menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinvogels tellen

Ga naar meest recente reactie

Sandy

Sandy

hallo allemaal,

Op 2 en 3 februari kunnen we massaal tuinvogels tellen voor natuurpunt. Meer informatie op www.natuurpunt.be.

groetjes
Sandra
woensdag 26 december 2007 - 12:10
Tine

Tine

Dan ben ik gauw klaar dank zij de 11 katten van de buren.

Tine
woensdag 26 december 2007 - 12:56
Jeannette1

Jeannette1

Hai Sandy, voor dit goede doel (wij doen het al jaren), zal ik het even aanklikbaar maken voor je en voor de anderen.

www.natuurpunt.be

Hopelijk reageren er velen!

Groetjes, Jeannette



@Tine, ook in een tuin met poezen en katers, komen vele vogels of hebben wij de enige tuin waar dit (gelukkig) gebeurd ondanks alle poezen die bij ons komen buurten?
woensdag 26 december 2007 - 15:09
hildavw

Hildavw

Vorig jaar, nee, eigenlijk dit jaar dus, was ik het vergeten.
Het jaar daarvoor heb ik meegedaan.

Misschien kan tegen die tijd eens een herinnering geplaatst worden voor vergeetachtigen zoals ik ?

groetjes

Hilda
woensdag 26 december 2007 - 21:27
Esem

Esem

Ja vind ik ook een knap initiatief,maar misschien wel best dat er nog een herinnering wordt gestuurd voor die tijd, want Februari is nog ver weg ,en toch al weer dicht bij.
Ik klap graag in raadseltjes.
En Tine, voor jou wordt het wellicht het tellen van katers en katinnen.

Hier is het geen probleem want alle soorten bijeen het ik hier al 26 verschillende soorten vogels waargenomen.

Gelukkig Nieuwjaar

Gr Eddy
woensdag 26 december 2007 - 22:08
Tine

Tine

Ik denk dat ik dan beter katers en poezen kan tellen. Zelfs het tellen van vissen hoeft niet meer. Ik heb nog twee vissen in de vijver. De rest is foetsie en niet door reigers.

Tine
donderdag 27 december 2007 - 00:26
Sandy

Sandy

Ik zal er proberen aan te denken tegen begin februari, maar waarschijnlijk denk ik er zelf pas de 4e februari aan !!!

Esem, je kan al een lijst met de meest voorkomende vogels uploaden en eens zien welke nog ontbreken he !!! 26 zijn er heeeel veel... wel leuk, dan weet je altijd wel wat doen.
En tine, er is nog plaats voorzien om zelf 'vogels' bij te voegen, misschien de 'vogel voor de kat' he.

groetjes
Sandra
donderdag 27 december 2007 - 08:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon