menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Misschien massa nieuwe leden op komst

Ga naar meest recente reactie

hildavw

Hildavw

Hello allemaal,
In het maandblad UIT van VAB-VTB staat deze maand een tuinartikel.
En hoe wordt het afgesloten ?
jawel, met een verwijzing naar een interessante website, nl. ons aller tuinadvies!

Alvast een hartelijk welkom aan alle nieuwe leden.

groetjes van Hilda
woensdag 8 april 2009 - 13:38
Matabish

Matabish

Formidabel is dat!!
Bovendien zitten daar dan misschien nieuwe boomplanters bij voor de 'GreenQuizz'!!
Ook van mij een 'HARTELIJK WELKOM!' aan alle nieuwe leden!

Groetjes,
Matabish.
woensdag 8 april 2009 - 13:59
kurt

Kurt

Dag Hilda,

Dat is een leuk bericht. Wat was het onderwerp van het artikel? Kun je het eventueel bijhouden dat ik het bij gelegendheid eens kan zien?

vele groeten aan aan Theo.
Kurt
woensdag 8 april 2009 - 13:59
lentemode

Lentemode

Wou je naar New York, Matabish ?

Groetjes,
Mia
woensdag 8 april 2009 - 18:21
Matabish

Matabish

??????????????

maar nee, zéker niet naar dààr! Véél te druk en véél te hoog!!
woensdag 8 april 2009 - 19:12
miriam

Miriam

laat mor komen
woensdag 8 april 2009 - 19:37
kurt

Kurt

't zou mij verbazen als het een stormloop wordt .. 't is wel dat het hier vermeld werd zodat ik ben gaan zoeken anders had ik er zeker over gelezen .. in het oog springt het zeker niet

Een stormloop hoeft het voor ons ook niet te worden he. De voorbije maanden stonden we ook meerdere malen met een mooi artikel (met linkvermelding) zelfs op de voorpagina in de Streekkrant (nationaal met een oplage van een paar miljoen ex.)

Daardoor krijg je zeker geen duizend extra bezoekers op de site, maar de echte tuinliefhebbers die dergelijke artikels lezen, zullen die TIP mogelijks wel lezen. Als zij die link in meerdere media telkens weer zien verschijnen worden ze op den duur wel nieuwsgierig genoeg om een kijkje te komen nemen.

Langs de andere kant vermoed ik dat er niet veel tuinliefhebbers meer rond lopen die over een internetaansluiting beschikken en die tuinadvies nog niet hebben bezocht. Als je iets in een zoekrobot intikt ivm tuinieren kom je vroeg of laat toch op de site terecht.

In maart kwamen er net geen 700.000 bezoekers op de website. Een nieuw record.

Mvg,
Kurt
woensdag 8 april 2009 - 20:52
Matabish

Matabish

Fijn toch, hé Kurt!!! [afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 8 april 2009 - 21:05
piet1

Piet1

Wat betekent 700.000 ? In belgische franken kan ik me dat voorstellen, in euro's al iets minder. Maar 700.000 bezoekers dat is een rij van hier tot bijna in Afrika. Lijkt me een mooie prestatie. Niet?
groetjes

woensdag 8 april 2009 - 21:21
kurt

Kurt

@ Matabish: Ja, goed he. Met dank voor het posten van de ingescande tekst.

@ Piet: Dat is inderdaad bijna niet te vatten. Met zo'n bezoekersaantallen hebben we meer dan dubbel zoveel bezoekers ivm de tweede drukst bekeken Nederlandstalige tuinwebsite. Dus een hele prestatie voor een Belgische site he

@ Hilda: Bedankt voor het posten van deze topic. Zo blijf ik een beetje op de hoogte van waar we her en der verschijnen in de geschreven media. Blijkbaar ben jij dus wel een echte tuinliefhebber aangezien jij er niet had overgelezen

Mvg,
Kurt
donderdag 9 april 2009 - 09:44
hildavw

Hildavw

Kurt,
Ik ben inderdaad een tuinliefhebber, maar spijtig genoeg nog geen tuinkenner.
Het is wel zo dat ik meestal alles lees wat over planten en bloemen gaat, maar in de Streekkrant had ik het dan niet gelezen, die gaat bij mij meestal ongelezen weg, Theo beziet hem wel.
Als ik nog eens iets dergelijks zie, zal ik het wel laten weten.

groetjes van Hilda
vrijdag 10 april 2009 - 20:29
an

An

ja maar wij nederlanders krijgen niks van tuinadvies in de krant.
Ja we hebben eens een stukje gehad met het tuinadvies boek in de telegraaf.
gr an
zondag 12 april 2009 - 16:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon