menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Kuil gegraven in de tuin

ellencc

Ellencc

Vorig jaar ontdekte ik een grote kuil in de tuin. Ik dacht dat de hond het had gedaan. Gat dicht gegooid, en een paar dagen later weer een kuil. Hond streng toegesproken.
Daarna bleef het rustig, Dit jaar begon het gegraaf weer, en het kon de hond niet zijn want die zat in een pension.
/weer opgevuld met aarde en de volgende dag zelfde. Toen heb ik kippengaas op de grond gelegd, laagje aarde er over en veel potten met planten neergezet. Dat ging een poos goed, maar vanmorgen was er naast het kippengaas gegraven. Wel slim, maar ik begin het zat te worden.
Wel dier graaft zo in een tuin. Door de hond komen er geen katten, er is zo af en toe een egel en er woont ergens een pad, maar die kunnen toch niet zo graven denk ik.
Iemand een idee?
donderdag 11 juli 2019 - 16:24
LT

LT

Lopen daar konijnen?
donderdag 11 juli 2019 - 23:11
leerling

Leerling

Of vossen?

Eventueel een wildcamera hangen? Als je alleen maar wil weten wat voor dier er bezig is, hoeft die helemaal niet zo duur te zijn. Misschien vind je er zelfs eentje tweedehands?
vrijdag 12 juli 2019 - 00:41
Pouketie01

Pouketie01

Misschien wel een rat. Die heb ik hier regelmatig in de tuin en de hoop aarde is steeds heel groot, net als een mollenhoop, het zijn nochtans ratten want na het zetten van klemmen heb ik steeds prijs!
vrijdag 12 juli 2019 - 08:18

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon