menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Laatste aanpassingen

Ga naar meest recente reactie

kurt

Tekst aangepast

Kurt

Beste forumleden,

Op aanvraag van jullie werden volgende zaken bijgewerkt:

1. Naar beneden-linktekst bovenaan elke topic zodat U bij lange topics niet steeds de hele weg niet beneden hoeft te scrollen, hetzelfde principe geldt trouwens al enkele dagen langer met een 'naar boven-linktekst'

2. Automatisch inloggen eenmaal U zich al eenmaal had ingelogd (zal U wellicht al gemerkt hebben) Zo hoeft U zich maar om de ± 14 dagen aan te melden indien U de coockies niet wist.

3. automatische fotoverkleiner werd verwijderd zodat de foto's terug naar eigen formaatkeuze kunnen gepost worden. Daardoor is het forum ineens ook een stuk sneller in het openen van fototopics
Gelieve wel op te letten dat de geposte foto's nu niet te groot zijn waardoor de PC-gebruikers moeten gaan scrollen in de breedte

4. Dames en heren hebben naast hun naam een figuurtje gekregen. [afbeelding verwijderd niet-https] en [afbeelding verwijderd niet-https]

5. In uw profiel kun je nu ook terug uw woonplaats neerschrijven zodat de andere forumgebruikers een idee hebben waar ze U ongeveer kunnen terug vinden. (leuk om weten en interessant indien iemand planten of dergelijke wil ruilen,....)

6. op http://www.tuinadvies.be zelf is er vrij onderaan in de linkermenubalk een rubriekje waarin de laatste 5 titels van nieuw geopende topics worden weergegeven met een tekstlink. Dit op alle artikelpagina's zodat het forum nog beter bekend kan worden bij het tuinpubliek.

7. Vele andere eerdere aanpassingen, die het forum er beter op maakten.

8. Indien er nog wensen zijn...

Ik denk dat we stilaan goed vertrokken zijn als ik zie dat er inmiddels 171 topics werden opgestart met daarop ruim 1331 reacties.

Bedankt aan allen voor de positieve opbouwende tips, zo maken we er een forum van waar iedereen zich thuis kan voelen. Uiteraard ook enorm veel dank aan onze webmeester Karel die dit forum op maat gemaakt heeft.

Mvg,
Kurt
zaterdag 17 juni 2006 - 13:58
Adrienne

Tekst aangepast

Adrienne

Ewel, Kurt ik denk ook dat hem de kinderschoentjes uit is.
Gisteren avond heeft onze cursor even den bibber gehad.
Maar nu is alles weer in orde hier.

Wat Karel betreft, tja petje af.
Felicitaties blijven zeker op zijn plaats.
Ge moet ongelooflijk veel geduld hebben.

Ik heb n' en zoon in ICT nog student hé.
En als ik die bezig zie.
Pffff, t' is de moeite.

Ik denk dat bij mij soms het volgende gebeurde !!!

[afbeelding verwijderd niet-https]
Gtjs adrienne
zaterdag 17 juni 2006 - 14:21
martine

Martine

Nogmaals dank voor al jullie inzet; het wennen aan het forum ging heel snel en waar is er nooit een struikelblokje...
hopelijk kunnen jullie zelf -door het harde werk- toch ook nog 'tuingenieten'.
martine
zaterdag 17 juni 2006 - 14:21
Nigella

Nigella

Karel chapeau!!!!!!!!!!!!!!!
en dat is nogal een prachtkind dat serieus snel uit zijn kinderschoenen gegroeid is
Kurt en Karel : leuk dat we mochten reageren en jullie blijven open staan voor suggesties. Dat is hier een fijn forum; iedereen zegge het verder. En........houden zo
zaterdag 17 juni 2006 - 14:35
Tomateboer

Tomateboer

Dat verdient echt een pluim!!!
grt
zaterdag 17 juni 2006 - 15:12
Willem

Willem

Mijn complimenten

De nieuwe site ziet er nog mooier uit dan de vorige. en zeker heel veel mooier dan de versie die daarvoor draaide..
Het registreren was wat onduidelijk. Ik dacht dat ik een code zou krijgen om in te voeren, maar nu blijkt ik er gewoon op te kunnen.

zaterdag 17 juni 2006 - 15:15
kurt

Kurt

De nieuwe site ziet er nog mooier uit dan de vorige. en zeker heel veel mooier dan de versie die daarvoor draaide..


Inderdaad Willem, dat was althans 1 van de vele doelstellingen. Het is dus inderdaad de derde versie en normaal gezien is het er nu een die vele jaren moet meedraaien. Het is er een die op de eigen server draait en zodoende volledig onder eigen beheer is. Als het forum om de een of andere reden nog zou veranderen dan kunnen we alle data, registraties, leden,... gewoonweg meenemen.
Dus vanaf heden kunnen we er met zijn allen een lap op geven he
zaterdag 17 juni 2006 - 16:56
Tomateboer

Tomateboer

Zoals Ben krabe zei in Blokken,...niet waar Nigella.
grt
zaterdag 17 juni 2006 - 17:56
andre

Andre

En ook goed bezig.

andre
zaterdag 17 juni 2006 - 18:38
Tomateboer

Tomateboer

Wat bedoel je hier mee?
(Mijnen euro valt weer laat vandaag)
grt
zaterdag 17 juni 2006 - 19:44
andre

Andre

Dit is toch ook een een uitdrukking Ben Krabe

andre
zaterdag 17 juni 2006 - 19:59
Tomateboer

Tomateboer

ja sorry,
Daaraan ziet ge hoeveel ik er naar kijk
grt
zaterdag 17 juni 2006 - 20:18
nientje

Nientje

het was idd even wennen aan het nieuwe forum, maar dit is ondertussen gebeurd!!
een dikke proficiat aan de makers
nientje
zondag 18 juni 2006 - 19:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon