menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Enquête delen, mag dat?

Ga naar meest recente reactie

Tuinder Tom

Tuinder Tom

Hoi iedereen!

Ik ben nieuw hier en ik heb direct al een vraag. Voor mijn afstuderen ben ik bezig met een onderzoek naar de tuinroos. Hiervoor ben ik opzoek naar beweegredenen waarom consumenten wel of geen tuinroos in de tuin hebben staan. Voordat ik jullie lastig val met een linkje naar mijn enquête. Wil ik graag weten of het is toegestaan? Het is namelijk vrij lastig om consumenten te vinden die tegenwoordig in de tuin en tuinroos hebben staan.

Met vriendelijke groet,

Tuinder Tom!
donderdag 3 mei 2018 - 13:32
Polplastron

Polplastron

Als er geen commerciële bedoeling achter zit en je vragen duidelijk gesteld zijn, zie ik geen reden waarom dat niet zou kunnen
donderdag 3 mei 2018 - 14:10
Roeli

Roeli

Maar wat bedoel je met een tuinroos.
Volgens mij heeft zo goed als elke tuinliefhebber rozen in de tuin staan.
Het moet toch echt niet moeilijk zijn om die ' consumenten ' te vinden.
donderdag 3 mei 2018 - 21:59
Tuinder Tom

Tuinder Tom

Beste Roeli,

Bijna iedere tuinliefhebber heeft inderdaad een roos in de tuin staan. Of had deze in de tuin staan. Echter, gezien de economische veranderingen, is het lastig om deze tuinliefhebber te vinden. Voor mijn afstuderen ben ik benieuwd naar de redenen waarom tuinliefhebbers wel- of geen tuinroos in de tuin heeft staan. De roos is, naar mijn mening, een koninging in de tuin. Het behoort in de tuin, echter neemt de vraag naar de tuinroos toch af, maar waarom?

Ik heb gelezen dat er vaker van die 'irritante linkjes van Enquêtes' worden gedeeld. Excuses hiervoor, het invullen van de Enquête is niet verplicht. Zoals eerder gezegd is het echt onwijs moeilijk om de consument te vinden die tegenwoordig nog de tuinroos heeft staan.

Hier het linkje;
https://nl.surveymonkey.com/r/6SJPTHL

Nog maals, het invullen is niet verplicht. Echter het helpt mij en mijn studie genoten onwijs!

Met vriendelijke groet,

Tuinder Tom !
maandag 7 mei 2018 - 13:11
Roeli

Roeli

Geloof mij maar, bijna elke tuinliefhebber ( en dan bedoel ik ook TUINLIEFHEBBER) heeft rozen in zijn tuin. Bekijk de tuinen van de forumliefhebbers maar.
maandag 7 mei 2018 - 17:41
Polplastron

Polplastron

Geloof mij maar, bijna elke tuinliefhebber ( en dan bedoel ik ook TUINLIEFHEBBER) heeft rozen in zijn tuin. Bekijk de tuinen van de forumliefhebbers maar.


Ik heb al heel wat mooie tuinen gezien waar geen enkele roos in voorkwam hoor ...
Maar ... vul gewoon de enquête even in en help deze student even vooruit!

Groeten,
Pol
dinsdag 8 mei 2018 - 09:01
Roeli

Roeli

Misschien in de stad met al die betegelde of grintbakken . Ik heb het dus niet over mooie tuinen, Pol, maar over TUIN liefhebbers.
dinsdag 8 mei 2018 - 10:17
Polplastron

Polplastron

MIJ moet je niet overtuigen van de meerwaarde van een roosje of 40 hoor! Haha!
dinsdag 8 mei 2018 - 13:03
minouke

Minouke

Ik ook, ik ben gestopt ze te tellen
dinsdag 8 mei 2018 - 17:20
Tuinder Tom

Tuinder Tom

Veel reacties op gekregen, top!
dinsdag 22 mei 2018 - 17:11
satomi

Satomi

Maar je vroeg het dan ook heel netjes, en dat scheelt een hoop!
woensdag 23 mei 2018 - 14:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon