menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voortuin vol bestrating

Ga naar meest recente reactie

Mandy

Mandy

Een voortuin: 6 mtr.breed en 4 mtr diep: compleet bestraat. Heeft iemand en creatief idee om de tuin er een klein beetje als een tuin uit te laten zien terwijl de bestrating in zijn totaal lijft bestaan?
maandag 16 juli 2007 - 22:49
Esem

Esem

Misschien gebruik maken van enkele grote plantbakken,waar je evengoed vaste planten of kleine struiken kan in planten.
Zelf een kleine boom Bv. Aser
Gr Esem,
maandag 16 juli 2007 - 23:01
Helianthus

Tekst aangepast

Helianthus

Hier en daar enkele tegels of klinkers uithalen en in die gaten plantjes zetten, bijvoorbeeld rotsplantjes of vetplanten.
En verder inderdaad potten en bakken die je kan verplaatsen naar believen of goeddunken.
dinsdag 17 juli 2007 - 06:41
minouke

Minouke

of met pergola's werken, als er onderaan niet veel mag staan en desnoods hieraan nog enkele baskets, ook leibomen gedeeltelijk of helemaal rondom

Wat niet meer onderaan kan , kan nog boven
dinsdag 17 juli 2007 - 07:26
Mandy

Mandy

mijn angst is als ik hier en daar enkele stenen eruit haal om planten in de grond te zetten ( wat IK overigens het liefst zou willen doen) dat ik de hele constructie van stenen , zeker op den duur, kapot maak, Ik bedoel dat de kans groot is dat alles dan gaat verschuiven of zo. Ik moet zeggen dat er een prachtig patroon inzit, ALS je daarvan houdt tenminst. Het is prachtig gelegd maar O zo kaal.....
dinsdag 17 juli 2007 - 10:47
deHaan

DeHaan

Ik heb mijn achtertuin geheel bestraat.
Daarna van klinkers bakken gestapeld.
Als wij de tuin anders willen dan stapelen wij van dezelfde klinkers ergens anders een bak.
dinsdag 17 juli 2007 - 22:28

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon