menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Laatste zomerbloemen

Ga naar meest recente reactie

summerspookje

Summerspookje

met spijt in mijn hart , heb ik de laatste kleurtjes van de tuin op de gevoelige plaat gelegd
nu op zoek naar winterkleurtjes

groetjes
summer[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 28 oktober 2008 - 19:14
LauraK

LauraK

Prachtige collage, summer! Ook ik kijk met weemoed naar de laatste bloeiers, maar bedenk tegelijkertijd
dat we over een maand of vier toch al weer hard de goede richting op gaan...

En toch heeft elk seizoen wel zo zijn charme. Mensen die een lange tijd in het (warme) buitenland
gezeten hebben, zeggen vaak dat ze juist die wisseling van de jaargetijden zo missen.
Daar kunnen wij ons dan mee troosten!

Groeten van Laura.
dinsdag 28 oktober 2008 - 20:07
Jose47

Jose47

Hoi Annie,
Heel mooie collage, wat zien jou bloemkes er nog mooi zeg....... de mijne zijn er al een hele tijd niet meer.....
Ach je moet maar denken ieder seizoen heeft zijn charmes .... maar toch verlang ik ook altijd na die winterperiode naar het fijne voorjaar...

Groetjes
Josée
dinsdag 28 oktober 2008 - 21:18
Lysianthus

Lysianthus

ja hoor Annie, wat fijn nog al die bloemekes te tonen in die mooi collage, er is nog heel veel te bespeuren hoor, wat voor de één het einde betekent, is voor de andere de start om te beginnen bloeien, zoals de winterjasmijn, die ik vandaag zag bij de buurman dus zeker niet getreurd, de herfst met al zijn warme kleuren is zo mooi.
Ik persoonlijk,vind het ook niet erg, ik hou meer van de tussenseisoenen dan van de topzomer, dan is het voor mij vééééééél te warm om volop te genieten.
Zelfs, de winter, herinner je je nog verdleden jaar, als de ijzel is blijven vasthangen aan de bomen en struiken, prachtig was het toen.
Gezellige avond en bedankt om ons nog even te laten mijmeren
Lysianthus

dinsdag 28 oktober 2008 - 21:41
Matabish

Matabish

héél mooi gedaan summerspookje!! Zie je wel dat jij ook mooie collages kunt maken...
Ik zie ook dat de, zó door jou begeerde, 'OostIndische kers' prima zijn best doet!!
Dat zijn bij mij ook de laatste in volle pracht!
De herfstbloeiers zijn allemaal véél discreter van kleur hé!!

Hartelijke groetjes,
Matabish.

dinsdag 28 oktober 2008 - 22:13
summerspookje

Summerspookje

bedankt allemaal voor jullie possitieve reactie, en inderdaad elk seizoen heeft zijn charme,

joséé,in groep zijn het nog veel kleuren , maar vergeet niet ,ik heb ze samen gezet in een collage he, en dan kreeg ik deze ruiker,dus geniet ik er zo van ,maar gij hebt ze al binnen gezet in mooie gedroogde ruikers,en bloemstukken, die ik bewonder als ge ons ook laat genieten

lycianthus,dat is waar vorige winter ,met die rym aan planten en bloemen,dat is ook een pracht,ik woon ook op de boerenbuiten , en van uit mijn ramen kan ik langs alle kanten de natuur bewonderen , daar ga ik dit jaar toch ook foto's van maken , niet zo scherp en kunstig zoals jullie,ik heb maar een simpel toestelletje,maar ik doe mijn best, en geniet ondertussen van jullie prachtige foto's en collages op dit forum

matabish,inderdaad ,die oostindische kers,en de korte versie daarvan die van duitsland komt , staan zeer goed , en staan nog in volle bloei, elkedag , pluk ik heerlijke bloemen om op te eten, rood ,geel , orange, paars , ze hebben allemaal een andere smaak,rood en paars zijn de pittigste,ik heb alvast zaden in overvloed,en voor volgend jaar weet ik prcies waar ik ze zal zaaien,spijtig dat de bladluizen ze ook zo graag lusten,het is dank zij u dat ik er attend op gemaakt ben ,op die bloem, ze stond prachtig te schitteren in uw tuin , ik werd er verliefd op , en nog

nog een fijne dag allemaal

groetjes

summer
woensdag 29 oktober 2008 - 10:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon