menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aan de moderator van de tuinbabbel

Ga naar meest recente reactie

Lysianthus

Lysianthus

Beste moderator,

We hebben ons wat laten gaan op de topic van de tuinexpo, waar Jeanette vraagt , wie er komt.
Het is welliswaar ook in de tuinbabbel maar zou best en liefst onder een ander onderwerp geplaatst worden, kan of wil jij dat voor ons doen pls?
Misschien kan je ze in een nieuwe topic onder de naam" kleinkids " zetten? wedden dat er zich veel geroepen voelen
Alvast bedankt
Lysianthus
woensdag 20 februari 2008 - 08:51
Tomateboer

Tomateboer

Beste Lysianthus,

Het is zo dat alleen het volledige topic kan verplaatst worden naar een ander forumonderdeel.
Ik zou dus enkel de berichten kunnen verwijderen...
Maar dat doe ik niet zomaar en dus wacht ik op een teken van jullie.
Vriendelijke groeten
Angelo
woensdag 20 februari 2008 - 09:26
Lysianthus

Lysianthus

Heel erg bedankt voor je spoedige reactie Angelo.
Ik dacht dat de topics konden opgekuist worden zoals Kurt dat soms doet wanneer het nodig is.
Het is niet zo belangrijk hoor, Jeanette zal dat wel begrijpen , wou haar een pleziertje doen maar de hele topic verwijderen , dat is geen goed idee.
vriendelijke groetjes
Lysianthus
woensdag 20 februari 2008 - 09:40
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Ja, Angelo , nu snap ik hem om berichten te verwijderen is het nogal moeilijk hé want er zijn meerdere mensen mee gemoeid, ik laat het aan hen over om te reageren op deze topic om je toestemming te geven, die van mij mag je in elk geval verwijderen.
Beter laat dan nooit hé hij is gevallen het was ne vierkante of ik was te rap
Nog eens erg bedankt en groetjes
Lysianthus
woensdag 20 februari 2008 - 09:42
Tomateboer

Tomateboer

hahaha Lysianthus ,
Ik wacht nog even af en zie wat de reacties zijn.
Je kan inderdaad een topic schoonmaken, maar dan is ook met grove borstel erdoor gaan zoals verwijderen.
We zien wel wat de reacties zijn...
Vele groeten
Angelo
woensdag 20 februari 2008 - 09:58
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Lieve Angelo en Lysianthus, ik vind het wel erg fijn zoals jullie reageren, maar ik heb mij er zelf ook al zoooooooo vaak aan schuldig gemaakt, dat ik dit absoluut geen punt vind.

Ik ren zaterdag gewoon de TuinExpo rond en roep dan"ZIJN ER SOMS OOK NOG TUINFORUMMERS/STERS IN DE ZAAL!!!

Laat die scheetjes maar lekker staan, want zo noem ik die lieve kleinkinderen altijd.

Zelf geniet ik er toch ook wel van ook al worden Ger en ik nooit opa of oma.

hahaha Kurt heeft gelukkig wel bij mij (omdat ik met mijn vingertjes nogal eens foutjes typ), wijzigen gezet, dus ik ben wel in staat om de stukjes van mijzelf te verwijderen .

Maar, een nieuwe rubriek "TuinKleinkids" zou misschien wel leuk zijn, tenslotte zijn dat de toekomstige groene vingertjes toch?

Dan kunnen wij nu al kennis met ze maken!!!

Lieve groetjes, Jeannette
woensdag 20 februari 2008 - 10:01
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

[afbeelding verwijderd niet-https] Jeanette,


Dat is een heel goed idee van jou waar velen zullen aan deelnemen , tenslotte wie is er nu niet fier op zijn kids en kleinkids.
Ga ik direkt lanceren sé,
Groetjes en bedankt
Lysianthus

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 20 februari 2008 - 10:22
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, GOED GEDAAN JOCHIE!!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 20 februari 2008 - 14:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon