menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gratis fotos bewerken

Ga naar meest recente reactie

hildavw

Hildavw

http://www.plusmagazine.be/nl/multimedia/fotografie/artikel/501/gratis-fotos-bewerken

Heeft iemand van jullie al ervaring met een van deze programma's?
Zijn er te mijden? welke zijn de interessante?

Ik heb het artikel juist afgedrukt en zal het later eens bestuderen, maar alle raadgevingen zijn natuurlijk al welkom.

alvast bedankt

Hilda
donderdag 30 oktober 2008 - 11:05
hannibal

Hannibal

Gimp heb ik geleerd via een kleine cursus, is even wennen. Maar naar het schijnt is dit een een heel goed programma , onze lesgever was een prof en heel enthousiast over Gimp. Veel oefenen dus. Daarbij gebruik ik Picasa (ook gratis) en VSO Image Resizer (ook gratis)
Veel succes.
donderdag 30 oktober 2008 - 11:35
Pieter

Pieter

Ik heb Gimp, maar na jarenlang photoshop en paint shop pro is dat toch iets anders hoor. Een erg groot nadeel een gimp (in mijn ogen dan) is dat als je het browse scherm hebt, waar je alle thumbnails ziet, dat scherm verdwijt na het openen van een foto. En ook dat werken in verschillende schermen is eigenlijk niets voor mij. Ik verkies verschillende tabbladeren binnen hetzelfde scherm. Maar qua fotobewerking vind ik het niet slecht...
donderdag 30 oktober 2008 - 14:54
fastmario

Fastmario

gewoon photofiltre
donderdag 30 oktober 2008 - 20:08
Georgette

Georgette

Ik heb adobe fotoschop maar kan er toch moeilijk mee werken hoor.zou daar een opleiding moeten voor volgen.
maandag 26 januari 2009 - 08:21
Georgette

Georgette

Ik heb ook fotostudio 2000 maar kan er ook niet goed mee overweg en ik heb ook image mixer,kan ik ook niet mee overwegIK kan wel Engels maar niet zo goed dat ik die termen allemaal versta.
maandag 26 januari 2009 - 08:29
linkin711

Linkin711

pic-nic is echt brol ...dat is enkel om wat extra's toe te voegen enz...
of om zwart wit effecten toe te voegen ,
voor proffesioneel gebruik is dit niet het aan te raden programma.

jens
maandag 2 februari 2009 - 21:18

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon