menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

BBC programma

Ga naar meest recente reactie

Cavati

Tekst aangepast

Cavati

Jullie kijken hopelijk toch allemaal al weken mee naar het fantastische tv programma "Around the world in 80 gardens" op BBC?


"Een nieuwe serie op BBC2 die de mooiste tuinen van de hele wereld laat zien. Gestart met de surrealisten-verzamelaar Edward James die in Mexico een dito jungletuin heeft. Wel zo aardig dat amateurtuinier Monty Don vooral de achtergronden van de architecten laat zien met het proces van cultiveren van voorheen woeste gronden in een soms vijandige omgeving. De politiek van de tuinaanleg.10 delen van 24-1 t/m 27-4: Iedere zondagavond BBC2 rond 21.45 , herhaling dinsdagavond BBC2 rond 20.00"


Enkele extracten:








dinsdag 11 maart 2008 - 00:25
Lysianthus

Lysianthus

Cavati,

Cactelders van het cactusforum had ons verwittigd bij de eerste aflevering en bij mij zijn alle delen geprogrammeerd.
Dank om alsnog voor de geïnteresseerden te verwittigen.
dinsdag 11 maart 2008 - 00:44
annis

Annis

Cavati komt de herhaling op dinsdag avond op de tv? Ik kan nergens ontdekken of dit ook deze week komt, niet in de gids en niet op de teletekst van de BBC 2.
dinsdag 11 maart 2008 - 19:04
Maartendev1

Maartendev1

Ik heb de serie ook vanaf het begin gevolgd en er komen echt de meest fantastische tuinen langs! Het programma gaat niet echt over de planten zelf maar meer om het geheel die ze vormen, dus verwacht niet dat hij bij veel planten stil staat om er wat over te vertellen. Maar ik vind het echt een mooi programma!

Groeten Maarten
dinsdag 11 maart 2008 - 19:20
Cavati

Cavati

Blijkbaar varieren de heruitzendingen.

Op de website van BBC2 staat
dat de aflevering van 9 maart zal worden heruitgezonden op 17 maart snachts op BBC1.

De komende aflevering zondag 16 maart wordt herhaald woensdag 19 maart.



Cavati komt de herhaling op dinsdag avond op de tv? Ik kan nergens ontdekken of dit ook deze week
komt, niet in de gids en niet op de teletekst van de BBC 2.
dinsdag 11 maart 2008 - 22:11
annis

Annis

Cavati bedankt voor het nakijken. De herhaling van de uitzending over China en Japan was ook al op een woensdag dus ik moet dit echt in de gaten houden want ik wil ze graag op dvd zetten.
woensdag 12 maart 2008 - 16:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon