menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

ZAADJES

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters allemaal,

Ik kan 1000 X mijn excuus aanbieden, maar eigenlijk kan ik niets doen aan het feit dat jullie nu pas de eventuele gevraagde zaadjes krijgen.
Na mijn operatie, kregen wij hulp thuis, jullie weten misschien wel hoe dit gaat?
Alles wordt opgeruimd en zelf heb je niets te vertellen, want je kunt toch niets doen.
Daarna volgden de narigheden zich op, die mij geestelijk een beetje van slag hebben gemaakt.
Dit als korte inleiding!

Zelf was ik in de veronderstelling, dat ik alle zaadjes die gevraagd waren allang verstuurd had.
Totdat Ger en ik wat op gingen ruimen en een doos met diverse enveloppen tegenkwamen.

Gelukkig kunnen jullie niet horen wat ik gezegd heb (getierd) thuis en ook mijn kleurige wangen op dat moment niet zien!
Paars, paars en nog eens paars!

Vanmorgen donderdag 22 - 05 - 2008 ben ik dus alle zaadjes die hier nog lagen (HEEL VEEL DUS!!!) in grote enveloppen gaan doen.
Morgenochtend vrijdag 23 - 05 - 2008 gaan Ger en ik naar Zoetermeer om alle enveloppen naar de Post te brengen.

Hopelijk krijgen jullie ze zo spoedig mogelijk.
Alle zaadjes waren vers en goed verpakt in papier, zodat ik hoop dat alles nog in orde is en jullie het misschien nog kunnen zaaien en anders volgend jaar.

Nogmaals, 1000 X excuus, maar het is nu eenmaal gebeurd.
Hopelijk kunnen jullie het een klein beetje begrijpen en mij vergeven.

Ik kan jullie dus nu alleen nog maar erg veel suc6 wensen en hopen dat jullie ze nog willen ontvangen!

Gemeende groetjes,

Jeannette Groeneweg
donderdag 22 mei 2008 - 10:40
cetinel

Cetinel

dat verdiend toch wel een serieuze straf hoor
donderdag 22 mei 2008 - 13:15
Jeannette1

Jeannette1

Hai Cetinel, pak de knuppel maar vast!!!

Ik weet, dat ik al héél veel zaadjes gestuurd had naar vele personen, maar er waren er toch wel veel (11 personen) blijven liggen, omdat zij zaadjes wilden van planten waar het zaad nog niet rijp van was.
Toen het eenmaal rijp was, kreeg ik die operatie (wel 3).
De rest staat hierboven beschreven.

Mijn straf is nu, dat ik van Ger direct mee moet (wil), naar Zoetermeer en niet mag wachten tot morgen.


Het kan nu maar de deur uit zijn nietwaar???

Lieve groetjes, Jeannette
donderdag 22 mei 2008 - 13:57
hannibal

Hannibal

Hoi Jeannette: ik heb wel niks van zaadjes gevraagd maar ik heb met je te doen dus hier is een goede meststof opdat het nog dit jaar zou lukken om de zaadjes uit te broeden!!!

[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 22 mei 2008 - 19:50
an

An

jeannette foei.............

maar alle gek heid op een stokkie , gezondheid gaat boven alles vind ik
ben blij dat het wat beter met je gaat

doe de groetjes aan ger
donderdag 22 mei 2008 - 20:04
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Hannibal, dank je wel voor deze hele fijne meststof!!!

Als het nu niet lukt, lukt het nooit meer!!!

Groetjes, Jeannette


@Hai An, hopelijk elke dag een beetje beter!

Als ik maar en beetje rustig aan doe, maar van de week was ik ook alweer bijna de hele dag op het Forum.

Vandaag met Ger mee geweest naar Zoetermeer om alle zaadjes nog naar het Postkantoor te brengen.

Groetjes en knuffels voor Anouk en Chantal.
Jeannette
donderdag 22 mei 2008 - 22:14
an

An

Fijn dat het beetje bij beetje beter gaat ,maar doe rustig aan we willen langer dan vandaag van je lieve woorden genieten
zal de groetjes doen aan de meiden

doe het rustig aan he en doe ook de groetjes aan ger
donderdag 22 mei 2008 - 22:54
rialle

Rialle

Lieve Jeannette,

Zo juist zat er een grote enveloppe in de brievenbus met heel veel zaadjes! Ik wist niet meer dat ik nog zaden zou krijgen van jou, dus het was wel een verrassing!
Ik dank je dan ook heel hartelijk hiervoor

En 1000x excuseren hoeft toch niet Jeannetteke. We weten toch dat het je (jullie) niet makkelijk gegaan is de laatste tijd.
Eén keer excuus is aanvaard, voor die andere 999 keer mag je me een mooi liedje fluiten!
Ik hoop dat jullie nu eens gespaard blijven van ellende. Hoe is het trouwens met je broer? Knapt hij al flink op?

Het is je helemaal vergeven hoor. En weet je wat? Die stokrooszaden zijn precies op tijd gekomen, want het is nu de goede tijd om 2-jarigen te zaaien!

Nogmaals hartstikke bedankt Jeannette!!

Groetjes Rialle
dinsdag 27 mei 2008 - 16:33
hildavw

Hildavw

Eigenlijk heeft Rialle al geschreven wat ik wou vertellen.
Jeannette, ik heb je wel al een mailtje gestuurd.
En inderdaad, die stokrooszaden komen op het juiste moment.

nogmaals 1000 maal bedankt

Hilda
dinsdag 27 mei 2008 - 20:06
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Lieve mensen allemaal, het mag bij ons niet rustig worden geloof ik, ook al blijven wij hopen op rustiger vaarwater!

Zo kom ik een beetje bij en dan gebeurt er wel weer het een of ander.

Ik voel mij soms net een magneetje!!! TREK ALLEEN ROTTIGHEID AAN!

Nu heeft mijn dochter weer een ongelukje gehad waarbij de onderkant van haar gezicht (onder haar neus tot over haar kin) plus haar handen behoorlijk verbrand zijn door verkeerde crême die zij van iemand had gekregen voor haar Fitiligo.

Dat zijn witte (pigment) vlekken op je hele lichaam, alleen het ene deel is erger dan het andere deel.

Haar gezicht en handen werden zo erg, dat zij géén vertrouwen meer in de artsen van het ziekenhuis had en er wel alles voor over had om het ietsje te verbeteren.

Nu zijn haar gezicht en handen erg verbrand en had er ook hoge koorts bij.

Vandaag voor het eerst mocht ik mijn broers en zus bellen van haar om het door te geven, want typen kan zij nog niet met haar opgezwollen en zeer rode handen.

Ik wil 1 ding even kwijt, na deze akelige boodschap, vertel ik NIETS AKELIGS meer op dit TuinadviesForum!!!

Als ik even niet kom of niet direct reageer, weet dan dat er wel weer iets is, maar dan houd ik het voor ons zelf!

Vanmorgen kon zij al beter spreken, dus gaat het wel ietsje vooruit!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 28 mei 2008 - 17:14
kerstkind

Kerstkind

Lieve Jeannette en Ger,

als dit een test mag wezen van Onze Lieve Heer over jullie uithoudingsvermogen,
dan kan ik Hem wel vertellen dat jullie met vlag en wimpel zijn geslaagd

Daarom van mij een dikke 10 en een knuffel

[afbeelding verwijderd niet-https]

groetjes José
woensdag 28 mei 2008 - 17:26
Jose47

Jose47

Hoe spijtig het ook is, ik vermoedde al weer iets, had je hier al een paar dagen gemist.
Men zegt weleens : men krijgt van de Heer nooit meer lijden dan men dragen kan ......!!!! doch het kan zeker weleens te veel worden.
En ieder huisje draagt zijn kruisje is ook wel een gezegde, maar het ene kruis is toch wel véél zwaarder dan het andere ....

Je mag echt niet denken dat je het aantrekt Jeannette, daar ben je een veel te lieve vrouw voor, en het is helemaal niet erg dat je hier slecht nieuws brengt ..... je moet je hart toch ook kunnen luchten en wij leven hier allemaal met je mee. Je weet toch wel dat vrienden er niet alleen zijn voor de goede dagen .....

Ik hoop dat het met je dochter snel de goede kant opgaat en dat ze niet teveel pijn meer moet lijden.
Sterkte.
[afbeelding verwijderd niet-https] dit wordt zeker weer gebrand deze avond voor jullie.
Liefs
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 28 mei 2008 - 18:26
Jeannette1

Jeannette1

Hai José en Josée, inderdaad, hebben Ger en ik wel een goede uithoudingsvermogen, maar toch hopen wij, dat het eens ophoud!

José, jij zult het verschil van Ger wel kunnen zien de 12e juli, hij is in die korte tijd wel 10 jaar ouder geworden!

Nooit verwacht, dat Ger en ik toch nog eens de zelfde leeftijd zouden krijgen!

Wel zeggen wij vaak, dat Onze Lieve Heer er waarschijnlijk een bedoeling mee heeft.

Misschien word ik door dit soort dingen toch te accepteren wel mijn gehoopte 130 jaar!!!

Haar lippen zijn gelukkig niet meer zo opgezwollen en kan zij al een beetje praten.

Maar haar handen zijn nog wel erg rood en opgezwollen.

Zij kan amper eten of drinken omdat het vasthouden van bestek of kopje etc, nog erg pijnlijk is.

Ach, het is een dochter van haar moeder o.a., dus achteraf zal blijken dat zij wel tegen een stootje kan!

Lieve groetjes, Jeannette
woensdag 28 mei 2008 - 19:03
Jeannette1

Jeannette1

@p.s. José en Josée, nog bedankt voor de knuffel (is Ger erg blij mee!!!) em het branden van het kaarsje!!!

Liefs, Jeannette
woensdag 28 mei 2008 - 19:07
Jose47

Tekst aangepast

Jose47

Haha Jeannette die knuffel wil hij wel hè, maar de knuffel is ook voor jou bedoeld hoor, samen delen hè ....
[afbeelding verwijderd niet-https]

PS Het kaarsje brandt al....
woensdag 28 mei 2008 - 19:10
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel Josée, uit ervaring weet ik dat kaarsjes branden helpt!!!

Wat het delen betreft, wij delen ALLES altijd samen, lief en leed zoals het hoort.

Waarschijnlijk houden wij daarom nog steeds van elkaar en kunnen wij van het kleinste wat op ons pad komt genieten.

Nogmaals dank je wel!

Groetjes, Ger en Jeannette
woensdag 28 mei 2008 - 19:24
corrielat

Corrielat

Jeannette en Ger,

Als onze lieve heer ergens een bedoeling mee heeft, zou je hem eens kunnen vragen,
maar wat bedoeld U,

WANT WE SNAPPEN HET NIET MEER,!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar er is toch ooit geschreven U heeft nu 7 magere jaren gehad, nu komen de 7 vette jaren

zullen we daar maar op hopen dan?

ik wens jullie allemaal..............nog vele vette jaren toe!!!!!!!!!!



woensdag 28 mei 2008 - 21:56
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel Corrielat, die 7 vette jaren worden wel tijd (in ALLE opzichten)!!!

Toch zei een vroegere buurman eens tegen mij: Jeannette, elk huisje heeft zijn/haar kruisje, maar als iedereen zijn kruisje op één hoop gooit, weet men niet hoe snel iedereen zijn/haar eigen kruisje terug wil hebben.

Zo zeggen Ger en ik ook vaak tegen elkaar: Er zijn toch altijd nog ergere dingen!

Groetjes, Jeannette

woensdag 28 mei 2008 - 22:41
corrielat

Corrielat

Bij de pessimist is het glas altijd half leeg,

bij een optimist is het glas altijd nog half vol,......................



laat hopen dat jij die optimist bent
woensdag 28 mei 2008 - 23:05
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

bij mij staat nu ook een kaarsje te branden voor jullie!!
Het is toch wel genoeg geweest!!
'k Zal nog eens speciaal met mijn vriend daarboven praten, want er is toch echt wel een grens aan wat we kunnen dragen, we zijn toch ook maar 'mensen' hé!!
Moge God jullie heel veel kracht geven om er weer bovenop te komen Jeannette en Ger!!

Liefs,
Matabish.
donderdag 29 mei 2008 - 01:17
Adrienne

Adrienne

Ja watte Jeanette meid, het wil maar niet echt stoppen hé.
Toch de moed er in houden, na regen komt altijd de zon.
Jammer dat het soms zoooo lang duurt hé.

Wij wensen jullie héél veel sterkte, en voor de dochter een spoedig herstel.
Laat ons nu maar samen uitkijken naar jullie zeven vette jaren.

En denk er om, noooit tegen je vrienden iets verzwijgen, stort gewoon lekker je hart uit.
Daar zijn toch vrienden voor niet waar !!!

Trouwens het is voor ons ook goed.
Je beseft dan meteen dat je moet genieten van alle mooie momenten.
Want in now time kan je sterk moeten zijn voor een tegenslag.
donderdag 29 mei 2008 - 10:19
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette en Ger + fam.

Het is nu wel weer genoeg geweest hoor.

We wensen jullie allemaal veel goeds en heel veel beterschap met jullie dochter dat ze maar weer gauw
van de pijn af is.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Ik hoop dat dit plaatje meer geluk brengt.

Lieve gr.aan jullie allemaal.[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 29 mei 2008 - 15:15
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

@Hai Matabish, Bedankt voor het kaarsje en omdat je kracht voor ons vraagt!!
De kracht hebben wij zeker nodig, soms zinkt het mij allemaal in de schoenen namelijk.
Gelukkig heb ik Ger dan nog die mij uit die sombere bui kan halen!
Ook de dray needling van de therapeut (zoals gisteren), doet er geen goed aan.
Ik kan veel hebben, maar na afloop (om de week is die behandeling aan huis) krijg ik zoveel pijn, dat ik mij niet kan bewegen.
Maar... gelukkig helpt het op de lange duur toch wel, ik kan mijn armen bijvoorbeeld al beter bewegen dan voorheen en dat is toch ook wel iets waard!!!
BEDANKT VOOR ALLES!!!

@Hai Adrienne, helaas reageer ikzelf niet altijd op de nare dingen die anderen beleven zoals jij op de boerderij.
Nu heb ik dat wel véél later gelezen door omstandigheden, maar toch...
Als ik zoiets lees, ben ik direct zo down, dat ik (lijkt zo) bijna verlamd ben, ik trek het mij allemaal veel te veel aan.
Volgens de dokter moet ik nog meer loslaten, want nu wil ik de hele wereld op mijn schouders nemen en dat kan niet.
Hopelijk krijg ik ook de kracht en moed om op anderen te reageren om ze een beetje steun te kunnen geven.
OOK JIJ BEDANKT VOOR ALLES!!!

@Hai Lucia, gelukkig is de pijn in haar gezicht ietsje minder en kan zij al iets beter praten!
Zij zal zeker kracht uit jouw mooie plaatje halen zegt zij, ik had het namelijk naar Fanny toegestuurd!
OOK JIJ BEDANKT VOOR JE MEELEVEN!!!

Dan nog een vraagje aan allen die zo'n mooi bewegend plaatje (handtekening) bij hun naam hebben onderaan de stukjes.
Kunnen jullie mij uitleggen, hoe ik die zou kunnen maken?
Of is dit met PSP gemaakt?
Hopelijk is het niet al te moeilijk voor een oude dame om dit nog te leren
IEDEREEN LIEVE GROETJES,
Jeannette
vrijdag 30 mei 2008 - 11:13
Jose47

Tekst aangepast

Jose47

Hoi Jeannette,

Ik kan het heel goed begrijpen dat je ondanks je eigen verdriet het moeilijk hebt om mee te leven met het verdriet van anderen. Het kan allemaal wel teveel worden en dan moet je jezelf wel beschermen, al weet ik zeker dat je toch aan de anderen denkt, ook al reageer je daar niet op.

@animaties
Ik heb er enkele voor je opgezocht, je kan ze opslaan en naar believen gebruiken, het is gewoon zoeken en zoeken op het net totdat je vindt wat je wilt, en jou naam, zoals de mijne, is een beetje speciaal bij jou is het met 2 nn's en 2 tt's en dat vind je niet zo makkelijk, net zo min als Josée met 2 é's.

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes
Josée
vrijdag 30 mei 2008 - 16:15
LauraK

LauraK

Lieve Jeannette,

Nu pas lees ik het over je dochter: het middel is haast nog erger dan de kwaal!
Ik wens haar veel beterschap toe, en jullie allemaal veel sterkte. En ik hoop van
harte dat nu alleen nog maar goede dingen jullie kant opkomen!

Warme groetjes van Laura.
vrijdag 30 mei 2008 - 16:22
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Josée, bedankt voor de mooie naamplaatjes, ik ben helaas een SLECHTE zoekster.
Heb zelfs soms moeite met Ger,
Maar... ik zal mijn best wel eens gaan doen, nogmaals bedankt!

Groetjes, Jeannette


@Hai Laura, gelukkig gaat het met haar gezicht iets beter en is het ook niet zo erg vurig en opgezwollen meer.
Alleen als zij in de zon komt, kan zij wel weer gillen van de pijn, dus NIET naar buiten in de zon!

Haar handen hebben wel ietsje langere tijd nodig helaas, maar ook dat zal wel goed komen!

Tot slot kreeg ikzelf nog een kadootje!!!
Enige dagen kon ik NIET op internet dus ook niet THUIS bij jullie hier op het krankzinnige fijne TuinadviesForum.

Vanmorgen de KPN-Experteam 0800-0471 door heel Nederland, weer over de vloer gehad, 100,00 euro.
Nog even en dan kunnen wij droog brood gaan eten!
Ook lekker hoor...
Gelukkig is het weer in orde, maar al met al zit de schrik er weer goed in!!!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 3 juni 2008 - 13:55
kerstkind

Tekst aangepast

Kerstkind

hoihoi lieve Jeannette en Ger
Werkelijk vervelend hoor......
[afbeelding verwijderd niet-https][afbeelding verwijderd niet-https]
Nog even en dan kunnen wij droog brood gaan eten!
Ook lekker hoor...

Als je erge honger hebt smaakt droog brood prima......bij iets hartelijks hihi
[afbeelding verwijderd niet-https][afbeelding verwijderd niet-https]
Mocht te drang te groot worden, kun je altijd bij ons aanschuiven hoor.

Jullie zijn meer dan welkom

groetjes José
dinsdag 3 juni 2008 - 14:24
Jeannette1

Jeannette1

Lieve , Lieve José, dat vind ik nog eens een fijne uitnodiging!!!

Ik heb net mijn droge boterham naar binnen gewerkt, het was zelfs zoooooooo droog, dat ik hem in water gedoopt heb en toen gleed de boterham bijna vanzelf naar binnen!

HEERLIJK, spaart de tandjes want ik hoefde NIET te kauwen!!!

Ik kan haast niet wachten tot de 12 juli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het zal mij wel een dagje worden!!!

Ik heb mijzelf wel geregeld afgevraagd, wat ik in hemelsnaam kon doen om mij herkenbaar te maken, van jou weet ik het inmisddels, kan niet missen!!!

..........Wacht... EUREKA!!! ik heb het gevonden, wacht maar af!!!

Liefs, Jeannette
dinsdag 3 juni 2008 - 14:31
kerstkind

Kerstkind

Niks ... EUREKA.....

[afbeelding verwijderd niet-https]

nee nee je hoeft het niet te onthullen......!!
Ik herken je toch wel en anders gaan we gewoon op het gekakel af.

Dat kan zeker niet missen.
groetjes José
dinsdag 3 juni 2008 - 14:43
Jose47

Jose47

@Hai Josée, bedankt voor de mooie naamplaatjes, ik ben helaas een SLECHTE zoekster.
Heb zelfs soms moeite met Ger,
Maar... ik zal mijn best wel eens gaan doen, nogmaals bedankt!

Vanmorgen de KPN-Experteam 0800-0471 door heel Nederland, weer over de vloer gehad, 100,00 euro.
Nog even en dan kunnen wij droog brood gaan eten!
Ook lekker hoor...
Gelukkig is het weer in orde, maar al met al zit de schrik er weer goed in!!!

Groetjes, Jeannette


Hoi Jeannette,
Je hoeft niet te zoeken hoor naar die naamanimaties, als je degene die ik heb opgeslagen in het bericht, zelf opslaat kan je ze gewoon gebruiken......

'k ben blij te lezen dat het toch iets beter is met je dochter , hopelijk geneest alles snel want als ze niet in de zon kan is dat wel effe vervelend, zeker nu met de zomer voor de deur.

Ik wil niet nieuwsgierig zijn (maar ben het toch maar wat houdt dat in 'deKPN-Experteam 0800-0471' 'k ben een belske dus ik heb daar nog niet van gehoord. als je het niet kwijt wil hoeft het niet hoor, ik kan mijn nieuwsgierigheid wel bedwingen.

Groetjes
[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 3 juni 2008 - 18:37
Jeannette1

Jeannette1

@Hai José, ik zal toch wel zorgen dat jullie mij herkennen, want om een duppie te betalen voor mijn gedachten, toe nou!!!

Wij zullen wel blij zijn, als het eindelijk 12 juli is!!!

Soms heb ik al buikpijn van de voorpret die Ger en ik zo af en toe al hebben.

Ik moet wel uitkijken heeft Ger gezegd, anders draait hij persoonlijk de kakalkraan dicht!!!

Lieve groetjes, Jeannette


@Hai Josée, ik heb de plaatjes uiteraard opgeslagen, dat doe ik ALTIJD met plaatjes en foto's!

Mijn dochter en schoonzoon gaan net weg, ze zijn heerlijk weer eens hier geweest, zodat wij met eigen ogen konden zien, dat het beter gaat met haar gezicht.
Inderdaad, wonderwel zie je er nog maar weinig van gelukkig, ook al is het nog wel behoorlijk rood.

Haar handen daarentegen, zitten nog met delen waar het vel af is en zijn nog wel wat gezwollen en rood.

Maar... toch gelukkig ook wel aan de beterende kant!!!

Dit is dan toch wel een begin van een rustiger leven hopen wij!

Wat die KPN-ExperTeam in houdt, dat zijn inderdaad P.C.Experts, die komen als je dat telefoonnummer belt (in Nederland), wat ik hierboven geplaatst had. (0800-0471) GRATIS TELEFOONNUMMER!

Je betaalt géén voorrijkosten, het kost 15,00 euro per kwartier dis 60,00 euro per uur.

Helaas kan ik héél moeilijk mijn kakelkraan op slot doen, waardoor dit bij mij altijd uit de hand loopt!!!


Maar repareren kunnen zij practisch alles!

Tot nu toe ben ikzelf zeer tevreden over deze mensen!

Bij elke andere zaak, moet je ook nog eens voorrijkosten betalen en dan moet je alles nog maar afwachten.

Bij deze KPN mannen/vrouwen, hoef je NIETS te betalen als zij het euvel niet kunnen verhelpen!

Hopelijk heb ik je nieuwsgierigheid naar behoeven vervuld!

Lieve groetjes, Jeannette





dinsdag 3 juni 2008 - 21:26
Jose47

Jose47

@Jeannette, bedankt voor de uitleg , ik heb het begrepen .... ik denk niet dat zoiets in België al bestaat zonder voorrijkosten.

Groetjes
Josée
woensdag 4 juni 2008 - 13:00
Jeannette1

Jeannette1

Hai Josée, het fijne hiervan is ook, dat als zij niets kunnen doen (ook al zou dat uren duren), je niets hoeft te betalen.
Maar..... gelukkig voor mij, kunnen zij mij altijd goed helpen.
Voor België hoop ik dan ook, dat er een goede provider opstaat en zich ook op deze manier voorstelt.

Groetjes, Jeannette
woensdag 4 juni 2008 - 14:45
Invadoria

Invadoria

Jeannette

Eerst en vooral veer sterkte toegewenst!

België heeft helaas niet zoiets.... Ik weet dat Telenet (Belgische kabelinternet-provider) wel afkomt en als het aan iets van hun ligt moet je niet betalen. Helaas moeten ze er dan wel bijna volledig zeker van zijn dat het aan hun kant iets is vooraleer ze afkomen...of je nu zou willen betalen of niet. Als ik me niet vergis is het bij andere providers ook zo..maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Wel een geluk zijn de talrijke kleine bedrijfjes die hun diensten aanbieden als "PC-dokter". Voor een redelijk goede prijs kan je vriendelijk geholpen worden.

Of zoals ik ... in de IT zitten dan zijn je problemen nog goedkoper opgelost

Groetjes

Bart
woensdag 4 juni 2008 - 14:57
Jeannette1

Jeannette1

Hai Bart, (voor mij heel bekende naam) .

In de 1e plaats wil ik je van harte welkom heten op dit Grandioze, Gezellige, Familiaire en Zeer Leerzame TuinadviesForum!

Bedankt voor je wens, heb ik helaas soms hard nodig.

Helaas zit jij in België heb ik begrepen, anders zouden wij je kunnen emailen als wij moeilijkheden zouden hebben.

Jammer genoeg hebben ze mij dit jaar al danig te pakken gehad zelfs in het begin van dit jaar met en fikse crash!

Dit keer kon ik om onbegrijpelijke manier niet op internet komen.

Maar.. gelukkig zijn de moeilijkheden alweer voorbij en hopelijk blijft het zo!

EENS, snif snif had ik ook zó'n schat van een IT-er, maar helaas heb ik daar geen contact meer mee.

Hopelijk kun je jouw draai vinden op dit hele fijne TuinadviesForum!

Groetjes, Jeannette
woensdag 4 juni 2008 - 16:10
nadine1951

Nadine1951

dag jeanette en ger ik lees nu pas wat er met je dochter is gebeurt wat hebben jullie toch tegen slag dit

jaar ik hoop dat alles weer vlug in orde komt met haar

veel sterkte

gr nadine
woensdag 4 juni 2008 - 23:49
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Lieve Nadine, door al die akelige dingen, lijkt het wel of ik egoïstisch ben geworden.

Ik heb namelijk nooit meer gevraagd aan jou hoe het met je broer is!

Hopelijk gaat het net zo goed met jouw broer, als met mijn broer, die zo nu en dan alweer even naar zijn werk is.

Onze dochter was hier gisteravond en gelukkig komt het allemaal wel weer goed, al zal je het toch wel een beetje blijven zien.

Dank je wel voor je lieve woordjes,

Groetjes, Jeannette
woensdag 4 juni 2008 - 23:55
nadine1951

Nadine1951

jeannetje met mijn broer gaat het ook weer goed is wel nog vlug moe maar dat zal wel weer beteren

hij doet al wat lichte werkjes in de tuin maar gaat niet meer werken want hij is op pensioen een maand

voor zijn operatzie

ik hoor dat het met jou broer ook goed gaat dat doet mijn deugt dat te horen

en lees hier dat het met je dochter ook goed komt hopelijk voor haar verdwijnd alles het moet

natuurlijk zijn tijd hebben blij nog eens van je te horen en hopelijk van nu voort beter nieuws

gr nadine en slaapwel

donderdag 5 juni 2008 - 00:13
Jeannette1

Jeannette1

Hai Nadine, ik vergat nog iets te vragen, ga jij ook de 5e of de 12e juli met het TuinadviesForum mee naar de 2 tuinen en kwekerij?

Wij gaan in ieder geval de 12e juli met eigen vervoer, anders kan mijn rolstoel niet mee.

Hopelijk zien wij elkaar dan eens in het eggie!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 5 juni 2008 - 09:49
nadine1951

Nadine1951

dag jeannette ik weet nu nog niet of ik ga naar de tuinen maar als ik vrij ben zou ik zeker afkomen met

eigen vervoer je kan daar toch zo binnen he of moet je dat reserveren ik heb dat nog nooit gedaan

gr nadine
donderdag 5 juni 2008 - 11:28
Jeannette1

Jeannette1

Hai Nadine, bij Martje kun je zeker naar binnen, want zij heeft gewoon open tuindag.

Maar voor de andere tuin en de kwekerij, kun je beter een emailtje naar Kurt sturen of het hem hier op het Forum vragen!

Wij hebben dit ook nog nooit gedaan, maar ik neem aan dat het dit keer zeer gezellig gaat worden!!!

Ger en ik moeten ook met eigen vervoer, anders kan mijn rolstoel niet mee.

Hopelijk ontmoeten wij elkaar, anders misschien een andere keer.

Groetjes, Jeannette
donderdag 5 juni 2008 - 12:42
nadine1951

Nadine1951

oké jeanette bedankt we zullen wel zien he we hebben nog tijd

zaterdag vertrekken we voor 2 weken naar spanje naar salou en hopelijk een beetje warmer dan hier

want we kunnen het gebruiken een beetje warmte want ik heb overal pijn kan zelfs bijna niet op mijn

toetsen drukken het komt van mijn schouder en dan nog lage rugpijn en mijn reuma die weer de kop

op steekt het is hier veel te vochtig maar wat kan men er aan doen hé er meer leren leven zeker we

zijn dat al gewoon hé

alée meschien tot op de tuindagen ?

gr nadine
donderdag 5 juni 2008 - 13:04
Jeannette1

Jeannette1

Hai Nadine, ik wens jullie een héle fijne EN warme vakantie!!!

Wat die pijn van de Reuma betreft, daar kan ik zeker van meepraten!

Ondanks dat de therapeut 2x à 3x per week komt, is er met dit vochtige weer bijna niets aan te doen.

Dan nemen wij het maar zoals het komt, net zoals alle andere dingen waar wij niets aan kunnen doen.

Nogmaals erge fijne vakantie gewenst!

Kom gezond weer terug, want wij kunnen NIEMAND missen op dit TuinadviesForum!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 5 juni 2008 - 13:50
nadine1951

Nadine1951

bedankt jeannette tot ziens
donderdag 5 juni 2008 - 21:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon