menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ervaring met elektrische terrasverwarmers?

leerling

Leerling

Een beetje op het randje van 'tuin', maar ik riskeer het maar, omdat ze hier in de webshop aangeboden worden.

Voor de Nederlanders: in België mag je momenteel 1 knuffelcontact hebben. Andere mensen mag je, op afstand, met mondmasker, buiten bezoeken. De groep mag uit maximaal 4 personen bestaat (kinderen jonger dan 12 niet meegeteld).

We wonen op ruim een uur rijden van mijn moeder, die bij de risicogroepen hoort. Ik ben niet haar knuffelcontact. Tot voor kort was dat niet echt een probleem. We konden buiten wandelen, samen wat in haar tuin 'werken' en op haar overdekte koer genieten van elkaars gezelschap bij een koffie-met-koekje/taartje.
Ondertussen duikelen de buitentemperaturen naar beneden, maar jammer genoeg volgen de coronacijfers die beweging niet meer.

Buiten gaan zitten ziet mijn moeder bij deze temperaturen niet zitten.
Wij willen niet naar binnen.
2 uur rijden (heen en weer) om even aan het raam te gaan wuiven is niet uitnodigend.

Een terrasverwarmer klinkt als een oplossing. Of klinkt het te mooi om waar te zijn?

De koer van mijn moeder is zo'n 3x6m2. Ze is overdekt met polycarbonaatplaten. Er is 1 open kant van zo'n 6m, die uitkijkt op het noorden.

Het hoeft er geen 20 graden te worden, maar speelt zo'n verwarming het, rond vriestemperaturen, klaar om het tenminste een hoekje wat bibbervrij te maken?

Dingen waar we best op letten?
zaterdag 12 december 2020 - 00:37
LT

LT

Voor de Nederlanders: in België mag je momenteel 1 knuffelcontact hebben.

Dus met mijn vrouw even over de grens gaan...Circa 6 km
zaterdag 12 december 2020 - 09:29
leerling

Tekst aangepast

Leerling

Zalig als je zo'n taalfouten vindt.
zaterdag 12 december 2020 - 11:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon