menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Rode en groene bloemetjes

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Tekst aangepast

Nigella

de signalen dat er een nieuw item is of reeds gelezen items werken niet altijd bij mij. Vooral bij het hoofdschema zie ik vaak geen rode bloemen of maar af en toe en als ik een rubriek open zie ik toch rode bloemtjes en nieuwe berichten

als ik op het hoofdschema zou voortgaan , zou ik zeker dingen niet gelzen hebben aangezien daar geen rode bloempjes op zijn, op die manier zouden dingen verloren gaan; want je vinkt onderaan aan als gelezen
woensdag 14 juni 2006 - 23:16
hugo

Hugo

idem bij mij, soms rode bloemetjes en soms niets, moet ik alle items afgaan

groetjes
donderdag 15 juni 2006 - 07:24
focus

Focus

een rood of een groen bloemetje in het overzicht van de forums wil enkel zeggen of er een nieuwe topic is gepost onder dat forum sinds de laatste keer dat je dat forum hebt geopend.
groen is uiteraard het tegenovergestelde.
stel : in bloemen en planten zitten 5 topics en u heeft bloemen en planten geopend, dan wordt uw bloemetje groen. dit wordt enkel rood wanneer iemand een 6de topic zou plaatsen. een nieuw bericht in 1 van die 5 topics geeft geen gevolg voor uw groen bloemetje.


en als je dan eenmaal doorklikt op ene forum krijg je het overzicht van alle topics. een topic is rood of groen.
Groen als je de topic hebt geopend (en dus normaalgezien alles hebt gelezen)
rood wanneer je sinds je laatste bezoek aan die topic er een nieuw bericht is aan toegevoegd.

bloemetjes zijn enkel groen of rood wanneer je ingelogd bent, anders is het grijs.

groetjes
karel
donderdag 15 juni 2006 - 08:34
hugo

Hugo

heb het gesnapt

groetjes
donderdag 15 juni 2006 - 08:43
Nigella

Nigella

aha nu snap ik het waarom dat eens niet gebeurde en dan weer wel.
Wij zullen van zodra het opent ons moeten inloggen. Ik had de neiging dat dus maar te doen van zodra ik wou reageren op iets
donderdag 15 juni 2006 - 09:53
nientje

Nientje

ha weer iets dat duidelijk is!!!
nientje
donderdag 15 juni 2006 - 11:17
Tomateboer

Tomateboer

Leuk om weten!
grt
donderdag 15 juni 2006 - 12:21
marleen

Marleen

nigella,
eens je ingelogd bent kan je een bladwijzer of favoriet maken,
als je op het forum wil en je klikt dan op je bladwijzer moet je niet eens meer inloggen!

ik doe dit bij de meeste sites waar ik veel opkom,
één nadeel je vergeet je paswoorden op die manier!

gr marleen
vrijdag 16 juni 2006 - 09:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon