menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

SERRE

Ga naar meest recente reactie

PADJE

PADJE

bij aankoop van een serre ,neem je dan best voor het dak gehamerd glas of helder ,wel beide gehard(veiligheids glas)
vrijdag 7 januari 2011 - 22:22
Rockey

Rockey

Als het even toegestaan is, dan maak ik graag wat reclame voor het bedrijf waar ik werk, nl ACD (www.acd-serres.be)

Wij zijn al jaren bezig met het produceren en verdelen van serres en ondertussen dus ook jaren ervaring. Sinds jaar en dag kiezen wij voor gehamerd glas in het dak, niet als optie maar gewoon standaard bij iedere serre die men aankoopt (en dat is uitzonderlijk bij de verkopers van serres). Het grootste voordeel die wij aan al onze klanten zeggen is dat gehamerd glas de schadelijke zonne stralen spreid, met het gevolg dat de planten veel minder snel verbranden.

Mijn keuze zou snel gemaakt zijn.

Succes met het denkwerk en de aankoop.

MVG,
Rockey
vrijdag 14 januari 2011 - 20:30
PADJE

PADJE

ik heb reeds één aangekocht en dan wel bij ACD zeker,en het is inderdaad met standaard gehamerd glas bij jullie,maar ik dacht dat er meer licht binnenkomt met helder glas
vrijdag 14 januari 2011 - 22:46
printemps

Printemps

Als de serre vol met cactussen gaat komen te staan zou ik helder glas nemen

Andere planten gehamerd glas

mvg
zaterdag 15 januari 2011 - 15:07
PADJE

PADJE

wel, het is voor mijn landschildpadden maar ik ga er ook tomaten en kiwi's en nog enkele andere groenten in kweken
zaterdag 15 januari 2011 - 17:06
Rockey

Rockey

Het verschil in lichtverlies tss gehamerd glas en klaar glas is echt te verwaarlozen. Gehamerd glas breekt de zonnestralen af (= minder snel verbranding) en bovendien zorgt het voor een spreiding van de zonnestralen.

Voor je schildpadden zit je zeker goed en alle planten groeien er perfect in. Mss is helder glas idd beter voor cactussen daar spreek ik me niet over uit.

Succes met de bouw (als die nog moet gebeuren)
maandag 17 januari 2011 - 15:14
PADJE

PADJE

bedankt voor de reacties, die stellen mij al wat gerust dat ik de juiste keuze gemaakt heb.
het plaatsen moet nog gebeuren,ik wacht op de levering ervan en ga ze zelf plaatsen
maandag 17 januari 2011 - 20:18
Rockey

Rockey

ik ben verantwoordelijk voor de leveringen in België, heb even zitten zien en zal normaal voor eind januari begin februari zijn. Nog even geduld

Zelf monteren is zeker goed te doen, gewoon rustig de handleiding volgen en niet overhaast werken. Normaal dagje of 2 werk.

Succes
dinsdag 18 januari 2011 - 12:27
PADJE

PADJE

dank u, nu weet ik wanneer het ong. zal zijn. ik kijk er al naar uit.
Dan nog een dag of twee goed weer en ze zal rap rechtstaan
mvg
dinsdag 18 januari 2011 - 12:52
CedricSteurbaut

CedricSteurbaut

Wij hebben ook een ACD serre met van dat standaard glas in het dak.
De vensterbankserretjes van ACD zijn ook goed
gr
zondag 13 februari 2011 - 12:32
bunnygarden

Bunnygarden

Nu we toch bezig zijn, ben vorige week naar een verdeler geweest en er zijn promoties waar je best wel je keuze kan in vinden.
Moet nog wel eens langsgaan maar vermoedelijk zal het de retro R306H-plus worden.
Een zwarte coating.

Die promoties zijn wel echt de moeite.

zondag 13 februari 2011 - 19:55
bunnygarden

Bunnygarden

Nu we toch bezig zijn, ben vorige week naar een verdeler geweest en er zijn promoties waar je best wel je keuze kan in vinden.
Moet nog wel eens langsgaan maar vermoedelijk zal het de retro R306H-plus worden.
Een zwarte coating.

Die promoties zijn wel echt de moeite.

zondag 13 februari 2011 - 19:56
Maretak

Maretak

Hallo

Ik wens een serre aan te kopen omdat ik floriste ben in opleiding en graag mijn bloemstukken erin zou willen maken, de serre moet dus dienst doen om bloemen te bewaren ,planten en bloemstukken in te zetten voor verkoop enz En wat met de koude wintermaanden hoelang kan je dan wel nog gebruik maken van de serre, ik beschik over een garage verwarmd om dan in de koudewintermaanden de bloemen binnen te halen.Of mag je ook een electrisch vuurtje daarin zetten?
Welke serre kan u mij aanbevelen in glas of polycarbonaat?
Alvast bedankt

Allerlei Vragen ivm de Tuin

vrijdag 18 februari 2011 - 19:13
CedricSteurbaut

CedricSteurbaut

hallo,

ik zou de serre in glas nemen .
Als je in de winter moet verwamarmen er bestaan van die speciale dingens voor in serre's. want als het -10vriest ben je niks met een electrich vuurtje

gr
vrijdag 18 februari 2011 - 19:16
Jacquelinevanhummelen@gmail.com

Tekst aangepast

[email protected]

Bij aankoop van een serre zou het dan mogelijk zijn dat deze Door de firma ook geplaatst wordt.
vrijdag 25 november 2016 - 13:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon