menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welk soort hond

Ga naar meest recente reactie

nieuwplantjenieuwleven

Nieuwplantjenieuwleven

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik krijg binnenkort een pup maar er zit iemand tussen de communicatie die de pup zal bezorgen en net zoals ik niet veel weet van hondenrassen. Ik heb een foto van de moeder en de pup en zou daar graag het soort ras van kennen. Kan iemand mij helpen?

Allemaal Beestjes

maandag 23 maart 2015 - 22:01
nieuwplantjenieuwleven

Nieuwplantjenieuwleven

Dit is haar pup.

Allemaal Beestjes

maandag 23 maart 2015 - 22:02
Arico

Arico

Die bovenste lijkt op een chihuaha vanuit die hoek en de onderste op een labrador oid...onmogelijk dus. Heb je geen duidelijkere foto van de ouders?
maandag 23 maart 2015 - 23:54
BOSVROUW

BOSVROUW

Volgens mij een trotoirbabytje, maar die zijn doorgaans de mooiste en de liefste. en veel sterker dan een rashondje!!!!!!! Veel geluk ermee!
dinsdag 24 maart 2015 - 08:48
Roeli

Roeli

Zou het geen Vubara kunnen zijn ?
dinsdag 24 maart 2015 - 09:53
nieuwplantjenieuwleven

Nieuwplantjenieuwleven

Wel momenteel heb ik enkel deze foto's. Ik kan het mij ook niet echt voorstellen dat het de moeder en haar pup zijn maar toch is het zo. Ik dank jullie allen voor de momenteel gegeven reacties en de moeite om hierop te reageren. Ik ben benieuwd naar de pup en zal hier na een tijd nog eens een foto plaatsen wanneer hij wat opgegroeid is. Verdere reacties zijn nog altijd welkom groetjes Michael.
dinsdag 24 maart 2015 - 12:40
molleke32

Molleke32

mij lijkt de moeder iets Terriër achtig. Maar de foto bedriegt misschien maar de pup lijkt vrij groot tov de moeder . Maar nogmaals de foto's zijn niet duidelijk.
dinsdag 24 maart 2015 - 18:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon