menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Opmerking of suggestie

Ga naar meest recente reactie

marleen

Marleen

als reactie op het vraagje van Willem voor mini dagboek ivm rozen vermeerderen

Ik denk dat we bij bloemen en planten op den duur meer over rozen gaan te lezen krijgen dan over andere,
net zoals er bij groenten soms meer over tomaten staan dan andere,

daarom vroeg ik mij gewoon af of er niet direct een aparte onderverdeling kan gemaakt worden
èn voor de rozen (siertuin) èn voor de tomaten (consumptietuin).

Hierbij wil ik wel melden dat ik een absolute rozenliefhebber ben,
dus hier gaat het niet om,
maar bijvoorbeeld bij de groenten is het op sommige dagen zoeken
naar nog iets anders dan tomaten,
(dit is niet negatief bedoeld hoor rita en angelo, eerder praktisch)
zo zullen er ook mensen zijn die minder interesse hebben in rozen,
met een aparte onderverdeling kan je deze dan makkelijker overslaan.

marleen

zaterdag 9 september 2006 - 09:09
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

hallo

krijgen we dan op een gegeven moment niet dat iemand anders weer een aparte afdeling over dalias wil of hibiscus? wil of zo, ik bedoel eigenlijk, word het voor de forummakers niet teveel, ik vind persoonlijk niet erg om een beetje van alles wat te weten ook al staat het allemaal bij elkaar, je kan ook scrollen als je het niet interresant vind, en wat tijd betreft die het je kost om bv over tomaten of zo te lezen, ik ga altijd naar deze site als ik tijd heb, en ben over zaken waar ik eerst niets van wist zodoende steeds weer iets wijzer geworden b.v tomaten, ik heb nooit geweten dat er zoveel verschillende soorten waren, ik bedoel maar.

groetjes corrielat

zaterdag 9 september 2006 - 10:08
marleen

Tekst aangepast

Marleen

Corrielat,

blijkbaar ben ik nochtans niet de enige die in deze richting denk,
zie tuinbabbel voorstel tomatenboer en reacties (maar mijn suggestie was al geschreven vooraleer ik dit gelezen had, anders had ik dit niet gestart)

marleen
zaterdag 9 september 2006 - 12:34
Catgarden

Catgarden

Ik vind het eigenlijk ook niet nodig om nog meer rubrieken op het forum te zetten. Op den duur zullen er meer rubrieken zijn dan topics.
Dat stoort toch niet dat er veel rozenvragen zijn onder de bloemenrubriek en veel tomatenvragen bij de groenten.
Om een topic van tomaten vast te pinnen bovenaan is misschien wel nuttig. Maar voor rozen... zoveel rozenvragen zijn er nu ook niet op het aantal bloemenvragen. Want de ene keer is het een vraag op rubriek "bloemen en planten", de andere keer is het iemand die een foto toont op "tuinbabbel".
Ik vind het prettiger zo, anders doe je niet anders meer dan rubriekjes openen en dat gaat nu al soms zo traag.
zaterdag 9 september 2006 - 12:51
nientje

Nientje

eerlijk gezegd zou ik ook alles laten zoals het is want het gaat op den duur teveel worden, ik vind het niet storend op deze manier
nientje
zaterdag 9 september 2006 - 21:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon