menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Konfituur etiketten

Ga naar meest recente reactie

Fons

Fons

Welk is een goed programma op pc om mooie konfituuretiketten te vervaardigen, er zouden een of twee afbeeldingen van vruchten moeten opkomen met de namen van die vruchten.
Misschien nog beter, aangezien ik niet bedreven ben op pc is er misschien een pc freek die zo een etiketje kan aanmaken zodat ik deze op kleef etiketten kan afprinten, het formaat van die etiketten is 3,8cm x6,35cm, zo staan er 3 op een rij en 7 onder elkaar.
bedankt bij voorbaat.
maandag 15 september 2008 - 20:57
Lino

Tekst aangepast

Lino

Ik heb een CD-rom van Easy Computing,
uit de reeks Easy Classics. Titel: "Etiketten"

Je stelt gewoon de maat van uw etiketten in en dan voeg je op je etiket een afbeelding en een tekst in zoals je zelf wil. Elke afbeelding die op je PC is opgeslagen kan je gebruiken.
dinsdag 16 september 2008 - 09:07
printemps

Printemps

hallo

wel even opletten niet alle inkt is watervast
het zou wel eens vervelend kunnen zijn als je uw potje uit de frigo pakt en de inkt is door het vocht uitgelopen en uw vingers hangen vol

mvg
an

het mooiste is nog steeds met de hand geschreven etiketten
of over het deksel een kantpapiertjes met een rekje of koordje

dinsdag 16 september 2008 - 15:47
Pieter

Tekst aangepast

Pieter

Als je Micrososf office hebt kan je toch eenvoudigweg je etiketten vanuit word afdrukken? Daar is speciaal een functie voor kleefetiketten voorzien...
dinsdag 16 september 2008 - 15:59
Jeannette1

Jeannette1

Hai Fons, ik heb er wat uitgeprint voor mijzelf, ik weet niet of dit ook iets is voor jou en Rachel.
Je kunt ze hier gewoon uitprinten er zitten 21 etiketten op een vel.
http://www.vangilse.nl/images/etiketten.pdf

Neem in ieder geval even een kijkje.

Suc6 en groetjes, Jeannette
dinsdag 16 september 2008 - 18:12
corrielat

Corrielat

Jeannette,

Jij kan ook alles he,
ik ben niet zo goed met mijn computer, of zou het komen dat ik nu minder tijd heb????????
maar ooit ......................ga ik er weer eens lekker voor zitten,
maar ja, ik heb nu andere bezigheden, maar ooit............later ...........als..als
woensdag 17 september 2008 - 21:13
Jeannette1

Jeannette1

Hai Corrielat, zelf ben ik helaas op dit moment niet zo vaak meer op dit Zalige gezellige verslavende TuinadviesForum.
Alles wat ik eventueel reageer of plaats, is een opwelling omdat ik even iets anders wil doen dan klagen over bloedneuzen en pijntjes
Ook ben ik nog met mijn project bezig, wat in mijn ogen nooit af komt.
Velen denken van wel, maar er is nog erg veel werk te verrichten wat ik voorheen niet voorzien heb.
Gelukkig heb ik wel een fikse steun in de rug gekregen van diegenen, die er van weten of het zelfs hebben mogen aanschouwen.
(Toch nog even ertussendoor klagen), ik ben wat grieperig en schiet daardoor ook niet veel op.
Maar aan alles komt een einde, dus ook aan vermoeidheid en griepjes!
De enige die het niet zo heel erg vindt is Ger, die is al lang blij dat ik weer eens (gezellig) in de kamer koffie drink.

Groetjes, Jeannette
p.s. komen jullie ook naar Beervelde???
woensdag 17 september 2008 - 21:51
corrielat

Corrielat

Beervelde?
Hoe? wat? wanneer?
Vertelllllllllllllll
donderdag 18 september 2008 - 09:26
Jeannette1

Jeannette1

Hai Corrielat, er komen nog meer topics over dit onderwerp, maar lees eerst deze topic even A.U.B.
Neem dan het personen-datastaatje even over en zet eventueel je naam bij DIE dagen, dat jij het beste kan.
Op die manier, kunnen wij dan afspreken met ons allen wanneer de meeste kunnen komen!
http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=7&sid=18&tid=19754

Je zult er zeker géén spijt van krijgen, zeker niet als je de foto's en stukjes gelezen hebt van 5 en 12 juli 2008 over tuinbezoeken en van 31 augustus van het Vrijbroekpark!

Groetjes, Jeannette
donderdag 18 september 2008 - 09:56
corrielat

Corrielat

Ik zou graag op zondag komen,
Maar dan moet ik mijn schatje nog zover zien te krijgen om te rijden,
Beervelde ligt niet naast ons deur,
ik zal eens op routeplanner kijken hoeveel kilometers we moeten rijden,
vrijdag 19 september 2008 - 09:20

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon