menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Antwoord op bericht

Ga naar meest recente reactie

stekeltje

Stekeltje

ik wil op een bepaald onderdeel van een bericht reageren, hoe selecteer ik dat en plaats ik het antwoord?
vrijdag 1 juni 2007 - 20:08
kurt

Kurt

ik wil op een bepaald onderdeel van een bericht reageren, hoe selecteer ik dat en plaats ik het antwoord?


Beste Sonja,

In het bericht waarop je wenst te reageren druk je op de knop (CITEER) Je komt dan automatisch in een antwoordvenster waarin het bericht waarop je wou reageren staat tussen HTML-code die aanduidt dat die tekst in zo'n grijs vakje moet staan. Die code begint met (citeer) en eindigt met (/citeer) met dat verschil dat het vierkante haakjes zijn ipv de ( en de ).

AAN deze vierkante haken of wat ertussen staat mag je NIET komen, maar je kunt de tekst tussen de beginciteer en de eindciteer wel inkorten.

Gelieve er dus voorzichtig mee om te springen dat je zeker de eindciteer (/citeer) niet wist... want anders lopen de volgende berichten uit de hand...

Veel succes,
Kurt'n
vrijdag 1 juni 2007 - 20:59
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

CITAAT:
">#666666;'>
ik wil op een bepaald onderdeel van een bericht reageren, hoe selecteer ik dat en plaats ik het antwoord?


Beste Sonja,

In het bericht waarop je wenst te reageren druk je op de knop (CITEER) Je komt dan automatisch in een antwoordvenster waarin het bericht waarop je wou reageren staat tussen HTML-code die aanduidt dat die tekst in zo'n grijs vakje moet staan. Die code begint met (citeer) en eindigt met (/citeer) met dat verschil dat het vierkante haakjes zijn ipv de ( en de ).

AAN deze vierkante haken of wat ertussen staat mag je NIET komen, maar je kunt de tekst tussen de beginciteer en de eindciteer wel inkorten.

Gelieve er dus voorzichtig mee om te springen dat je zeker de eindciteer (/citeer) niet wist... want anders lopen de volgende berichten uit de hand...

Veel succes,
Kurt'n

lukt niet direkt, ik zal vanavond nog eens proberen
eerst nog wat in de serre verderdoen
vrijdag 1 juni 2007 - 22:11
elle53

Elle53

Hallo iedereen ook ik ben nieuw in dit forum.
Ben een huisvrouw met als hobby men groetentuin en bloemen tuin
Ik probeer zo veel mogelijk lekker dingen te kweken maar soms zijn er toch nog veel vragen waar ik geen antwoord op weet .......
Hopelijk kan ik hier toch nog vele dingen opsteken .
groetjes elle 53 [afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 2 juni 2007 - 05:32
Tomateboer

Tomateboer

Dag elle 53,
Van harte welkom hier, je kan misschien uw verwelkoming aankondigen bij tuinbabbel, daar zult u vast en zeker een reactie krijgen
grt
Angelo
zaterdag 2 juni 2007 - 05:41
Esem

Esem

Ja elle 53
Welkom op dit leerrijk forum waar je altijd wel wat kan opsteken van wat hier allemaal te lezen valt
En misschien zoals tomateboer al aangaf,je even bekent maken op de tuinbabbel
Nog veel plezier hier op het forum.
Gr Esem,
zaterdag 2 juni 2007 - 07:03
an

An

welkom elle
veel plezier op dit form
je hebt als ware er weer een familie er bij
gr an
donderdag 14 juni 2007 - 18:00
Zindel

Tekst aangepast

Zindel

Ik heb laatst een vraag over pinus mugo mugo gesteld. ( kaal bruin in paar dagen ) we ontdekten nu rupsjes erin ..

Geen idee waar ik event. Reacties kan vinden ...
dinsdag 22 juni 2021 - 08:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon