menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe naam

Ga naar meest recente reactie

Anja

Anja

Hallo

Eerst en vooral proficiat met het nieuwe forum.
Het zal wel even wennen zijn, maar dat gaat wel lukken.
Het ziet er allemaal prachtig uit.

Wat ik even kwijt wilde, een jaar geleden registreerde ik mij op dit forum, wat voor 200% is meegevallen en meer ...
Toen was dit mijn eerste forumervaring en heb ik mijn eigen naam niet gebruikt, maar eentje van de poezen.
Nu nieuw forum en al niet meer zo onzeker heb ik mijn eigen naam genomen.

Dus voor de mensen die mij al een beetje kende ROXY is veranderd in Anja, dit wou ik maar even kwijt.
Zou het jammer vinden moest ik de virtuele vriendschap die ik hier met sommige heb mogen maken kwijt te spelen

Voila dit gezegd, nu ga ik eens verder rondloeren op het forum, had alles nog niet gezien en tis toch maar VOETBAL....

Groetjes
Anja
woensdag 14 juni 2006 - 22:28
Tomateboer

Tomateboer

Welkom hoor!!
grt
woensdag 14 juni 2006 - 22:29
Adrienne

Adrienne

Hallo Anja,

Da's inderdaad al een tijdje geleden.
Welkom terug.
En geloof me t'gaat er hier nog altijd even gezellig aan toe.

groetjes Adrienne
woensdag 14 juni 2006 - 22:44
Tomateboer

Tomateboer

Of nog gezelliger,...?
woensdag 14 juni 2006 - 22:46
Anja

Anja

Adrienne,

Ja ik heb er zo met tussenpozen wat tussen weg geweest.
Nu als het mooi weer is blijft de computer al eens wat meer afstaan hé, maar ik had van de week gezien dat het nieuwe forum er zat aan te komen en dit wou ik toch niet missen.

We hebben hier ook wat geklust in huis en dan is er ook soms wat tijd te weining hé.
Maar het klussen is nu bijna allemaal achter de rug, dut terug wat meer tijd.
En als de computer opgaat is dit forum toch meestal een van de eerste dinges die aangeklikt worden hoor....

Ik ben er zelf in gelukt een avator te kunnen plaatsen, nu nog eens werk maken van fotootjes en dan kan ik mijn bloemschik kunsten ook eens laten zien aan al die krakken hier....
Ge ziet ne mens is nooit te oud om te leren hé.....

Groetjes
Anja
woensdag 14 juni 2006 - 22:54
Adrienne

Adrienne


Dat is zo, we moeten ook op zoveel plaatsen zijn hé.
Ik kijk al vol spanning uit naar je bloemstukken.
Je kan er altijd toffe ideetjes mee op doen.
En leert er ook altijd wel weer wat van.

gtjs adrienne
woensdag 14 juni 2006 - 23:02
Catgarden

Catgarden

Hoi Anja,
Is dat 1 van je poezen op je avatar ?
Wat een schattige foto... als ik zo'n schattige kitten foto's zie heb ik direkt weer goesting om er nog een kat bij te nemen
donderdag 15 juni 2006 - 11:22
nientje

Nientje

hallo anja, welkom
nientje
donderdag 15 juni 2006 - 11:23
Anja

Anja

hoi Catgarden,

Neen dit is jammer genoeg geen van mijn poezen. Dat was om te testen voor de avatar.
Maar ik vind het inderdaad een schatje, en moest het hier voor de deur zitten, het zou zeker mogen blijven.
Ik moet mij nu met het kittenseizoen ook goed inhouden hoor, want ik zou zo al die sukkeltjes in huis nemen.
Jij hebt zo een poes hé, ik ben er al dikwijls naar gaan loeren op je site.
Als ik eens een leuke foto van de mijne heb zal ik die er wel bijplaatsen.

Groetjes
Anja
donderdag 15 juni 2006 - 16:18
Esem

Esem

Vaarwel Roxy
welkom Anja
en ja zo een lief snuitje, wie wil dat niet als eigen poes??
Esem,
donderdag 15 juni 2006 - 19:16
Catgarden

Catgarden

Hoi Anja,

Ik heb inderdaad zo'n grijze tijger zoals op jou avatar.
Mijn avatar van nu is trouwens Gizmo (onze gecastreerde kater) die rustig in onze voortuin zit.

Bij mij is het niet veel beter hoor tijdens het kittenseizoen... Ik moet me echt inhouden om geen 4e poes te nemen. Zeker nu dat onze buren een nestje hebben en dat Liesje, het buurmeisje, me al een paar keren de katjes liet zien. Ze weet dat ik een ongeloofelijke kattenfreak ben en ze hoopt dat ik 1 van de kittens zal nemen zodat er toch nog eentje in haar dichte omgeving blijft. Ze zou namelijk zelf eentje willen houden maar haar ouders vinden 1 kat genoeg.
Mijn schoonzus kwam dit weekend ook vragen of ik geen kitten moest hebben. Ze heeft een zwangere zwerkattin opgevangen en die is ondertussen bevallen.

Maar ik hou me sterk want er zitten hier eigenlijk al genoeg katten in de wijk... Al onze buren hebben ook 1 of meer katten en dan heb je regelmatig teritoriumgevechten.
Guzzi, onze grijze, is de schrik van de buurt... Ze nam die 'wijkbaas-positie' over van ons Vlekje na haar overlijden. De eerste weken heeft ze denk ik serieus moeten vechten om die positie te bekomen want ze kwam constant thuis met schreven en kappen. Maar het is haar gelukt en nu lopen alle katten (die niet tot ons gezin behoren) met een wijde boog rond haar. Ze moet nu zelfs niet meer vechten om haar positie in stand te houden, ne keer kwaad kijken is al genoeg .
vrijdag 16 juni 2006 - 14:09
lisa

Lisa

roxy,ja dat is dan jammer dat ik van je afscheid moet nehmen maar wat ben ik blij om met anja verder op het forum te sein anja ik heb ook twee poesen en ben daar erg blij me ze kunen heel lief maar ook heel uitbundig zijn
lisa
zaterdag 17 juni 2006 - 10:25
Esem

Esem

Ik heb ook een poesje
een persje en het is net een kind in huis
Esem,
zaterdag 17 juni 2006 - 10:46
lisa

Lisa

de laatste poes van mij heb ik gekregen als ze 3weken oud washeb ze helemaal met het flesje groot gebracht,was heel leuk
grts,lisa
zaterdag 17 juni 2006 - 16:53
Anja

Anja

Gezellig,

Hier ook op het tuinforum enkele kattevrienden.
Amaai catgarden, een nestje naast de deur, da zou hier een ramp zijn, allé ramp...
Momenteel heb ik nog 2 poezen en een hond, Lisa, Roxy en Maurice.
Mijn kater Frodo is in november 2 jaar dood, klinkt mss belachelijk, maar ik ben daar zo ziek van geweest, dat ik nu bang heb van terug eentje of twee bij te nemen.
Als ik ik sommige kattenopvang centra zie wat de mensen allemaal doen met die beestjes, dan bloed mijn hart.
Mijn hart zegt dan ook, Anja ga er een paar halen en geef ze een goed leven, maar mijn verstand zegt dan, weet je nog toen Frodo verongelukte.
Dus tot hiertoe nog geen nieuwe poezen op den hof, nu ja moest hier iets aangewaaid komen.....

Bij ons is Lisa de baas, zowel over Roxy als over Maurice, zij moet ook maar eens scheef loeren en alles gaat opzij.
Maar ze zien elkaar ook wel graag hoor, gezamelijk kopjes geven of samen in de zetel alles kan.

Lisa, ik heb altijd gehoord dat als je een katje zelf met de fles groot brengt dat ze heel aanhankelijk zijn, zaaaaaaaaaalig.

Anja
dinsdag 20 juni 2006 - 22:12
lisa

Lisa

anja je kunt je niet voorstellen hoe aanhankelig sam is ,ga ik naar boven loop ze me en ze gaa graag een rondje met mij wandelen,en speels als ze is gewoon prachtig -maar als ik een keer geen zin heb om met haar te spelen of te wandelen dan heb ik het wel geweten,dan bijt ze mij aan het been gelukig heb ik meestal een jeans aan ik kan gewoon niet boos zijn op mijn katjes ,en als ik in de kas of tuin bezig ben gaat ze bij mij in de buurt rusten
lisa
dinsdag 20 juni 2006 - 23:48
ines

Ines

Welkom Anja
woensdag 21 juni 2006 - 10:34
Anja

Anja

Lisa,

Onze Frodo was ook zo een knuffel,
ik stond daar mee op,
Ik deed daar heel den dag mijn huishouden mee,
ging met hem wandelen door het veld en naar het bos,
en ging er mee slapen.
En toen sloeg het noodlot toe
Royx heeft daar ook erg onder geleden, want ook zij was haar
vriendje kwijt.

Dus hier hetzelfde verhaal, "kwaad zijn op de poezels" ik kan het niet hoor

Anja
woensdag 21 juni 2006 - 22:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon