menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Woelratten

Ga naar meest recente reactie

lucske

Lucske

Heeft er iemand een goede remedie om woelratten te bestrijden?
Heb een tijd geleden een toestel gekocht dat een bepaald geluid zou maken, waar ze van zouden vertrekken. Heb vastgesteld dat dit blijkbaar niet werkt, heb er vandaag zelfs een gevangen. Wie weet raad?
dinsdag 18 september 2012 - 22:49
lucske

Lucske

Heb even het forum doorzocht, en stel vast dat er weinig oplossingen zijn hiervoor.
Mijn toestel werkt om te beginnen al zeker niet.
woensdag 19 september 2012 - 19:01
lucske

Lucske

Heb even het forum doorzocht, en stel vast dat er weinig oplossingen zijn hiervoor.
Mijn toestel werkt om te beginnen al zeker niet.
woensdag 19 september 2012 - 19:37
lucske

Lucske

Heb even het forum doorzocht, en stel vast dat er weinig oplossingen zijn hiervoor.
Mijn toestel werkt om te beginnen al zeker niet.
woensdag 19 september 2012 - 19:37
lucske
woensdag 19 september 2012 - 19:37
lucske

Lucske

Heb even het forum doorzocht, en stel vast dat er weinig oplossingen zijn hiervoor.
Mijn toestel werkt om te beginnen al zeker niet.
woensdag 19 september 2012 - 19:37
lucske
woensdag 19 september 2012 - 19:38
dendrodan

Dendrodan

Heb er tot hier toe geen last meer met. Als ik er pas in dit huis woonde had ik 2 ratten ineens op mijn vogelvoeder tafel.
Maar mijn hond heeft er korte mette mee gemaakt. 1 dood gebeten de andere heb ik niet meer gezien.
Nu heb ik 3 honden de 2 yorkshire zijn nog erger dan mijn kruising fox terrier met jack russel.
Met die mini york kan ik niet gaan wandelen zij heeft al eens een fazant in stukken gesleurd. mijn oude hond de kruising loopt achter muizen en als die in hun hol kruipen laat ze die gerust. die mini york die graaft het hol uit. De andere york doet het ook
woensdag 10 oktober 2012 - 21:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon