menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Serre

olijfboom@mediterra plants

Olijfboom@mediterra plants

Is er iemand die ervaring heeft met ACD serres?
Meer bepaald Tomatenserre 'Luxe premium quality' 1,75 m²
Ik zou die serre gebruiken voor mijn tropische planten in te laten overwinteren. Nu ik over een metalen terras beschik en niet over een tuin of bergplaats voor de planten. Door het metalen terras kan ik de serre niet verankeren zou ik met gewichten werken of zijn er betere systemen op de markt?
donderdag 15 maart 2012 - 18:34
olijfboom@mediterra plants

Olijfboom@mediterra plants

het moet een serre zijn die terug afbreekbaar is en toch stevig voor wind en regen
grtjs
donderdag 15 maart 2012 - 18:42
Rockey

Rockey

Hoi,

Persoonlijk zou ik de tomatenserre niet aanraden voor wat jij het wil gebruiken. De serre is van kwaliteit goed maar is echt om planten in op te kweken en niet om planten te laten overwinteren.
Teven is het in en uit mekaar halen nefast voor de levensduur.

Mss even hier kijken of er iets naar je gading in zit:
http://www.acd-serres.be/nl-8344-acd-serres-mini--serres.html

Deze serres zijn een stuk vaster en zullen wel meer bescherming bieden. Maar om echt tropische planten te laten overwinteren zul je volgens mij voor een dikkere poly plaat moeten zien en mogelijks verwarming.
vrijdag 16 maart 2012 - 22:47
olijfboom@mediterra plants

Olijfboom@mediterra plants

Het probleem is dat de serre zeker 2m hoog moet zijn. De serres op die site zijn zo hoog niet. Het gaat om olijfbomen dus echt verwarmen hoeft niet enkel uit regen en wind staan en niet te warm vandaar een serre maar waar vind ik een serre die 2m hoog is en die los op een terras kan staan?
zaterdag 17 maart 2012 - 15:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon