menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verschillende kleur grasmatten

Ga naar meest recente reactie

molleke32

Molleke32

ik heb vorige week zaterdag grasmatten gelegd. ik heb 32 cuub gezeefde zwarte grond laten komen, de oude afgevoerd. ik heb automatische beregening en heb netjes de mee geleverde meststoffen gestrooid. het waren 3 paletten grasmatten mits het 200 vierkante meter was. we hebben alles op 1 dag gelegd en alles in dezelfde richting. hoe komt het dan dat er kleurverschil is? onderstaande foto is laatst gelegd en is dan weer dezelfde kleur als de het eerste stuk..

Allerlei Vragen ivm de Tuin

donderdag 30 april 2020 - 13:50
molleke32

Molleke32

andere kant gazon

Allerlei Vragen ivm de Tuin

donderdag 30 april 2020 - 13:51
Patrikc

Patrikc

Het lichter groene deel was een pallet met graszoden die al enkele dagen eerder geoogst waren dan de andere. Binnen enkele weken zie je geen verschil meer.
donderdag 30 april 2020 - 14:10
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Ik heb eens gekeken hoe ze die grasmatten oogsten. Speciale machines en leuk om te zien. Er was een groot veld voor een speiale voetbalclub. Toen. Tegenwoordig is het veel kunstgras.
donderdag 30 april 2020 - 14:17
Pascalino

Pascalino

Beste, ik heb ook net graszoden gelegd en heb hetzelfde probleem. Is dit goed gekomen bij jou?
Alvast bedankt voor uw reactie.
vrijdag 26 maart 2021 - 15:23
molleke32

Molleke32

@pascolino ja hoor, na een 2tal weken zag je er niks meer van. Ik had contact opgenomen met de firma en die hadden me verzekerd dat het goed kwam. Die kwamen gewoon waarschijnlijk van 2 verschillende velden..En daardoor dat kleurverschil. Maar is helemaal goed gekomen hoor
zaterdag 27 maart 2021 - 11:01
Pascalino

Pascalino

@Molleke32 Oké, bedankt voor je reactie. Dan moet ik gewoon nog 2 weekjes geduld hebben
zaterdag 27 maart 2021 - 20:46
Joren Van Stappen

Joren Van Stappen

@Pascalino. Bij ons is hetzelfde 'probleem' toen hier over een week grasmatten werden gelegd. De vertegenwoordiger van de gazon van bij ons is langs geweest en heeft gezegd dat dit zeker in orde komt. Als de ondergrond voldoende meststoffen heeft gehad en ook eerste weken voldoende water en je deze binnenkort regelmatig afrijdt, verdwijnt dat verschil vanzelve.
zaterdag 10 april 2021 - 13:46
molleke32

Molleke32

In orde dus

Allerlei Vragen ivm de Tuin

zaterdag 10 april 2021 - 17:12
Joren Van Stappen

Joren Van Stappen

@Molleke32. Jouw gazon staat nog super mooi, houden zo
zondag 11 april 2021 - 09:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon