menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Beervelde

Ga naar meest recente reactie

rialle

Rialle

Hallo allemaal,

Graag wil ik naar Beervelde komen, maar aangezien het 3 dagen zijn vraag ik me af wie van jullie erheen gaat, en wanneer? Vrijdag 9 mei, zaterdag 10 mei of zondag 11 mei.
De zondag zal wel de drukste dag worden denk ik.
Ik hoop in ieder geval veel van jullie te ontmoeten!

Groetjes Rialle
dinsdag 15 april 2008 - 13:43
Lysianthus

Lysianthus

Wel Rialle , ik vraag me af of Kurt ook geen busreis kan organiseren moesten er veel liefhebbers zijn.
Ik ga in elk geval , 'k weet alleen nog niet wanneer maar vrijdag zeker niet.
Wie me graag wil ontmoeten ,niet allemaal tegelijk laat maar vast iets weten
dinsdag 15 april 2008 - 13:59
ghostgrumpy

Ghostgrumpy

Hallo allemaal,

Graag wil ik naar Beervelde komen, maar aangezien het 3 dagen zijn vraag ik me af wie van jullie erheen gaat, en wanneer? Vrijdag 9 mei, zaterdag 10 mei of zondag 11 mei.
De zondag zal wel de drukste dag worden denk ik.
Ik hoop in ieder geval veel van jullie te ontmoeten!

Groetjes Rialle


Vraagje ?? Beervelde ?? Oost-vlaanderen , belgie soms ?? stomme vraag wat gaat er daar door ??
dinsdag 15 april 2008 - 15:40
Lysianthus

Lysianthus

Dag Ghostgrumpy is die nickname op jou van toepassing?
Welkom op het tuinadviesforum.
Op onderstaande aanklikbare link vind je alle gevraagde informatie.
Enne , niks domme vragen alleen maar domme antwoorden

http://www.parkvanbeervelde.be/

dinsdag 15 april 2008 - 16:14
lentemode

Tekst aangepast

Lentemode

Ik ga zeker op vrijdag,
heb al bedacht hoe ik nieuwe aanwinsten ga verhuizen ...
En mijn kleedje hangt ook al klaar...

Groetjes,
Mia

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 15 april 2008 - 17:38
jumperke

Jumperke

Ik ben op zaterdag van de partij samen met een vriend en mijn oom.

jerko
dinsdag 15 april 2008 - 18:23
ghostgrumpy

Ghostgrumpy

Dag Ghostgrumpy is die nickname op jou van toepassing?
Welkom op het tuinadviesforum.
Op onderstaande aanklikbare link vind je alle gevraagde informatie.
Enne , niks domme vragen alleen maar domme antwoorden

http://www.parkvanbeervelde.be/



bedankt voor de info , daar ga ik zeker ook naar toe gaan , is amper 5 km van mij thuis.

Allereerst ga ik nu zaterdag " de nationale plantentuin van belgie " gaan bezoeken , is zeker een aanrader voor al wie enorm veel van planten en bloemen houd.
http://www.br.fgov.be/PUBLIC/GENERAL/GENERALNL/index.html
dinsdag 15 april 2008 - 18:27
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Hai ghostgrumpy, vanaf deze plaats wil ik je van harte welkom heten op dit geweldige, gezellige, enorm menselijke, familiaire en zeer leerzame TuinadviesForum!

@Iedereen, jullie zullen mij om de bekende reden niet zien in Beervelde!!!

Heeft er trouwens al eens iemand en emailtje terug ontvangen over onze vraag???

Ik nog niet en wil hem nu ook niet meer ontvangen.

Iedereen die er wel naar toe gaat, wens ik een hele fijne en gezellige dag!!!

Hopelijk mag ik jullie dan ontmoeten op 12 julie in Nederland bij de tuinen en kwekerij waar Kurt jullie (en Ger en mij) heen loodst (met vreemde begeleider)

Wij moeten helaas met eigen vervoer, ook om bekende reden!!!

Kurt, hopelijk ben jij er zelf de volgende keer WEL BIJ!!!

Want na deze ontmoetingen, zullen er vast meerdere komen, daar ben ik van overtuigd!!!

Groetjes, Jeannette

dinsdag 15 april 2008 - 20:19
annd6

Annd6

Ik weet het ook nog niet precies welke dag ik ga gaan, zondag alvast niet, zal vrijdag of zaterdag worden denk ik.
Gaat er iemand naar Hombeek?
27 april is daar een grote plantenbeurs, ook erg de moeite.
Groetjes
Ann
dinsdag 15 april 2008 - 20:57
rialle

Rialle

Weet er iemand of Angelo ook een stand heeft? Misschien samen met Mme Tomate Rita?

Jammer dat ik zo ver uit de buurt woon Ann, anders kwam ik zeker naar Hombeek. Ik wens je in ieder geval veel plezier daar!

Groetjes Rialle
zondag 20 april 2008 - 10:04
annd6

Annd6

Nee dat weet ik niet Rialle.

Plezier zal ik wel hebben denk ik, tussen plantjes word ik altijd vrolijk

Groetjes
Ann
zondag 20 april 2008 - 10:42
Tomateboer

Tomateboer

Hallo iedereen,

Ikzelf heb er geen stand maar ik ben er de hele beurs aanwezig op de stand van Peter Bauwens...
Vriendelijke groeten
Angelo
zondag 20 april 2008 - 12:13
rialle

Rialle

Oké Angelo, leuk!
Áls ik ga, wat ik wel hoop, dan kom ik je zeker opzoeken.

Groetjes Rialle
zondag 20 april 2008 - 12:39
Lino

Tekst aangepast

Lino

Wat ik wel interessant vind is dit:
Op stand 69 biedt de Tuinbouwschool Melle de mogelijkheid om op vrijdag een staal van uw tuin of water uit uw vijver te analyseren. Heeft u zieke planten? Op zaterdag staat deze school eveneens in voor het stellen van een diagnose op basis van meegebrachte monsters van de zieke planten.



Vinden jullie 10 € , alleen maar om binnen te mogen, niet erg duur???
dinsdag 22 april 2008 - 13:46
lentemode

Lentemode

Ja, ikke wel, Lino.
Met partner wordt dat dus 20 euro, daar kan je al een mooi boompje voor kopen...
Betalen dus om te mogen kopen ...

Groetjes,
Mia
dinsdag 22 april 2008 - 16:10
Matabish

Matabish

dààr gaat mijn haar idd ook van recht staan!! Entree-geld voor een museum, theater, show of dergelijke, OK! Maar ik vertik het gewoon om te betalen om te mogen kopen! Vooral als ik hoor hoeveel die arme standhouders ook al moeten betalen voor een standplaats!! Ongelooflijk!
Ik koop mijn spullen wel bij een gewone zaak.

Matabish.


dinsdag 22 april 2008 - 23:04
Spuddy

Spuddy

Ik ben daar een jaar of 5 geleden eens naatoe geweest (toen mijn gezondheid het nog toeliet). En ik moet zeggen, het was er maar een saaie bedoening. Met moeite 5 standjes en in de tuin zelf stond meer onkruid dan planten. Persoonlijk vond ik er niks aan.
woensdag 23 april 2008 - 04:12
annd6

Annd6

Spuddy,
heb jij het wel over Beervelde?

Rialle,
Ik vind 10 euro pp ook erg veel inkomgeld, vorig jaar was het nog 8 dacht ik. Om op één jaar meteen twee euro op te slaan vind ik eigenlijk wel straf....

Daartegenover staat wel een verzorgd mooi domein met vele standen, enkel een invalidetoilet (vele hebben gemaild voor Jeannette) ontbreekt er nog.
Dan nog blijft 20 euro om met twee binnen te mogen een hoop geld.....

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid vrijdag, wie komt dan ook?

Groetjes
Ann
woensdag 23 april 2008 - 08:51
Adrienne

Adrienne

Hi,hi, da's weer iets waar serieus over gebabbeld kan worden.
10 euro inkom is zeker veel !!!
Langs de andere kant ga eens naar een pretpark met de kids
Dan hebt ge helemaal een gat in je beurs.
Trouwens voor mensen die aan huis gebonden zijn is het een ideale oplossing.
Allez als ge groene vingers hebt toch
Jeetje ik hoop dat mijn voetje beter is en dat ik weg kan, laat het nog wel horen
woensdag 23 april 2008 - 10:15
annd6

Annd6

Hey Adrienne!
Tof om je hier nog eens "te zien"!
Nog veel pijn?

Groetjes
Ann
woensdag 23 april 2008 - 10:24
kurt

Kurt

@ Spuddy: Ik denk dat je het over een andere tuinbeurs hebt, want de tuindagen van Beervelde is met enkele honderden zeer selectief gekozen standhouders en ruim 25.000 bezoekers een van de grootste tuinbeurzen van België.

@iedereen die zou komen.
Print per bezoeker de kortingsbon af van tuinadvies en kom op die manier aan 8 euro naar binnen ipv de 10 euro. Het is niet van de goedkoopste beurzen om binnen te gaan, maar anderzijds zit daar ook de parking in. Trouwens in Nederland en in andere landen vraagt men nog stukken meer als entreegeld. Vorig jaar betaalde ik bijna het dubbele op een Nederlandse tuinbeurs. Zoals Adriënne al aangaf ga je ook niet alle dagen naar uw hobbyplace to be en kost een ticket voor een pretpark per persoon al bij de € 30.

Tuinadvies zal er alleszins staan met een stand.

[afbeelding verwijderd niet-https]
http://www.tuinadvies.be/agenda/printbon.php?id=690
woensdag 23 april 2008 - 16:51
Spuddy

Spuddy

Nee, ik ben er 100% zeker van dat het Beervelde was. Het was wel rond 17u dat ik toekwam en mss waren de meeste standhouders al weg. Maar de tuin vond ik absoluut ondermaats (onderhoud). Het zou kunnen dat het in oktober was.
woensdag 23 april 2008 - 23:44
Lino

Lino

@iedereen die zou komen.
Print per bezoeker de kortingsbon af van tuinadvies en kom op die manier aan 8 euro naar binnen ipv de 10 euro.

Mooi initiatief!
donderdag 24 april 2008 - 14:40
hildavw

Hildavw

Als alles goed gaat, zijn wij zondag van de partij.

Misschien tot dan ?

groetjes

Hilda
maandag 5 mei 2008 - 11:30
Mariani

Mariani

Bij ons zijn de belangrijkste al voorbij. Zou er graag ook naar toe gaan maar, ietsje te ver.

Wens jullie allen fijne tuindagen
maandag 5 mei 2008 - 12:25
lacegarden

Lacegarden

Beervelde is een "klasse" tuinbeurs. Er is daar aanbieding in alle prijsklasses. Van zeer redelijke prijzen voor eerste klasse planten , er zijn de top van top kwekers.
Wat ik reeds dikwijls ondervonden heb is dat er op de gewone tuinbeurzen waar het inkomgeld maar een paar euros is of zelfs gratis dat daar door niet-professionele kwekers planten aangeboden worden die bijna de prijs benaderen van wat een eerlijke kweker vraagt. Door zulke beurzen worden de echte klassebeurzen kapot gemaakt. Ik heb nog nooit ,en ik ga al jaren naar Beervelde een rommelige toestand gezien daar. Hex is ook zo een mooie plantenbeurs.

maandag 5 mei 2008 - 13:44
Cavati

Cavati

ik ga proberen zaterdag te gaan.
uitkijken naar de jongen met de chinese blonde dot dus!
maandag 5 mei 2008 - 17:14
rialle

Rialle


Door allerhande omstandigheden kan ik niet komen. Oh ik had mij er zo op verheugd!!

Had ik eindelijk de kans enkelen van jullie te ontmoeten. En dan ook nog op zo'n prachtige tuinbeurs met ook nog eens het mooiste weer van de wereld, gaat de pret niet door!!!

Ik ben helemaal verdrietig...............

Groetjes Rialle
vrijdag 9 mei 2008 - 11:05
annd6

Annd6

Oei Rialle,
hopelijks toch niets ernstigs!

Ik ben vandaag geweest en ...ik wil je heus niet plagen maar het was wel heel tof.
Er staan nog meer standhouders dan vorig jaar en het weer was fantastisch!
De stand van Tuinadvies was erg de moeite!
heb maar heel even met Kurt kunnen praten , die man heeft het zo druk
Voor de rest was het allemaal heel erg verzorgt en zéker de moeite waard om te bezoeken!

Volgend jaar misschien meer geluk Rialle?

Groetjes
Ann

vrijdag 9 mei 2008 - 22:49
kurt

Kurt


De stand van Tuinadvies was erg de moeite!
heb maar heel even met Kurt kunnen praten , die man heeft het zo druk
Ann


Ann,

Ik heb jou inderdaad niet echt kunnen spreken tot mijn grote spijt. We ontmoeten elkaar nog wel eens en hopelijk is het dan wat minder druk.

Nu snel gaan slapen want morgen is het weer vroeg op voor een lange dag.

Vele groeten,
Kurt
vrijdag 9 mei 2008 - 23:39
annd6

Annd6

Hey Kurt, was de bbq voor de standhouders de moeite?
Hebben lang staan praten met de man van de oklahomabbq's
Ja ik had ook wel wat langer willen babbelen maar 't zal er zeker nog van komen.

Ik denk dat het vandaag en morgen mieredruk gaat zijn daar in Beervelde, gisteren was het eigenlijk voor een vrijdag al erg druk. Zal wel door het weer zijn
Veel succes nog vandaag en morgen!

Groetjes
Ann
zaterdag 10 mei 2008 - 08:37
hildavw

Hildavw

Hello allemaal,

Sinds ongeveer 3 kwartier hebben we terug internet, na sinds 5 mei zonder gezeten te hebben, evenals zonder telefoon ...

Ik wou nog even reageren op Beervelde.

Wij zijn zondags geweest en ik vond het wel de moeite waard.
Er waren inderdaad standen met zeer dure planten, maar andere hanteerden dat toch weer gewone prijzen.
Het was een prachtige ZONdag en we hebben weer gezellig kunnen praten met Kurt en zijn vrouwtje.
Van de gelegenheid hebben we ook gebruik gemaakt om ons in te schrijven voor de tuinreis van 12 juli.

Straks zal ik wel eens zoeken of ik daaromtrent nog andere reacties kan vinden.

vele groetjes

Hilda

woensdag 21 mei 2008 - 16:26
rialle

Rialle

Oh Ann, ik heb helemaal niet meer gekeken naar deze topic.
Door allerlei samenkomende omstandigheden kan het wel eens voorkomen dat alles niet meer zo lekker loopt, en ik was een beetje uit het lood geslagen daardoor.
Het was jammer dat Beervelde daar net tussen lag. Maar ja, volgend jaar een nieuwe kans hè?

Ik ben in ieder geval blij dat het een geslaagd weekend was. Het weer speelde wel heel erg mee!
Ik ben best wel benieuwd wat jullie voor plantjes gekocht hebben als dat al het geval is.

Gelukkig Hilda dat alles weer functioneerd bij jullie. Wat zul je je "afgesneden" hebben gevoeld zonder internet én zonder telefoon!

Groetjes Rialle
zondag 25 mei 2008 - 11:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon