@Hai José, ik zal toch wel zorgen dat jullie mij herkennen, want om een duppie te betalen voor mijn gedachten, toe nou!!!
Wij zullen wel blij zijn, als het eindelijk 12 juli is!!!
Soms heb ik al buikpijn van de voorpret die Ger en ik zo af en toe al hebben.
Ik moet wel uitkijken heeft Ger gezegd, anders draait hij persoonlijk de kakalkraan dicht!!!
Lieve groetjes, Jeannette
@Hai Josée, ik heb de plaatjes uiteraard opgeslagen, dat doe ik ALTIJD met plaatjes en foto's!
Mijn dochter en schoonzoon gaan net weg, ze zijn heerlijk weer eens hier geweest, zodat wij met eigen ogen konden zien, dat het beter gaat met haar gezicht.
Inderdaad, wonderwel zie je er nog maar weinig van gelukkig, ook al is het nog wel behoorlijk rood.
Haar handen daarentegen, zitten nog met delen waar het vel af is en zijn nog wel wat gezwollen en rood.
Maar... toch gelukkig ook wel aan de beterende kant!!!
Dit is dan toch wel een begin van een rustiger leven hopen wij!
Wat die KPN-ExperTeam in houdt, dat zijn inderdaad P.C.Experts, die komen als je dat telefoonnummer belt (in Nederland), wat ik hierboven geplaatst had. (0800-0471) GRATIS TELEFOONNUMMER!
Je betaalt géén voorrijkosten, het kost 15,00 euro per kwartier dis 60,00 euro per uur.
Helaas kan ik héél moeilijk mijn kakelkraan op slot doen, waardoor dit bij mij altijd uit de hand loopt!!!
Maar repareren kunnen zij practisch alles!
Tot nu toe ben ikzelf zeer tevreden over deze mensen!
Bij elke andere zaak, moet je ook nog eens voorrijkosten betalen en dan moet je alles nog maar afwachten.
Bij deze KPN mannen/vrouwen, hoef je NIETS te betalen als zij het euvel niet kunnen verhelpen!
Hopelijk heb ik je nieuwsgierigheid naar behoeven vervuld!
Lieve groetjes, Jeannette