menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

1 mei - plantendag bokrijk

Ga naar meest recente reactie

Sandy

Sandy

Hi allemaal, Op 1 mei is het plantendag in Bokrijk... zijn er nog mensen die er naartoe willen gaan ?
En hoe gaan we Angelo vinden ??? Ik wil wel heeeeel graag een paar tomatenplantjes meenemen met uitleg, want tomaten heb ik nog nooit geprobeerd.
dinsdag 22 april 2008 - 21:54
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

,@ Sandy,

Goedemorgend, ik kan er niet bij zijn want ik ga naar de tuinen van "Claude Monet " voor een paar dagen in Giverny. ( Frans impressionistisch kunstschilder. )

Wat betreft Angelo Ga naar de balie en vraag die microfoon, roep dan heel luid op Angelo en zeg dat het tuinadvies is aangekomen en dat hij als de bliksem zich moet reppen om jullie wegwijs te maken 't is maar een suggestie hé, ................misschien komen er nog andere?????????????????
woensdag 23 april 2008 - 09:48
Adrienne

Adrienne

Hi, hi die is weer goed !!!
Ik hoor je al roepen

Jammer, ik wil er al jaren naar toe.
Maar elk jaar weer is er op 1 mei opendeur in de school van zoonlief
Behalve dit jaar ...... jeeh ik ben weg ....
Tot mijn schoonzusje als spelbreker voor de dag kwam.
Plechtige communie van de oudste zoon dus lap k' heb weer prijs.

Ik mag dus nog even blijven dromen en gok nu op 2009.
Wat een vooruitzicht hé
woensdag 23 april 2008 - 10:24
Sandy

Sandy

Tja, lysianthus, als ik mocht kiezen dan zou ik toch ook wel weten wat kiezen hoor !!! BOKRIJK natuurlijk Nee hoor, gek als ik van Frankrijk ben zou ik mij als een gek reppen naar de tuinen in Giverny !!!

Maar dat afroepen lijkt me een geweldig idee, nu nog iemand zoeken die dat durft ! Ofwel moet hij een grote groene vlag boven zijn kraampje ophangen zodat hij goed zichtbaar is !

Wat een pech Adrienne, ik had me er toch op verheugd om een paar van jullie ook eens in levende lijf te zien. Maar familie en feesten gaan nog altijd voor ! En school blijft ook niet eeuwig duren he...
woensdag 23 april 2008 - 20:19
Matabish

Matabish

Angelo kan eigenlijk beter een reuze [afbeelding verwijderd niet-https] boven zijn stand hangen!!! [afbeelding verwijderd niet-https]

Matabish.
woensdag 23 april 2008 - 21:04
Sandy

Sandy

zo'n echte dan, dan wil ik wel in de buurt zijn als die neerploft

Prachtidee matabish !
donderdag 24 april 2008 - 19:34
annis

Annis

Lysianthus ik wens je hele fijne dagen in Frankrijk geniet maar van de tuinen van Monet. Het is er heerlijk om in te wandelen ik heb er vorigjaar echt van genoten. We zien wel foto's he.
donderdag 24 april 2008 - 21:00
Matabish

Matabish

't komt dichtbij hé Lysianthus!!
'k Wens je veel plezier daar in Frankrijk en doe de groetjes aan "Monet"!!

Liefs,
Matabish.
donderdag 24 april 2008 - 21:06
Gerbra

Gerbra

Hoi Lysianthus

Heel veel plezier in Frankrijk en fijne dagen daar.

Gr. Lucia.
donderdag 24 april 2008 - 21:29
summerspookje

Summerspookje

hallokes allemaal, wat leuk ,dat idee over die plantendag,doen jullie dat dikwijls?en lysianthus,een fijne dag in la douce france he , leef daar maar als god in frankrijk zalig!!!,als ik kan ga ik er ook naar toe, bokrijk bedoel ik is dat van s'morgens al?hebben jullie dan een vlag aan met TUINADVIES of iets dergelijks, haha een grapje hoor , maar ik zou me wel kandidaat stellen om angelo door de micro te roepen,wie hij ook mag zijn , stel je voor die mens zou niet weten wie hij moet zoeken , , er zouden nogal vraagtekens boven zijn hoofd hangen
groetjes summer
donderdag 24 april 2008 - 23:20
Matabish

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https] summerspookje,

kijk, dít is "onze" Angelo!![afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

groetjes,
Matabish.
vrijdag 25 april 2008 - 02:27
summerspookje

Summerspookje

matabish,het doet me goed te zien dat het niet altijd mensen met leeftijd zijn ( en ik bedoel hierbij niet oud he , eerder met levenswijsheid,die van de natuur houden , maar ik heb de indruk dat jullie elkaar allemaal kennen , dat is natuurlijk nog toffer he,ik ben nu alle tuinbabbels aan het overzien en lezen uiteraard, mens wat is dat wel plezant en interressant, ik kom nu ook te weten waar er evenementen zijn ,ook overvragen die ik me stelde over bepaalde dingen , ik ben er wel een tijdje zoet mee, in iedergeval het lijken me allemaal stuk voor stuk mensen met het hart op de juiste plaats ,in iedergeval zit ik elke dag op de tuinbabbel
groetjes
summer
vrijdag 25 april 2008 - 11:30
danny2

Danny2

Hallo,

zal ook in Bokrijk aanwezig zijn, dus wens zeker eens jullie te ontmoeten, zelf heb ik standnummer 152.
Wat Angelo betreft, deze kan ik niet terugvinden op de deelnemerslijst.
Weet iemand onder welke naam hij heeft ingeschreven, dan kan ik jullie wel uitleggen waar hij zijn tentje heeft opgeslagen.

groetjes danny
vrijdag 25 april 2008 - 20:38
danny2

Danny2

Hoi,

wist je trouwens dat ook 'Fons' er een stand heeft nl; nr 118, en deze bevind zich in het midden van de donkere dreef, dus vergeet ook niet om onze Fons goeie dag te zeggen.
vrijdag 25 april 2008 - 20:46
Adrienne

Adrienne

Beste mensen,

Onze Angelo staat er dit jaar niet zelf met een stand.
Je kan hem vinden bij " de nieuwe tuin" van Peter Bouwens.
Ook zeker de moeite om eens bij te gaan rond snuffelen.
zaterdag 26 april 2008 - 13:12
Tomateboer

Tomateboer

Hallo iedereen,

Ondanks tijdtekorten toch maar vlug even reageren om vergissingen te voorkomen...
Ikzelf ben dit jaar niet aanwezig op 1 mei in Bokrijk.
Zelf heb ik noodgedwongen mijn deelname moeten afzeggen...
Dus 1 mei ben ikzelf niet aanwezig met een stand.
Ook Peter Bauwens is er niet,...Adrienne ik denk dat je het op Beervelde hebt
In het najaar ben ik natuurlijk wel van de partij met een grote stand over vergeten groenten...
Vele groeten en maak er een leuke dag van

Angelo
zondag 27 april 2008 - 19:19
Sandy

Sandy

hoi allemaal, standje 152 en 118, dat staat in elk geval genoteerd ... alleen, Angelo, die tomaten daar had ik me nu toch wel op verheugd !!! Spijtig dat je er niet gaat zijn !!!
Ze waren zondag al voorbereidingen aan het treffen voor donderdag, allemaal kraampjes opzetten enz. Het gaat weer een drukke bedoening worden. Ik kom in elk geval voormiddag denk ik... tenzij het hard aan het regenen gaat !
maandag 28 april 2008 - 20:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon