menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verzekering overlijden advertentie

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

Hallo,
Bij mij komt steeds als ik de topics bekijk een verzekeringadvertentie voor na je overlijden, ik vind dit niet leuk om steeds te zien, kan ik dit op een of andere manier verwijderen zodat ik dat niet steeds hoef te zien?
woensdag 24 oktober 2007 - 10:20
kurt

Kurt

Die heb ik nog niet gezien.

Geef eens het websiteadres door, dan zorg ik er wel voor dat die niet meer zal verschijnen.
Als ik die ban, zou je die na ± 24 uur niet meer mogen tegenkomen.

Ik ben benieuwd welke dat het is.

Mvg,
Kurt
woensdag 24 oktober 2007 - 10:33
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

http://www.interpolis.nl/particulier/acties/overlijdensrisico/default.aspx?omtype=banners&omcamp=pkv.particulier&omsource=bannercampagne

Hallo Kurt kan je hier iets mee?

woensdag 24 oktober 2007 - 10:41
kurt

Kurt

Ik heb http://www.interpolis.nl in een lijst geplaatst van ongewenste advertenties. Normaal gezien zal je die vanaf morgen niet meer tegen komen.

Zelf heb ik die nooit gezien, wellicht was deze enkel te zien op de PC's van de Nederlanders, want die verzekeraar richt zich met zijn .nl domeinnaam wellicht vooral op Nederlanders en niet op Belgen.

Zo zie je maar, dat we ondanks hetzelfde forum, toch nog andere advertenties te zien krijgen afhankelijk van in welk land of regio je het forum bezoekt.

Mvg,
Kurt
woensdag 24 oktober 2007 - 10:58
corrielat

Corrielat

Heel erg fijn Kurt dat ze straks niet meer verschijnen,
woensdag 24 oktober 2007 - 11:00
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Ik vind het sowieso niet aangenaam dat die advertenties bovenaan verschijnen, kan wel begrijpen dat Kurt ze kan gebruiken maar kunnen ze niet onderaan?................dat lijkt me minder storend en verwarrend.

PS: ik zie die advertentie ook en ik ben van Belgie..................'k heb met de inhoud zelf geen probleem , er is maar één zekerheid en dat is dat we er allemaal vroeg of laat mee te maken krijgen liefst laat natuurlijk
woensdag 24 oktober 2007 - 17:59
hugo

Tekst aangepast

Hugo

die advertenties worden door google geplaatst, er bestaat wel een middeltje om die eraf te bonjouren zodat je daar geen last meer van hebt,, bij mij sluiten alle vragen en antwoorden mooi aan mekaar zonder reclame of advertenties of wat dan ook

groetjes

ga als volgt tewerk:

* ga eerst het bestand hoster.zip downloaden vanaf http://home.versateladsl.be/vt632929/#Allerlei
* in dat zip bestand zit Hoster.exe dat je kunt bekomen door hoster.zip te ontzippen met winzip bvb
* Dubbelklik dan op Hoster.exe
* In het linker scherm zie je ongeveer dit als alles goed gaat :

# Copyright © 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a "#" symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com "># source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
#
127.0.0.1 localhost

* Nu moet je daar twee lijnen aan toevoegen, namelijk
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com
127.0.0.1 pagead.googlesyndication.com
Dit doe je door in het vensterke "Add to Host File" die lijnen in te tikken, en telkens te klikken op "Add to Host File"
woensdag 24 oktober 2007 - 18:37
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Dacht al dat Kurt er voor iets tussen zat ( ocharme )
Bedankt Hugo.'k ga het seffens aan mijn ventje vragen..............die kent meer van pc's en heeft ook meer geduld
'k laat je iets weten , als het gelukt is.
woensdag 24 oktober 2007 - 18:59
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Ik vind het sowieso niet aangenaam dat die advertenties bovenaan verschijnen, kan wel begrijpen dat Kurt ze kan gebruiken maar kunnen ze niet onderaan?................dat lijkt me minder storend en verwarrend.

PS: ik zie die advertentie ook en ik ben van Belgie..................'k heb met de inhoud zelf geen probleem , er is maar één zekerheid en dat is dat we er allemaal vroeg of laat mee te maken krijgen liefst laat natuurlijk


Met de normale advertenties heb ik geen problemen, maar sommige kunnen pijnlijk zijn, voor mij in ieder geval en misschien ook voor sommige anderen, en natuurlijk weet ik dat iedereen dezelfde zekerheid heeft, maar ik vraag niet om zulke advertentie op een tuinsite, misschien met enig nadenken kan jij dat ook snappen.
woensdag 24 oktober 2007 - 22:43
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Ja hoor Corrie dat kan ik zeker snappen en heb dan ook respect voor ieders mening, 'k wou geen afbreuk doen aan jouw mening ................ ik uitte alleen maar de mjne, zonder dat er iets achter te zoeken valt.
Groetjes
Lysianthus
donderdag 25 oktober 2007 - 00:40
corrielat

Corrielat

Kurt bedankt,

Geen vervelende advertentie meer gehad,
donderdag 25 oktober 2007 - 09:10
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Hugo, ik heb jouw raadgevingen opgevolgd om van die vervelende reclame af te zijn maar nu verschijnt er inplaats van die reclame..............en nog steeds niet aanneensluitend.

''Navigatie naar de webpagina is geannuleerd''

Is dat normaal ? of heb ik iets verkeerd gedaan?

Groetjes
Lysianthus
maandag 29 oktober 2007 - 20:00
hugo

Hugo

zo ziet mijn scherm eruit met de laatste posten in dit topic,, dus mooi aan mekaar zonder hinderlijke reclame



corrielat
1000+ superlid
Lid sinds Jul 2006
Berichten: 3113

Bericht gepost op 24/10/2007 om 22:43 door corrielat
Bericht gewijzigd op 24/10/2007 om 22:46
CITAAT:Ik vind het sowieso niet aangenaam dat die advertenties bovenaan verschijnen, kan wel begrijpen dat Kurt ze kan gebruiken maar kunnen ze niet onderaan?................dat lijkt me minder storend en verwarrend.

PS: ik zie die advertentie ook en ik ben van Belgie..................'k heb met de inhoud zelf geen probleem , er is maar één zekerheid en dat is dat we er allemaal vroeg of laat mee te maken krijgen liefst laat natuurlijk



Met de normale advertenties heb ik geen problemen, maar sommige kunnen pijnlijk zijn, voor mij in ieder geval en misschien ook voor sommige anderen, en natuurlijk weet ik dat iedereen dezelfde zekerheid heeft, maar ik vraag niet om zulke advertentie op een tuinsite, misschien met enig nadenken kan jij dat ook snappen.

groetjes corrielat

als je niet kan genieten van het kleine der aarde!!!!!
heeft je leven niet veel waarde.




Lysianthus
Lid tuinadvies
Lid sinds Sep 2007
Berichten: 324

Bericht gepost op 25/10/2007 om 00:40 door Lysianthus
Bericht gewijzigd op 25/10/2007 om 00:42
Ja hoor Corrie dat kan ik zeker snappen en heb dan ook respect voor ieders mening, 'k wou geen afbreuk doen aan jouw mening ................ ik uitte alleen maar de mjne, zonder dat er iets achter te zoeken valt.
Groetjes
Lysianthus

corrielat
1000+ superlid
Lid sinds Jul 2006
Berichten: 3113

Bericht gepost op 25/10/2007 om 09:10 door corrielat
Kurt bedankt,

Geen vervelende advertentie meer gehad,

groetjes corrielat

als je niet kan genieten van het kleine der aarde!!!!!
heeft je leven niet veel waarde.



Lysianthus
Lid tuinadvies
Lid sinds Sep 2007
Berichten: 324

Bericht gepost op 29/10/2007 om 20:00 door Lysianthus
Bericht gewijzigd op 29/10/2007 om 20:02
Hugo, ik heb jouw raadgevingen opgevolgd om van die vervelende reclame af te zijn maar nu verschijnt er inplaats van die reclame..............en nog steeds niet aanneensluitend.

''Navigatie naar de webpagina is geannuleerd''

Is dat normaal ? of heb ik iets verkeerd gedaan?

Groetjes
Lysianthus

maandag 29 oktober 2007 - 20:27

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon