menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Allemaal thuis

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

Het valt mij op dat het op dit moment erg druk is op het forum,

Hoeft er niemand te tuinieren?

Wel gezellig hoor, een teken dat dit een geweldig forum is,
vrijdag 19 juni 2009 - 18:37
an

An

Mij viel het ook op ,misschien zijn ze druk bezig nog met het forum,maar sins gisteren was het al zo druk misschien verdwijnt het niet en er komen er steeds meer bij ,zie alleen mijn naam niet,maar jouwe ook niet.
vrijdag 19 juni 2009 - 19:19
Jeannette1

Jeannette1

Lieve dames, dat heb je er van, als je geke dingen zegt op dit geweldige TuinadviesForum!!!


Kurt heeft wel een hele poos pech gehad met het TuinadviesForum, je kon niets plaatsen (geen nieuw topic aanmaken) of reageren op een andere topic.

Dit heeft helaas en zeker voor ons aller Kurt veel te lang geduurd.
Gelukkig konden wij vandaag weer gebruik maken van dit verslavende gebeuren!!!

Hopelijk blijf ik een beetje op dit peil met mijn gezondheid, dan kan ik zo af en toe toch op dit TuinadviesForum komen!

@Kurt, dit Forum maakt iedereen blij en gelukkig!
Daarom komen wij ook zo graag naar de Tuinen van Appeltern op 4 juli 2009.
Hopelijk mogen en kunnen wij nog jaren blij en gelukkig gebruik maken van dit BIJZONDERE FIJNE TUINADVIESFORUM.
vrijdag 19 juni 2009 - 20:20
Rita1960

Rita1960

Yes, 't is erg druk op het forum... een ieder staat als lid aangemeld , nou ja bijna iedereen dan

Maar : 'k ben allang blij dat ik de topics weer kan lezen en (bijna) alle replays vai de mail ontvang

En Jeannette, net als jou hoop ik ook dat je op dit peil blijft want jij bent een heerlijke smaakmaker!

groetjes,

Rita
vrijdag 19 juni 2009 - 20:55
printemps

Printemps

Volgens mij zijn er nog andere problemen gekomen
Want er zijn verschillende leden dubbel en driedubbel aanwezig
En dit opgedoken na die rare toestand

mvg
vrijdag 19 juni 2009 - 21:20
Rita1960

Rita1960

@ An, ja, nu je het zegt ons dauwtrapper is in drievoud aanwezig op het forum
Wordt dit mss toch teveel? Trouwens jij bent zelf ook 2 x aanwezig

Nu ja, we zullen maar hopen dat dit euvel snel verholpen is

groet'n

Rita

@ Dauwtrapper, niets tegen je hoor maar in drievoud aanwezig zijn is wel een beetje overdreven
vrijdag 19 juni 2009 - 21:45
printemps

Printemps

Raar hé



mvg
vrijdag 19 juni 2009 - 21:52
Jeannette1

Jeannette1

Hai Rita, aan gewicht (durf het hier niet te schrijven) ben ik zeker ook drievoudig aanwezig!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 19 juni 2009 - 21:52
printemps
vrijdag 19 juni 2009 - 21:54
Rita1960

Rita1960

Thanx Willy, om ons hierop te wijzen

pls,come back!

Rita
vrijdag 19 juni 2009 - 22:29
Adrienne

Adrienne

Hi,hi en ik ben er niet op
ra, ra hoe kan dat ??
gtkjs adrienne
zaterdag 20 juni 2009 - 11:20
an

An

Hoi Adrienne wees niet getreurt ,ik ook niet en Corrielat ook niet.
wij zijn zeker niet zo belangrijk
gr an
zaterdag 20 juni 2009 - 13:04
York

York

Ik sta er ook niet op
zaterdag 20 juni 2009 - 20:40
Rita1960

Rita1960

HIHIHHIHIHIHIHIHI,

maakt het wat uit of we erop staan? nee dus, we zijn er gewoon en dat is het belangrijkste of nie soms????


en dat het weer werkt is nog veel beter..

groetjes,

Rita
zaterdag 20 juni 2009 - 21:23
an

An

ja dat is wel zo.
nou ga straks mijn bed op zoeken ,lag er gisteren ook al zo laat in door het taart bakken voor mijn verjaardag vandaag.(kwark en appeltaart)
niet heel druk gehad maar was gewoon gezellig.
gr an
zaterdag 20 juni 2009 - 23:07
Rita1960

Rita1960

An, alsnog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad en ik wens je nog vele jaren in goede gezondheid toe!

groetjes,

Rita
zaterdag 20 juni 2009 - 23:29
an

An

dank je rita,
was gezellig,een lekker klein groepje,precies de mensen waar ik om geef.
zaterdag 20 juni 2009 - 23:32
jamssen

Jamssen

Dat is het belangrijkste, echt de mensen waar u van houdt.
Nog gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren.

mlouise
zondag 21 juni 2009 - 00:36
dauwtrapper

Dauwtrapper

Hoezo driedubbel aanwezig op het forum? Dat is voor An geen bezwaar want dan krijgt ze drie felicitaties met de bijbehorende kussen voor haar verjaardag. Misschien wel wat laat, maar goed bedoeld.

Maar dan krijgen jullie allemaal ook drievoudig op de donder, want op de topic "boompjes planten" zijn we nog niet geweest. Het is toch wat met jullie klessebessers!!

In het kader van: "elk nadeel kent zijn voordeel"...ik krijg dan van An lekker drie stukken taart. Hmmmmmmmm lekker.
groeten
Dauwtrapper
zondag 21 juni 2009 - 02:02
an

An

bedankt allemaal voor jullie felicitaties,
Dauw trapper je magje 3 stukken komen halen hoor ,maar daar zal je een heel eind voor moeten rijden denk ik
want ik woon 20 min van Amsterdam af .
gr an

en je staat er niet 3 x op maar 5 x

ik sta er ook eindelijk op
zondag 21 juni 2009 - 18:52
Rita1960

Rita1960

@An,
Heeft dauwtrapper al toegezegd te komen voor zijn stukjes taart?
5x Dauwtrapper op dit forum? dat wordt toch echt te veel hoor!

@Dauwtrapper, ennuh, hoezo gezellig kletsen en geen boompje planten?
nu heb jij mij op de kast, welliswaar een hele lage, maar.. als ik niet reageer heb jij er geen lol meer aan

En.. hoe krijg ik nu die kabouters terug?

lachende groetjes,

Rita
zondag 21 juni 2009 - 19:33
an

An

Als je zo door gaat sta het er geen 5 x meer op maar 10x hahahahaha
kost me zo wel straks een hele taart
zondag 21 juni 2009 - 19:45
hildavw

Hildavw

Ik heb niet naar de namen gekeken, maar het verwonderde mij ook dat, toen ik zojuist inlogde, zag dat er HONDERD leden on-line waren.

Wie durft nog twijfelen aan de interesse voor dit forum,

Aan iedereen vele groeten

Hilda
zondag 21 juni 2009 - 20:45
dauwtrapper

Dauwtrapper

@ernestine ge bent te laat, de taart is op. Maar ge bent niets tekort gekomen dit weekend in Hasselt bij den Danny zag ik(snoepert)

@an dat worden dan 6 stukken en als ik bij mijn broer in Hillegom kom dan zal ik ze komen verorberen. Zet ze maar in de vriezer tot dan.

@Rita hehehe gnif gnif, gij doet mij plagen, en alhoewel ik een goed woordje voor u had ingelegd, laat ik u nog effe op de kast zitten. Ik heb ze nog even permissie gegeven, want uw tuintje was nog niet op orde. Er staat hier en daar nog wa onkruid, er was geen water gegeven, de bemesting liet ook te wensen over, de komposthoop niet omgestoken, de verdorde en uitgebloeide bloemen niet verwijderd. Eerst op orde maken, en dan zullen we eens kijken of we terug komen om het op orde te houden.
maandag 22 juni 2009 - 04:04
an

An

@Hoi Rita dat worden onder tussen 5 stukjes taart voor Dauwtrapper,
straks staat hij er 10 x op dan wordt het een hele taart

@ Hoi Ernstine,bedankt voor je felicitaties.
@Hoi Dauwtrapper helaas de taart is op, maar mocht je ooit komen maak ik voor jou een nieuwe appeltaart.

gr an
maandag 22 juni 2009 - 08:51
an

An

Heb even gekeken ,wie er allemaal ingelogd zijn nou Dauwtrapper je staat er nu 9x op.
je haalt de 12 denk ook nog wel ,dat wordt dus straks een hele taart
maandag 22 juni 2009 - 08:58
Sarah

Sarah

Het lijkt wel of iedereen vakantie heeft, welk record zou er gebroken kunnen worden? Wie weet de hoogste score tot nu toe????
maandag 22 juni 2009 - 14:25
corrielat

Corrielat

Dat geloof ik met 5795 berichten,

daar kan men niet omheen lol
maandag 22 juni 2009 - 15:36
Sarah

Sarah

Ja wie doet dat in godsnaam, wat is dit voor iemand?
Enne Corrie, jij bent ook al hard op weg hoor.



Maar wel leuk hoor allemaal.


maandag 22 juni 2009 - 15:48
an

An

wie zal er eigenlijk de meeste berichten hebben op dit forum?
maandag 22 juni 2009 - 16:47
dauwtrapper

Dauwtrapper

@ernestine ik had zelfs mijn bril op En snoepers zeggen altijd dat ze niet zo veel snoepen. Ik kan me de vlaaien van het vorige jaar nog herinneren. Toen pakte Danny ook al behoorlijk uit. Ik was er toen niet, dus mij moet je niet aankijken.

Wat jullie nu allemaal bedoelen met dat is er al tien keer op sta....ik heb geen idee waar jullie het over hebben. Ik post bijna nooit geen berichten en zeker geen tien
groet
dauwtrapper
maandag 22 juni 2009 - 22:37
an

An

Hoi Dauwtrapper als je het form zelf aan klikt ,(waar je kan zien wie er op het forum zit )
daar sta jij met je naam al 10 x vermelt (log jij je zelf zoveel x in dan?)
maandag 22 juni 2009 - 22:44
dauwtrapper

Dauwtrapper

blijkbaar wel, onbewust, want soms kom ik even een boompje planten en dan ben ik weer weg, vervolgens komt er weer een berichtje op een topic en dan kom ik weer eens kijken. Tja, als die teller dan weer gaat tellen...dan moet je niet bij mij zijn, maar bij Kurt Die kan blijkbaar niet tellen, en ik kan beter op mijn tellen passen, met dit soort uitspraken

ach, ik kan het niet laten soms een beetje te plagen
groeten
dauwtrapper
maandag 22 juni 2009 - 22:48
dauwtrapper

Dauwtrapper

Het ligt toch aan Kurt of zijn trawanten, want ik heb me vanavond maar 1 x ingelogd.
den trapper
maandag 22 juni 2009 - 22:52
Tine

Tine

Ik schijn dus nooit meer aanwezig te zijn . Ach laten we maar denken dat er met dit mooie weer iedereen zijn pc naar buiten heeft gebracht, in een doos zoals een zeker persoon het ook doet.

Tine
dinsdag 23 juni 2009 - 14:54
an

An

ja ra ra wat zit hier in hahahahahahaha(was tegen het zonnetje)

gr an
dinsdag 23 juni 2009 - 15:06
Thanja

Thanja

En nu is er niemand meer
woensdag 24 juni 2009 - 14:25
Sarah

Sarah

Yep, iedereen met vakantie.
[afbeelding verwijderd niet-https]
of een terrasje pikken........
woensdag 24 juni 2009 - 21:45
jamssen

Jamssen

Nee hoor, nog niet.
Wij hebben nog geen tijd voor vakantie.

mlouise
woensdag 24 juni 2009 - 21:57
an

An

Ja wat een verschil ik denk ook dat iedereen nu de hort op is.
ze hebben het vande week te druk gehad met computeren en nu moeten ze weer
snel aan het werk in de tuin met dit weer .het onkruid ligt te wachten na die verzuimdagen achter de computer.
gr an
woensdag 24 juni 2009 - 23:05
jamssen

Jamssen

Ik denk het ook ja.
Kwam er vandaag achter dat ik op verschillende planten luis had zitten, potverdorie een paar dagen niet opletten en ja hoor.
Zometeen ga ik nog op zoek naar de taxuskever (gisteren avond ook gedaan en er 13 gevonden) en hoop dat ik er geeeen meer vind.
En morgen weer genieten van het mooie weer he?

mlouise

woensdag 24 juni 2009 - 23:14
an

An

Ja zo zie je maar weer iedereen had het te druk met de computer, en niet meer voor de tuin,
ja dan gaan we achter lopen in de tuin.
woensdag 24 juni 2009 - 23:46
jamssen

Jamssen

Nou, niet alleen met de computer,
ook met werken,
met verbouwen,
de katten
en niet te vergeten ouderwets het huishouden.

mlouise
donderdag 25 juni 2009 - 00:03
an

An

dat snap ik ook wel het was maar een geintje omdat het forum van de week zo vol stond met namen.
gr an
donderdag 25 juni 2009 - 08:03
dauwtrapper

Dauwtrapper

nou vooruit dan, effe snel tussendoor, want ik moet de auto's nog wassen, voor de speciale dag morgen, ook nog mijn motor poetsen en wassen en drogen, in de was zetten, en dat allemaal nog nadat ik al een heeeeeele dag keihard heb gewerkt dan nog eten, dan de kindjes halen en de tuin, och god, de tuin... helemaal vergeten Maar goed dat ik kaboutervrienden heb.... Vorige week nog een paar bijgekregen, die had ze met permissie gestuurd. Stom he, hoe kun je zoiets nu doen. Ik ben er blij mee

Een prettig weekend allemaal, BBQ al klaar gezet??? Ikke wel, voor morgen en overmorgen. Moeders al weggestuurd voor boodschappen. Delegeren heet dat
groetjes
Dauwtrapper
donderdag 25 juni 2009 - 17:51
Rita1960

Rita1960

tjèje Dauwtrapper,

jij en werken??? met al die kabouters die ik met permissie gestuurd heb?? Je mag ze wel eens achter de vodden aanzitten En denk er wel om dat ze je niet
de oren van kop afeten Ze lusten nog wel het een en ander..
Ook je pintjes
Ja, je hebt ze nog niet zo lang hé, ben benieuwd wanneer jij ze met permissie stuurt.

En ik wens jou ook een prettig weekend, morgen avond is het hier ook bbq-time
Vaders is - uit eigen beweging- al op pad gegaan voor de bbq. Ik hoef niet meer te delegeren

groetjes en veel plezier,

Rita
donderdag 25 juni 2009 - 18:48
dauwtrapper

Dauwtrapper

In de tuin werk ik natuurlijk niet, want daar had ik juist MIJN vrienden de kabouters voor. en ik ben niet zo onverstandig om ze met permissie te sturen. Integendeel, ik maak een werkschema, waar ze een behoorlijke kluif aan hebben. En wel zodanig, dat ze 's avonds doodmoe in bed in slaap vallen. Dan hebben ze ook geen tijd om an andere dingen(verlof b.v.) te denken. Daarnaast heb ik een provisiekast en daar ligt aanbeide zijden(als ik er niet ben) mijn twee honden voor.
De teckel is ideaal op hoogte voor kleine dieven en de Duitse Staander(de Dikke Neus, zo noem ik hem) ruikt al het addergebroed, wat maar te dicht bij het eten en het bier komt. En binnein de kast zit de poes, en die heeft vier pootjes met geweldige klauwen en een bijtertje. Nee, bij mij valt er voor dergelijk gespuis niets te halen. Het zou onverstandig zijn te proberen

Zolang gij niet op een vriendelijke manier over de kabouters praat, stuur ik ze in ieder geval niet terug En permissie?, ze krijgen geen vinger, wel een vriendelijk woord en zo nu en dan na een dag werken, wordt er bier voor ze klaargezet en een ruime maaltijd. Ik denk dat ze vanzelf bij mij blijven

En die Vaders van u.....die heeft het niet begrepen denk ik. Stuurt hem maar eens langs, dan zal ik hem heropvoeden. Leren delegeren, tenzij die altijd het verkeerde eten krijgt en bier, natuurlijk. Tja dan zou ik het ook zelf halen

Prettige en smakelijke BBQ-tijd. Je krijgt in ieder geval lekker eten, dat is wel aan Vaders toevertrouwd. Zo zijn vaders!!
groet
Dauwtrapper
donderdag 25 juni 2009 - 19:06
Rita1960

Rita1960

Ikke ben blij dat jij blij bent met 'mijn' kabouters
Zoals ik reeds gezegd heb stonden ze hier op de oprit toen ik mijn intrek nam in mijn huidig woonstulpje.. en ik had medelijden met ze.. zo'n groot terrein en dan geen dag vrij bij de vorige bewoners
Als ik toen wist wat ik nu wist... had ik het nooooooooooooit gedaan
Van een bewaakte provisiekast had ik toen nog nooit gehoord. Maar ja dat zal wel te maken hebben met het leeftijdsverschil tuusen U en mij en mijn huidige honden zijn met iedereen vriendjes Wat nu niet bepaald te zeggen valt van m'n katten.
Jij mag deze kabouters houden hoor, ik gun ze je van harte

en vaders heropvoeden? nee hoor.. die zorgt heel goed voor ons is een hartstochtelijk kok en een echte liefhebber van het bbq-en.

grt'n

Rita
donderdag 25 juni 2009 - 19:34
jamssen

Jamssen

Nu niet alleen BBQen dit weekend met dit mooie weer,
vergeet de tuintjes niet??!!
Anders gaan we weer achterlopen.

mlouise
vrijdag 26 juni 2009 - 00:09
an

An

hoi mlouise,
ik ga straks mijn plantjes er nog even in zetten en zo.
en of ik ga BBQen weet ik nog niet , denk het niet dus mijn tuintje kan niet achter lopen hahahahahaha
vrijdag 26 juni 2009 - 08:27
jamssen

Jamssen

Gelukkig!



mlouise
zaterdag 27 juni 2009 - 00:09
dauwtrapper

Dauwtrapper

hmmmmm fhurfjb slok slok, slurp slurp hgdcjhdyghjc hhssufhb dhfgegd ueokj slik, slok slurp aaahhh, fhjfhguhj dfhjfdg fdhreuu , slik, slurp slok slok BBQ dhddkjkjg fjjeri jjfiui fjorjfn neemerzellufookeen

vertaling van iemand die met zijn mond vol praat:
werken de tuin kan me gestolen worden, als het weer is voor de BBQ. Dan zit ik in de tuin, BBQ aan en koel pilsje naast me, beentjes hoog en luieren. Het is toch te warm om te tuinieren, behalve sproeien en de innerlijke mens versterken (oh ja, en ik had ook nog kabouters)
groet
dauwtrapper
dinsdag 30 juni 2009 - 22:53
jamssen

Jamssen

Oh, oke als je kabouters hebt kun je wel even een pauze nemen, ze nemen het werk wel over.
Zorg wel dat ook hun pilsje klaar staat anders gaan ze nog staken met dit weer.
Veel plezier,

groetjes mlouise
woensdag 1 juli 2009 - 01:01
dauwtrapper

Dauwtrapper

zoals ik al zei...een strak schema, een pilske en een BBQ op z'n tijd(bij goed werk) doet wonderen. En de Dikke Neus en dat beestje op hoogte, waar wel 12 baterijen inpassen, als bewakers van de provisiekast, zorgen wel dat ze aan het werk blijven. Weten te motiveren heet dat

Dauwtrapper
donderdag 2 juli 2009 - 02:11
an

An

En als de batarijen nu eens op raken,ik neem aan dat je kabouters het ook warm zullen hebben.
hebben die geen tijd om even lekker te zitten of in een dad te gaan om een baantje te trekken?
Dicht daar bij de grondt is het ook warm hoor.
donderdag 2 juli 2009 - 09:13
dauwtrapper

Dauwtrapper

@AN ge vergeet mijn "dikke neus" de Duitse Staander. Als 'worstje" even verzaakt (wat eigenlijk nooit voorkomt want hij heeft nen batterijlaadstroomindicator (hehe dat is wel 10x woorwaarde) dan komt de dikke neus in aktie. Het zit al in zijn naam...kommanderen ...dat kan ie wel
Die batterijlaadstroomindicator bestaat uit blaffen naast mijn voeten en hevige aandacht vragen als ik voor de dikke neus eten maak. Na 1 maaltijd is de batterij weer opgeladen

groet
dauwtrapper

p.s. nog een fijn weekend allemaal. Ik kom straks nog ff terug om een boompke te planten, ik moet nu even een "lindeboomke" planten
vrijdag 3 juli 2009 - 23:13
Matabish

Matabish

'batterijlaadstroomindicator' heeft dan misschien wel 10x woordwaardemaar voor scrabble is ie véél te lang...
Plaats je die 'in stukskes' of heb je een extra groot scrabble bord?

groetjes,
Matabish.

zondag 5 juli 2009 - 00:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon