menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hoe knap is je rechtervoet

Ga naar meest recente reactie

chatoela

Chatoela

Dit moet je even proberen. Het is echt waar. Ik geloof dat er iets in onze hersenen is, dat het niet kan coördineren

HOE KNAP IS JE RECHTER VOET?


Je moet dit even proberen, het kost je 2 seconden. Ik kon het zelf ook niet geloven! Het is een oefening van
een orthopedisch chirurg........... het zal je verstand doen schrikken en je wilt het keer op keer weer over doen
om je voet niet de verkeerde richting op te laten gaan, maar...... het gaat niet. Het is voorgeprogrammeerd in je
hersenen.

Hier komt de oefening:

1. terwijl je nu achter je computer zit: til je je rechter voet van de vloer en maak kloksgewijs cirkels (dus
rechtsom)
2. En nu, terwijl je voet nog bezig is teken je met je rechter hand het cijfer 6. En zie daar: je voet zal van
richting veranderen...........


Ik zei het je toch!!!! En je kunt er niets aan doen! Jij en ik weten hoe stom het is, maar voordat de dag voorbij
is blijf je het proberen zonder resultaat ...............

raar hé?

groeten,
karin
dinsdag 9 juni 2009 - 09:24
rialle

Rialle

Ha ha dat is lollig Karin! dit is inderdaad zo. Maar als ik me goed concentreer lukt het toch wel om mijn voet dezelfde rechterkant op te laten draaien.

Groetjes Rialle
dinsdag 9 juni 2009 - 10:16
LauraK

LauraK

Zit je dit nu ook op je werk te doen, Karin? Foei!

Groeten van Laura.
dinsdag 9 juni 2009 - 10:26
chatoela

Chatoela

@rialle, lukt dat jouw echt, je bent een krak!!

@laura, ik beken het is rustig vandaag....trouwens er wordt aangeraden om na een uur op een computerscherm gekeken te hebben de blik even af te wenden om je ogen rust te gunnen en ook wat lichaamsgymnastiek kan geen kwaad....een gezonde geest in een gezond lichaam

groeten,
karin
dinsdag 9 juni 2009 - 11:03
klixje

Klixje

Het is mij ook gelukt, maar makkelijk is het niet.
Leuke bezigheid zo op het werk
dinsdag 9 juni 2009 - 12:15
danny2

Danny2

Lukt best wel maar je moet de zes van onder naar boven schrijven.

groetjes danny
dinsdag 9 juni 2009 - 16:09
Polplastron

Polplastron

Is dat dan een slimme voet! Ne meeloper is het!
dinsdag 9 juni 2009 - 18:51
York

York

Dat is grappig bij lukt het niet, maar bij Michel wel. Waarschijnlijk omdat hij drummer geweest is, dan moet je handen en voeten afzonderlijk kunnen gebruiken.
Nog iets om te proberen. Leg je rechter hand op je buik en je linker hand op je hoofd. Wrijf met je rechter hand kloksgewijs over je buik en tegelijkertijd klop je met je linker hand op je hoofd
dinsdag 9 juni 2009 - 19:45
Valentine

Valentine

Hihi, er gewoon al aan denken en het veranderd al. Ik zal toch blijven oefenen tot ik het kan

groetjes,

jasmine
woensdag 10 juni 2009 - 11:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon