menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinliefhebbers gebruiken groene afwasmiddelen

Ga naar meest recente reactie

troubleman

Tekst aangepast

Troubleman

Beste,

Mijn naam is Nico Heuvinck en ik ben laatsejaarsstudent Handelswetenschappen, optie Maraketingmanagement aan de Hogeschool Gent.

In het kader van mijn Masterproef (thesis) doe ik een onderzoek, in samenwerking met OVAM, naar milieuverantwoorde afwasmiddelen. Omdat een onderzoek nu eenmaal niet kan zonder een enquete met antwoorden doe ik een beroep op jullie. Je hoeft enkel op onderstaande link te klikken, jouw emailadres daar in te vullen en maximaal 15 minuutjes van je tijd vrij te maken. De vragenlijst is volledig anoniem en wordt verwerkt enkel voor mijn thesis!!

Om ze in te vullen, klik http://www.thesistools.com/?qid=47703&ln=ned

U mag deze mail ook steeds doorsturen naar uw vrienden, kennissen en zelfs ouders of grootouders. U zou er mij alvast een hartelijk plezier mee doen.

Alvast bedankt voor uw bereidwillige medewerking,

Nico Heuvinck
vrijdag 4 april 2008 - 11:20
Merel

Merel

Ingevuld, ben ook benieuwd tussen de link tuinfanaten-milieufanaten

groetjes Merel
vrijdag 4 april 2008 - 11:41
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

Ingevuld! Ben wel géén fanaat, maar doe toch zoveel mogelijk mijn best, waar ik maar kan!

groetjes,
Matabish.
vrijdag 4 april 2008 - 16:46
Rita1960

Rita1960

Ook ingevuld!
Misschien dat ze de waarnemingen uit Nederland ook mee nemen!

groetjes,
Rita
vrijdag 4 april 2008 - 19:11
cetinel

Cetinel

ook ingevuld! en ik probeer zoveel mogelijk"groen " af te wassen.is niet altijd makkelijk te vinden bij ons in de buurt,dan neem ik weer een gewoon pak mee,maar ik zoek echt wel ernaar,als het bij ons in de supermarkt er nie is moet ik 20 kilometer verder,en voor 1 enkele bus afwasmiddel rij ik daar dan niet meer heen( vervoer vervuilt ook he)
ze mogen wat meer vertegenwoordigd worden vind ik(ik gebruik meestal de froggy)
zaterdag 5 april 2008 - 08:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon