menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Mosbestrijdingmiddel gezocht tussen palmstruikjes

Jules

Jules

Kent er iemand uit ervaring een goed bestrijdingsmiddel tegen mos op een perceel buxusplanten? Mijn dank bij voorbaat.
dinsdag 8 september 2009 - 21:54
jdcoster

Jdcoster

Schoffelen en harken bijvoorbeeld
dinsdag 8 september 2009 - 22:25
Jules

Jules

Mijnheer jdcoster mag ik vragen is uw antwoord nu voor te lachen of voor te schreeuwen? Of hebt ge mijn vraag niet goed begrepen?
woensdag 9 september 2009 - 20:05
Polplastron

Polplastron

"Mijnheer" Jules. Is uw weervraag om te lachen of om te schreeuwen???? Of snapt u het antwoord niet?

Regelmatig schoffelen en harken is zeer afdoend tegen mos, ecologisch verantwoord en bovendien niet schadelijk voor uw buxusjes wat van vele andere middelen niet gezegd kan worden. Als het antwoord u niet aanstaat, negeer het dan i.p.v. opmerkingen te geven!

Sorry, maar ik kan niet tegen mensen die raad vragen en dan commentaar geven als iemand hen een serieuze tip geeft!

Misschien zou ook een mulchlaag kunnen helpen, maar ik weet niet wat het effect daarvan is op de buxus?!

Edit: Ik heb je vraag nog eens kritisch gelezen en ik zie daar nergens staan dat je zoekt naar een CHEMISCH bestrijdingsmiddel! Ik versta dus niet wat er fout is aan het antwoord van mijn voorganger???? Of ben ik nu ook te dom?
zaterdag 12 september 2009 - 15:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon