menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Boerenzwaluw

Ga naar meest recente reactie

Boerke

Boerke

Bij onze thuiskomst van het winkelen vloog er ,al ketterend, een boerenzwaluw rond ons hoofd. De eerste dit jaar maar....één zwaluw maakt de lente(zomer) niet?? Hopelijk wel.
woensdag 8 april 2020 - 11:07
Patrikc

Patrikc

Heerlijk rustig winkelen, iedereen is naar het containerpark

Sorry dat het off-topic is en sorry aan de forumvolgers uit Nederland die misschien niet begrijpen waarover het gaat
woensdag 8 april 2020 - 11:37
Boerke

Boerke

Maar Patrick;dat iedereen zich eens aan de regels houd. Wij hebben vandaag een winkel gedaan waar mijn vrouw en ik elkaar aankeken en beiden met de gedachte ; als wij zo op ons werk moesten handelen...mogen we direct sluiten. Mijn vrouw werkt in een ziekenhuis en ik bij Catetpillar . Wij versturen onderdelen van kranen,enz. en ook onderdelen van generators voor ziekenhuizen en daarom blijven wij ook open maar onder strenge maatregelen.(dit is ook even naast de zaak maar allé,'t moest eens van mijn hart).
woensdag 8 april 2020 - 11:47
LT

LT

Hopelijk volgen (zwaluwen) er meer
woensdag 8 april 2020 - 13:03
leerling

Leerling

@Boerke
'n Beetje jaloers. 't Is lang geleden dat ik nog boerenzwaluwen zag. Of huiszwaluwen. Hier alleen gierzwaluwen, maar die zijn (hier) nog niet teruggekeerd.
donderdag 9 april 2020 - 21:58
verbena46

Verbena46

Centr.It. Ja ze (2) zijn er weer sinds een paar weken al. Hebben een nest tegen de muur in de garage gemaakt al een paar jaar geleden. En elk voorjaar komen ze terug. Ze vliegen nu af en aan.


vrijdag 10 april 2020 - 08:49
Boerke

Boerke

Vandaag vlogen er 4. Heb een foto genomen maar door hun snelheid is het wat wazig en klein.

Allemaal Beestjes

vrijdag 10 april 2020 - 11:52
LT
vrijdag 10 april 2020 - 12:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon