menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Handschoenen

Ga naar meest recente reactie

Mandy

Mandy

Wie heeft een tip voor mij: ik heb afgelopen jaar een grote hoeveelheid tuinhandschoenen versleten. Finaal erdoor, vooral de linkervingertoppen waren op.
Wie kan mij zeggen waar ik stevige, liefst niet waterdoorlatende DAMEShandschoenen kan kopen?
maandag 19 oktober 2009 - 19:58
Polplastron

Polplastron

Ik heb er voor mijn vrouw een paar gekocht in de Hubo. Maar ik vermoed dat je ze op meerdere plaatsen kunt vinden.
maandag 19 oktober 2009 - 20:15
Adrienne

Adrienne

Mandy,
Je kan ze bestellen op ons eigen tuinadvies!!!
Neem maar eens een kijkje? http://www.tuinadvies.be/shop/rubriek.php?rid=23
Super sterk
maandag 19 oktober 2009 - 22:18
Mandy

Mandy

Hai Adrienne, die zijn voor mij helaas niet sterk genoeg, ze zijn van stof en binnen 2 weken ongeveer ben ik erdoor.Ik moet er hout, takken enzo mee kunnen sjouwen, Verder vind ik ze te slobberig om mijn handen, ze sluiten niet lekker aan.... en gljden dus af..... net als ik mijn handen vol heb...........

Ik zal eens kijken of ik een Hubo in de buurt heb..... weet je misschien een (merk) naam????

Ik heb zelfs voetbalhandschoenen/ keepershandschoenen gebruikt van N.ke, die hebben het nog het langst uitgehouden. maar zij begeven het nu ook .....
maandag 19 oktober 2009 - 22:56
cetinel

Cetinel

ik durf wel es de werkhandschoenen van mijn man te gebruiken(zijn wel wat te groot)
die zijn met rubber langs de palm van de hand...


mischien vind je hiertussen wel wat je zoekt?
http://www.allinwonderland.eu/vrouwindebouwwerkhandshoenen-c-28_30.html
dinsdag 20 oktober 2009 - 08:52
Eniavaswen

Eniavaswen

Ik heb in de Gamma een heel assortiment handschoenen zien liggen. Misschien vind je daar iets stevigs.
dinsdag 20 oktober 2009 - 12:43
Polplastron

Polplastron

Ik zal eens naar het merk kijken, maar ik vrees dat dat ondertussen al is afgegaan. 't Zijn van die groene rozenhandschoenen met wit bovenaan. Heel stevig en stekelbestendig!
dinsdag 20 oktober 2009 - 17:40
Peppody

Peppody

Ik koop ze bij de Hornbach, maar Aveve / Boerenbond hebben ze ook: werkhandschoenen in kindermaat (damesmaten zijn me nog te groot, de kindermaten passen prima) Ze zijn van een harde stof met verdikte stukken op de vingers en handpalm. Maar ook deze verslijt ik in een maand of 3, maar tot nu toe gaan deze wel het langste mee van allen.... Die goedkope tuinhandschoentjes van 1 euro zoveel bij de Blokker o.i.d. heb ik na 1x ook al kapot aan de vingertoppen evenals andere tuinhandschoenen daarom ben ik overgestapt naar werkhandschoenen deze zijn vaak wat steviger en in allerlei maten verkrijgbaar.
woensdag 21 oktober 2009 - 22:09
Mandy

Mandy

Ik zoek inderdaad stevige werkhandschoenen, ( dunne stoffen heb ik niets aan, ze zwabberen rond mijn handen, worden nat en zijn binnen een week helemaal doorgesleten) maar het schijnt dat alleen mannen maar in de tuin of ergens anders werken, ik kan niets in dames- of zelfs kindermaten vinden......
Eenander probleem is dat ik er wel GRIP mee wil hebben, ik moet iets stevig vast kunnen houden, daarom is het gebruik van te grote (heren) handschoenen soms ook te gevaarlijk.......
vrijdag 23 oktober 2009 - 09:57
cetinel

Cetinel

ja,enkel mannen werken in de tuin
mijn bestellingen en zaadlijsten worden ook steevast naar "mijnheer cetinel" gestuurd vrouwen kunnen namelijk niks.....
vrijdag 23 oktober 2009 - 11:17
Mandy
vrijdag 23 oktober 2009 - 12:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon