammetjes'? Die zullen ook al heel wat gegroeid zijn, ben benieuwd om ze nog eens te zien!
Veel geluk ook met je nieuwe 'Pluchke', geef hem (of haar?) maar een warme knuffel van mij!

Lieve groetjes,
Matabish.
zaterdag 15 augustus 2009 - 01:27
rialle

Rialle

Nou Angelo, dan heb jij ook een rumoerige periode achter de rug, maar fijn dat alles zo goed met je gaat.

Wat ik nog niet wist is dat je oude Pluche het toch niet gehaald heeft! Wat jammer!! Maar gelukkig heb je een nieuwe Pluche gekregen van je vriend. Leuk hè, zo'n klein poesje in huis?

Ook ben ik benieuwd naar je lammetjes en de rest van de tuin als je zegt dat er zoveel verandert is.

Leuk dat je er weer bent Angelo! Hoe is het trouwens met je modellen-loopbaan?

Groetjes Rialle
zaterdag 15 augustus 2009 - 11:55
LauraK

LauraK

Hallo Angelo,

Fijn dat je er weer bent! Je hebt een moeilijke tijd achter de rug, en problemen
gehad met je gezondheid, maar hopelijk kan je nu genieten van alle fijne dingen
in je leven. Knap dat je ondanks alles toch geslaagd bent: gefeliciteerd!

Groeten van Laura.
zaterdag 15 augustus 2009 - 21:04
Angelo

Angelo

dank jullie voor de reacties

ik zal zo snel mogelijk eens foto's maken van alles hier

Het oudste lammetje is nu zo groot als zijn mama, en het zwarte lammetjes is iets kleiner en veel fijner van bouw, ze zijn alle 2 gecastreerd, dus alles loopt perfect.

Ja zo een klein katje in huis brengt heel veel leven, hij loopt allesinds op duracell batterijen, want amai wat een energie hij heeft


groetjes

angelo
zondag 16 augustus 2009 - 12:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon