menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Jullie mening gevraagd

Ga naar meest recente reactie

Tomateboer

Tomateboer

Hallo,
Ik heb een vraag
Een tijdje geleden werd er het voorstel gedaan om een tomatentopic te starten maar dat werd eigenlijk zo'n beetje afgekeurd.
Nu wil ik dit toch nog eens aanhalen,omdat ik toch vindt dat het misschien wel evident zou kunnen zijn.
Want op een gegeven moment gaat het er meer over tomaten dan over andere groenten.
En ik denk dat dit misschien ook wel afschrikt als mensen een vraag hebben over een groente en ze alles zien over tomaten.
Ik denk dat we het er ons wel wat gemakkelijker gaan over maken want dan is alles overzichtelijker.
Denk ik toch he,0....wie van jullie ook?
Dan kan ik heel vriendelijk aan Kurt vragen of hij een topic wil bij maken als dat natuurlijk met medezege is van jullie he.
Want als jullie niet mee stemmen dan gaat het niet door hoor,...
groetjes
Angelo
vrijdag 8 september 2006 - 20:41
Victor44

Victor44

Goed gedacht Angelo,maar het tomatensezoen is wel al bijna voorbij! Bedankt trouwens voor je mailtje,is natuurlijk o.k,zolang je maar aan me denkt.
Grtjs
vrijdag 8 september 2006 - 20:51
Tomateboer

Tomateboer

Ja inderdaad is het bijna voorbij,...misschien ietsvoor voldend seizoen?
grt
vrijdag 8 september 2006 - 20:55
hofknoeier

Hofknoeier

Hey Angelo,

Die tomatentopic moet er zeker komen is het dit jaar niet meer dan zeker volgend jaar!

Eddy
vrijdag 8 september 2006 - 21:09
Annemie

Annemie

Voor mij mag er ook een aparte tomatentopic komen.

Annemie
vrijdag 8 september 2006 - 22:01
Geertje

Geertje

het is helemaal geen slecht idee, zo kunnen de tomatenboerkes zich helemaal uitleven en de andere groentenboerkes moeten dan niet zo zoeken naar de andere groentjes
vrijdag 8 september 2006 - 22:24
marleen

Marleen

Hallo,
Ik heb een vraag
Een tijdje geleden werd er het voorstel gedaan om een tomatentopic te starten maar dat werd eigenlijk zo'n beetje afgekeurd.
Nu wil ik dit toch nog eens aanhalen,omdat ik toch vindt dat het misschien wel evident zou kunnen zijn.
Want op een gegeven moment gaat het er meer over tomaten dan over andere groenten.
En ik denk dat dit misschien ook wel afschrikt als mensen een vraag hebben over een groente en ze alles zien over tomaten.
Ik denk dat we het er ons wel wat gemakkelijker gaan over maken want dan is alles overzichtelijker.
Denk ik toch he,0....wie van jullie ook?
Dan kan ik heel vriendelijk aan Kurt vragen of hij een topic wil bij maken als dat natuurlijk met medezege is van jullie he.
Want als jullie niet mee stemmen dan gaat het niet door hoor,...
groetjes
Angelo


angelo, sorry had dit niet gezien,
zie mijn suggestie bij vragen ivm het forum aub
marleen
zaterdag 9 september 2006 - 09:12
kurt

Kurt

Beste,

Ik heb jullie opsplitsingsvragen gelezen. Voor mij is dat geen probleem maar dan mag die opsplitsing pas te zien zijn als men de groententopic heeft aangeklikt. Dan zou er bovenaan de groentenrubriek een mapje moeten blijven staan met als titel: 'vragen over tomaten'. Als men dat dan aanklikt zou men alle tomatentopics of -vragen kunnen zien. Zo zitten de tomaten in een aparte map en blijven ze toch bij de groenten.

Ik zou ze ook een aparte rubriek kunnen geven op het voorblad van het forum maar ik vrees dat we dan binnen enkele maanden geen overzicht meer zouden kunnen behouden als er dan nog andere rubrieken verschijnen ivm rozen, siergrassen, onkruid, vissen,... om enkele vb te geven.

Ik ga vragen aan Karel of mijn bovenstaande voorstel haalbaar is.

Mvg,
Kurt
zaterdag 9 september 2006 - 09:34
Tine

Tine

Kurt, wat jij voorstelt lijkt me een prima idee. Het blijft dan voor iedereen veel overzichtelijker.

Tine.

zaterdag 9 september 2006 - 10:42
Catgarden

Catgarden

Het lijkt me ook beter in een apart mapje onder de groenten want als er op de hoofpagina teveel onderverdelingen komen is het niet meer overzichtelijk.
zaterdag 9 september 2006 - 12:06
Tomateboer

Tomateboer

Ja dat is perfect!!!
groetjes en ik kijk er al naar uit
zaterdag 9 september 2006 - 17:21
annd6

Annd6

Ik vind het ook een goed idee, zelfs voor dit jaar al, het seizoen is wel bijna gedaan maar voor zaadjes te ruilen enzo is het ook wel leuk.
Ik kijk er al naar uit!
Nu nog smileykes met tomatenkopjes!
Ann
maandag 11 september 2006 - 15:15
Adrienne

Adrienne

Ha Ann,

Gij hebt ook al een tomaten tikje zeker
Oei, oei, wat gaat da worden als het volgend jaar met de zaadjes lukt.
Misschien droom ik dan nog wel van tomatjes
da zou wat zijn hé
maandag 11 september 2006 - 17:22
annd6

Annd6

Ja dat kan je wel zeggen dat ik een tomatentikje heb!
Als je nog zaadjes bij wilt, geef je maar een gil!
Ann
maandag 11 september 2006 - 20:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon